Diablo 3 The Ultimate Edition
PC
PC
3 399
Kč
2024-12-26T10:01:14+01:00">Nákupem získáte 136 kreditů
https://www.xzone.cz/diablo-3-the-ultimate-edition
SoldOut
0000-00-00
- Vyprodáno, zapněte si Hlídacího psa a my vás informujeme, až bude produkt opět skladem
Osobní odběr
zdarma
23 let
zkušeností
8x vítěz
Ceny kvality
5000
výdejen
-
Zasazeno opět do světa Sanctuary, nad nímž z nebe spadne kometa přesně do těch míst, odkud kdysi Diablo vyšel na svět. Navrátivší se postava Deckarda Caina možná jednou z prvních obětí zla. Mezi novými lokacemi také stará známá místa včetně vesnice Tristramu. Možnost vybrat si mezi mužskou a ženskou verzí postav, rozdíl však bude čistě vizuální. Barbar nikoliv novou postavou se stejnými schopnostmi, nýbrž o dvacet let zestárlým hrdinou z dvojky, což poznáte podle únavy i mnoha šrámů na těle. Nový systém questů, přizpůsobený pro třídu hráčovy postavy. Skilly přístupné přímo z hlavního hotbaru s možností jejich rychlého výběru skrz kolečka na myši. Včetně nové metody uzdravování, kdy přes daný předmět bude stačit přejít (tzn. nebudete jej muset sebrat a teprve potom vypít jako lahvičky). Z nových nepřátel např. Berserker s obrovskou palicí, která bude moci uvíznout v zemi, než se válečníkovi podaří ji vyprostit. Se snadnějším vyměňováním předmětů a brnění/zbraní mezi postavami v partě. Pro každého hráče v partě ze zabitého nepřítele jiné předměty, tzn. nebudou již vypadávat na zem, kde mezi sebou hráči soutěžili o to, kdo je rychleji sebere.POSLEDNÍ KUSY. JEN DO VYPRODÁNÍ ZÁSOB A PAK UŽ NEBUDE.
Ultimátní edice obsahuje: originální hru Diablo 3 , herní soundtrack, artbook světa Diabla III, Diablovu lebku, USB 4G ve tvaru krystalu s nahraným Diablo 2 + datadiskem, in-game bonusy a DVD o tvorbě hry, to vše zabaleno ve sběratelské krabičce. Celý obsah zde.
Zasazeno opět do světa Sanctuary, nad nímž z nebe spadne kometa přesně do těch míst, odkud kdysi Diablo vyšel na svět. Navrátivší se postava Deckarda Caina možná jednou z prvních obětí zla. Mezi novými lokacemi také stará známá místa včetně vesnice Tristramu. Možnost vybrat si mezi mužskou a ženskou verzí postav, rozdíl však bude čistě vizuální. Barbar nikoliv novou postavou se stejnými schopnostmi, nýbrž o dvacet let zestárlým hrdinou z dvojky, což poznáte podle únavy i mnoha šrámů na těle. Nový systém questů, přizpůsobený pro třídu hráčovy postavy. Skilly přístupné přímo z hlavního hotbaru s možností jejich rychlého výběru skrz kolečka na myši. Včetně nové metody uzdravování, kdy přes daný předmět bude stačit přejít (tzn. nebudete jej muset sebrat a teprve potom vypít jako lahvičky). Z nových nepřátel např. Berserker s obrovskou palicí, která bude moci uvíznout v zemi, než se válečníkovi podaří ji vyprostit. Se snadnějším vyměňováním předmětů a brnění/zbraní mezi postavami v partě. Pro každého hráče v partě ze zabitého nepřítele jiné předměty, tzn. nebudou již vypadávat na zem, kde mezi sebou hráči soutěžili o to, kdo je rychleji sebere. -
Diskuze dočasně vypnuta
Své dotazy k objednávkám prosím směřujte na email xzone@xzone.cz. Děkujeme.
Komentáře (442)
-
Recenze (0)
Nechtěli byste to zlevnit?
mrzi me ze Polaci to maj polski ale u nas v Cechach to neni a nebude
Odreb: proto je to sběratelská edice, kterou si nekupuješ jenom kvůli D3 a D2 :))
Kdo by chtěl tuto edici a nelituje peněz, podívejte se na aukro. Pořád jsou a budou. Je to super kšeft, lidi jsou jako padlí na hlavu a zaplatí za to královsky. Já to teda nechápu, ale můžete ji mít i za něco málo víc než tady na xzone.
A já sem si už koupil normální edici :(
neoplati sa to...Diablo 3 a k tomu zvlast Diablo 2 Complet vyje lacnejsie....
cestina neni a nebude
nevíte někdo, jak to vypadá s češtinou, přeci jen některým dialogům nerozumím, díky za info :-)
Tahle edice je nádherně provedená.
Přesně jak to zde popisuje smolex . Taky jsem zaváhal ale našel v jiném obchodě sice dráž než zde ale je pěkná ( zatím nerozbalená PC v opravě ) . Už ji mám doma takže je možnost jěště sehnat když se zde na Xzone na všechny nedostalo .
CE se vážně vyvedla. Pro ty na které se nedostalo, i ted jse CE v některých menších obchodech k dispozici. Po tom co mi odrekli tady i v jednom konkurencním obchode, jsem CE objednal jinde na zacatku dubna a dostal jsem ji..
Teď jsem si přečetl tu selekci. Ještě, že se fakt nelosovalo. Protože poprvé, co by mě v něčem vylosovali, by bylo to, že něco nedostanu :).
:-) nelituji
CE Diablo 3 je fakt luxusní, nelituli částky,kterou jsem za ní vysolil, miluju artbooky od Blizzardu - je to fakt nádhera.Díky Xzone
Už to mám na poště :D
Skarab : Sice si počkáš, ale máš ji jistou. Já objednával 24.října v 8 ráno a nedostalo se na mě. Teď čekám ve frontě na to, jestli se nějaká ještě uvolní nebo vrátí jako nepřevzatá... ale popravdě si myslím, že nemám šanci :-(.
a jeste jsem zapomel napsat ze si pockam 2-3 tydny :(
tak mi napsaly ze z dodavky ktera dorazila 15.5. byla velka cast poskozena a reklamuji to u vyrobce, psaly ze bude nejaka kompenzace za zdrzeni dodavky
No já tam mám že balíkodeslán, ale nikde nix
tak CE stale nikde :( a do shopu se neda dovolat :(
V říjnu jsem objednával limitovanou edici D3 u Xzone. Když ani dnes nedorazila, tak jsem tam volal a bylo mi řečeno že se pár krabic muselo reklamovat a hry se dočkám tak za 3 týdny. No příště už budu nakupovat jistě jinde. Tohle vážně naštve.
tak jsem tak jen koutkem oka mrknul na netu jaký lidový ceny se objevily u CE edice a docela jsem koukal. někde to bylo i 5k v našich shopech takže si hvízdejte že to máte "jen" za trojku :) a taky hned první inzerce, že to někdo prodává za 4k :)
Mealiette: Díky za info :)
2 Chuj: diky, ptal jsem se proto, ze prazska pobocka mi napsala, ze moje CE bude az zitra
klay: Plzenska
Vsem kterym nejde track and trace vydrzte dost to trva nez to aktualizuji ja na to cekal 4 hodiny.
2 Chuj: ktera pobocka to byla?
Proč mi sakra ten Track&Trace České Pošty píše, že číslo mého alíčku nemají v evidenci? :) Jsem v tom sám?
to avari: pry 500 ja bych dal klidne 2tis. to si fandis lol
Tak jsem volal na pobocku a pry tam na me moje CE uz ceka, tak hura na pulnocni prodej :)
avari: :D
Prisel uz vsem co maji mit CE email? me jeste zadnej, ze by to melo byt pozdeji...
Tohle fakt nechapu, vsude v jinych zemich to maji lidi uz doma, jen u nas je to takovy FAIL?
Jeste bych mohl dodat, ze se jedna o Brno :)
Nekdo kdo jde na pulnocni a mel rezervovanou CE a nakonec koupi normalni? Xzone me oznamil, ze mam smulu, tak jsem ochotnej za CE 500 prihodit
curaci posrani blizzardovsti den pred vydanim me zrusi ultimate edici
Me zatim zadnej mail neprisel, vlastne koukam ze me od xzonu zadny mail neprisel uz vice jak mesic.... asi tam zavolam abych vedel na cem jsem :)
Pravda ten mail mam taky. :)
ehm, tak mi prave taky prisel mail, ze bude az dalsi den. Par hodin pred tim, nez mam odjet do Prahy???
Troll... Dneska mi z Xzone CE odešla :)
to je troll nebo pravda?
Tak CE pry dnes na pulnoc nebude, megafail.
Zdravím, nechcete někdo hrát v partě již od půlnoci? Na pohodu, nikam nespěchat...dyžtak napište mail díky
Tak jim napiš meil, jestli to není omyl a odvolej se na ten meil o vyzvednutí. Tady to asi není vhodně řešit. Držím palce
No já to nechápu , proto mě to celkem zaskočilo , ještě mi asi 2 hodiny před tim přišel mail abych přišel na půlnoční prodej že tam ta limitka bude ...
http://www.youtube.com/watch?v=2RM5o5l_UsM&feature=player_embedded
Nemesis:
Tomáš Pavlata (ADMIN)
2012-04-24 11:44:05 odkaz
Všichni kteří nemají mail, těm hra zůstává.
Stačilo jen trochu poscrollovat dolů touto diskuzí;-)
Tak jeste jednu: ten zmatek co tu vyplodili s tim kdo je pod carou, pokud mi neprisel zadny mail a v zakaznicke sekci mam CE porad ve stavu rezervovana, tak se na me dostalo? Ono to tak vypada, jen mi pak nehraje jedna vec, ale budiz. Jde mi o to jestli rozesilali mail i tem na ktere se dostalo.
Jinak si na pulnocni pro CE pujdu tez do Ostravy
Kraus: uz jsou beznadejne vyprodane mesice...
Myslíte, že,když jsi to objednám v daném datumu 15.5 budu mít šanci, že ještě nějaké CE bude? Nebo už je to beznadějně vyprodaný dopředu? D9ky
ja :)
Kdo z vas pujde na pulnocko pro CE?:)
toho 14.5 tam bude i ta CE
Sid bude se to posilat 14.5. aby si to mel 15-tyho doma
U normal edice je uz rozepsano jak se bude posilat. Jak je to s CE bude rozeslana 14.5. nebo hrozi nejake zdrzeni.
To Johny: ted uz je to asi bez sance, ikdyby nekdo zrusil objednavku, tak je porad dlouhej cekaci list
To Johny: no naděje umírá vždycky poslední, šance je malá, ale třeba někdo zruší objednávku apod. - držím Ti palce :-)
Asi je už bez šance že se najde jeden volný kus co?
Vcera jsem zapnul D1 a dohral po letech zase na jedno brdo :) Ta atmosfera Tristramu je ojedinela.. tedy v pripade, ze znate backstory. Rogue 22 lvl
Guldy: Nope..
Uz dostal nekdo nejakej info? :)
David: Mně jsou kredity teoreticky uplně fuk. V dobách když jsem bydlel na druhé straně republiky, jsem posílání poštou uvítal. Teď když mám možnost si to osobně vyzvednout v Praze (Ano, můžu si to přepsat na pražskou adresu) tak je to pro mně lepší a rychlejší..
Still-Alive: No vzhledem k tomu, že při platbě poštou dostaneš kredity, tak u takhle vysoký částky to budeš mít levnější, i když zaplatíš poštovný. Je to jednoduchý výpočet 4% z 2999 Kč = 120 Kč
klay: Ano, protože už mám předplaceno.
2 still-alive: je problem vybrat to z bankomatu a zaplatit na pulnocnim prodeji cash?
tak na půlnočku stejně asi nejdu, při platbě převodem na účet, není možné si hru osobně vyzvednout :( Sice nevím proč to nejde (asi složitost prokázání?) ale tak holt zaplatím ČP nekřesťanský peníz za balík :)))
Myslim, ze na 99% se budou balicky dostavat rano/odpoledne 15.5. :) Stejne tak, jako u kazde jine hry. Ja si proto pojedu do Prahy na pulnocko, o kterem snad brzy bude nejake info..?
Spuštění serverů má být 15.5., takže se nabízí otázka: jestli do té doby budu mít CE už doma? děkuji za odpověď
sice je hezky, ze jste mi smazali komentar, ale odpoved jsem se nedozvedel... parada
A tak vzhledem k tomu, že mi nepřešil mail, tak budu mít ce :D. supr, už jsem byl celý nervozní. Jinak závidím Guldymu, já no d1 d2Lod porpařil roky,ale pracovní vytížení a život mi už bohužel nedovolí propařit víc jak xhodin v kuse.
Tak v tom pripade svou CE mam na jisto a jsem velmi stasten. D2 jsem hral v podstate az do nedavna, to je nejakych skoro 10 let. Tato serie se stala velkou soucasti meho zivota, ostatne jako hry samotne. Jeste pred oznamenim odhaleni projektu Hydra jsem doufal, aby to bylo dalsi Diablo a ono se tak skutecne stalo. Od dne ohlaseni jsem kazdy den sledoval fora dvou nejvetsi fan stranek (diablofans, diablo inc) a ofic. fora. Ob den jsem sledoval videa a kazdy rok, kdyz byl blizzcon, jsem umel nazpamet jejich povidani o systemech hry, jejich filozofii, napadech apod. Po 4 predchazejici roky jsem prozil spolu s touto hrou jeji development cycle, ale do bety jsem se bohuzel nedostal. Vyjimaje tento vikend samozrejme. Projel jsem vsechny classy spolu s prateli, se kterymi jsme castokrat usedavali u piva a debatovali o Diablu. Planuji hrat nekolik dni v kuse, bez prestavky na spanek, ci cokoliv jineho. Tesim se, az budu s prateli umirat v Infernu. Dlouhe mesice mam rozhodnuto, ze budu DH female. Toto je muj pribeh.
Jako hrac her pouzivam Xfire s nickem guldy. Pokud by si me nekdo z vas v budoucnu chtel pridat na bnetu a sledovat jak postupuji hrou, ziskavam achievementy, gear.. muj battle tag je Guldy#2283. Rad si vas pridam a samozrejme budu take sledovat.
Tomáš Pavlata: Díky za info
Všichni kteří nemají mail, těm hra zůstává.
Admine, jak jste na tom s rozesíláním informací? Díky za odpověď. (Ale předpokládám že to tady pak napíšete, když obesílání dokončíte.)
Pokud by existovala druhá várka, hned by bylo napsáno lidem z rezervací ce na které se nedostalo
smolex ten kdo by mel dodavat link jsi ty a ne sid... nehlede na to ze pokud by mela byt nejaka druha varka tak o tom Xzone asi neco vi a dali by nam o tom vedet nemyslis?
2sid
dej sem link na to že nebude druhá várka, poněvadž ty tvoje dosavadní argumenty že blizzard nepotřebuje vydělávat a zpoplatní diablo 3 jsou vážně k pousmání...
2smolex
Dej sem link na to ze bude druha varka CE a pak se mame ocem bavit.
2sid
Koukám pan Znalec ví přesně jak bude fungovat ekonomickej model RMAHu a dokáže odhadnout i jeho příjmy.. panejo. A ke zpoplatnění D3? No comment...
No jasne blizz je parta chudaku co schani kazdej dolar. :) Blizz bude mit prijmy z RMAH a to docela slusny a kdyby nahodou penez nebylo dost tak zpoplatni D3. To mu hodi mnohem vic nez nejaka CE. Dalsi kusy CE vydavat oparvdu nemusi ale mozny je vsechno zadne zpravy ale sem nikde nevidel ze by mel neco takoveho v planu.
Sběratelská v tomhle případě neznamená kusově omezená. Je to prostě pro lidi, kterým se ten obsah líbí a jsou ochotni si za něj připlatit. A vzhledem ke klesajícím příjmům z wowka by byla opravdu hloupost nevydat další kusy.
Já jsem docela blázen, mám pár věcí, kde bylo vyrobeno jen 2000 ks pro celý svět, jedná se o artbook, pak mám grafickou kartu, jenž zase vyrobyla společnost ve várce 3500 ks, je toho vícero, mám to rád a pokud člověk má k tomu cit, tak i rád si to pořídí, stává se to jeho součástí, hlavně je to ve velkém předstihu vždy uveřejněno, takže člověk má dost času našetřit, né že ne.
Makoto: Přesně...
Let's see, this is a Collector's Edition and not a Limited Edition item. That says mass produced, not limited in quantity, and not part of an individually number set.
klay: CE nemusí znamenat Limitovaná.
Mám ve sbírce věci, kde např. bylo vyrobeno 1000ks pro EU... to je podle mě limitováno:-)
2 smolex: presne tak. proto je to limitovana CE.
smolex taky se mi to nezda ale zase oni vydelaj dost i na normal edicich...
2sid
takze podle tebe si blizzard necha ujit opravdu velke mnozstvi penez tim, ze nevyrobi vic CE? nemyslim...
Druha varka nebude jen nektere obchody budou mit D3 o tyden pozdeji.
Jak to vypadá? :)
Mikki: to ze to nikde neni napsano by snad melo byt napraveno alespon dle toho co mi rikal Pan Schovanec kdyz jsem to s nim resil po telefonu, tak uvidime...
2mike: Tam jí mám objednanou také, ale pro jistotu ještě na dalších místech. A pokud bude druhá várka, týden mě nezabije a ušetřím za přeplácení.
Mimochodem, mám teorii, že CE je rozebraná opravdu jen kvůli tomu, že si lidé předobjednávají na více místech, jinak to ani není možné.
Klay: nenito o tom ze se na me nedostalo mam svou CE objednanou o playmenu a to 8.4.2012 a neni problem s nicim jen Xzone si dela opet sva pravidla o kterych nikde nepise to je ten duvod proc je to podle tebe nejhorsi obchod. Bylo to tu vysvetlene dostatecne proc s timto lidi nesouhlasi. a pokud ses ten stastnej co ji ma rezervovanouz pres Normal tak tak si ji uzij.Jako obchodnik co je fer nebudu prodavat veci ktere nemam a vim ze budou EXTREMNE limitovane pockam az potvrdi kusi pak ji sem hodim boze stane se neco kdyuz tu bude o 4 mesice dele a napisu ze mam jen 80 kusu a rozhoduje cas objednavky ? Ne alůe takto se toho stalo hodne. BTW je to ten samy pripad co u Crisis 3 kdyz sem napsal zda bude HE tak druhy den jsem tu jiz nenasel ani cistou 3ku nibrz jen HE prave z tohoto duvodu ktery byl ted kuli Diablu
čekal jsem, že někdo bude ochotný dát několik tisíc navíc za CE, když se na něj nedostalo, ale po zahrání BETY je CE opravdu srdcová záležitost
Hledám spoluhráče, kteří by chtěli společně hrát multiplayer. Vím, že se k někomu připojit není problém, ale většina lidí letí dopředu jak urvaná, chtěl bych si to projít tak nějak v klidu, ne že si ani nestihnu přečíst popis nových skillů
Muj battle tag, dle kterého se můžeme ve hře najít, je MilhulCZ#2158
Email: milan.merglevsky@centrum.cz
2st.ranger já mám objednáno jen na jendom místě a tam by to prý němel být problém 22.5. to snad jistí :) ... a jestli si počkám o týden dýl ? to je mi úplně fuk
2mike: Mám též předobjenáno na několika místech a jen čekám, zda to vyjde. Ale podle jednoho obchodu bych mohl být 22.5. uspokojen, tak uvidíme. Na tohle se vyplatí počkat.
gas: mozna to maj nektery obchody jinak, ja fakt netusim, ale nejedna se o zadny nonamy, jsou to vsechno uz zabehly shopy ...
No pokud by 22.5 mela byt dalsi varka tak proc by X-zone nenapsal v prvni varce vsechny neuspokojime ale v dalsi se na vsechny dostane to spise nektere obchody dostanou CE o tyden pozdeji.
nikdo nic needitoval je tam porad to samy
Pan Schovanec to asi editoval, včera jsem v jeho postu četl neděle.
Hellercz: nejak asi blbe hledam ale kde tu vidis ze by nekdo z Xzonu psal ze se budou maily rozesilat i o vikendu??? ja tu nic takovyho nevidim. Pan Schovanec psal ze do pondeli daji kazdymu na koho se CE nedostane vedet... a pondeli pokud se nepletu je dnes...
vsichni uz znaji duvod proc se na lidi nedostalo a nema vyznam mazat tu pravdu mluvici posty protoze uz je to rozlezle vsude na forech a lide si daji na xzone v budoucnu pozor
Tak máme pondělí a slibované řeči, co byly psány, že se vše rozešle během víkendu, jsou lživé.
Doteď mi nic nedošlo.
Přesto tuším, jak to dopadne, když se CE odesílají podle data a času objednání, tak se na mě taky nedostane, jen to nemám potvrzeno písemně.
klay mame zase zacit? tak neprovokuj :D
Vy to nikdo nechapete, na Mikkiho se nedostalo, proto je Xzone nejhorsi herni obchod na svete. Kdyby se na nej dostalo, byl by to nejlepsi herni obchod na svete. Takhle jednoduche to je.
MaRRio jaky prachy predem???
Milhul: cas objednani? me taky zatim nic nedoslo.
Mikki: to uz je zbytecny resit stejne na tom nic nezmenime...
ja zas nechapu, proc to mam platit dva tydny dopredu a ne az mi ta hra prijde... ja si ji koupim, ale kdybych neposlal po vydani prachy, tak co jako, dostane se na dalsi
Mikki proboha, můžeš mi říct co by bylo jinak, kdyby to dali k prodeji teď? Výsledek by byl úplně stejný, objednalo by si to hafo lidí a spoustu i před tím než by to stihnuli uzavřít. Takhle měli alespoň motivaci řešit to aby bylo co nejvíc CE, aby se dostalo alespoň na co nejvíce lidí.
Já si objednal na netu a ještě mi žádný email nepřišel, tak nevím
To vis no Xzone uz by mel zacit menit jeho slavne heslo www.xzone.cz - Váš herní přítel. na vas nejvetsi podrazak a ferove jednani jde stranou. Tez mi prisel mail a tez sem to zrusil. CE mam predobjednanou pred 5 dny od Playmenu a uplne v klidu a pro priste by Xzone mohly pockat s takovejhlema predobjednavkama a z budou mit pocet kusu predpokladam ze ten kdo si predobjednal CE na webu tak se nedostalo ani na JEDINEHO. Je to k placi toto ......
Neithy:
Napsal jsem tu, samozrejme ve vsi slusnosti, ze by bylo supr vedet na cem jsem (jsme) co nejdrive. Protoze kdyz budu vedet, ze nedostanu CE, tak si koupim Annual Pass od blizzu. Ten jde totiz udajne koupit jen do 1.5. Kazdopadne jsem CE zrusil a uz mam annual.
Doporučuji se podívat do zahraničí. Pro jistotu jsem si s Xzone udělal přeobjednávku i se zahraničním obchodem, kde je podstatně levnější a zřejmě se na mě i dostane. Přeji hodně štěstí
vykaslete se na hloupe reci tu .. a bezte parit open betu D3 :)
Cebuk: ja mesic po tobe :P
I kdyz najdou se i horsi, treba takovy Last Guardian mam predobjednany uz od 28.3.2010 :D
no já měl objednávku norm.edice od 24.10.2010 - asi jsem blázen :-))
peněz je to dost, ale hodnota veliká, Blizzard má podle mého jedny z nejlepších collector´s edic na světě :-D
hajcus: Tak to mě zajímá cos tu psal, že to bylo tak hrozný a smazali to.
Jeste nevim zda se na me D3 CE dostane ale uz je to jedno. Momentalne jsem zrusil objednavku, takze mate nekdo treba sanci. Je to moc drahy ale to neni presne duvod zruseni. Rano jsem ho sem psal ale funguje tady cenzura - absolutne nechapu proc mi byl prispevek smazan. To je fuk. Hodne zdaru vsem pri cekani na mejly :)
maRRio duvod je ten ze distributor pro CR urcil tuhle cenu
Prosim o strpeni, maily jsou vyrizovany postupne. Do pondeli to bude vse odpovezeno a zmeneno.
dread.knight: a jakej byl presne duvod, ze to nakonec zustalo na tech trech tisicich? nemuzu to najit
Pátek večer... to čekáš, že ještě makaj?
na normal logicky
Matrixxxl aby ti to zmenili na co? normal na CE nebo CE na normal? pokud ta prvni moznost tak to uz mas smolika
Tak nevim napsal sem jim pred hodinou mail at mi to změnijou zatim nic. Tak jseli to musím znovu obědnat? nevim
Včera jsem se dočetl, že pro český a slovenský trh bylo vyčleněno dohromady pouze 1000 kusů, jen dotyčný jedinec neuvedl zdroj této informace, takže se dá pouze spekulovat.
Peníze jsem měl vyčleněné už 6 měsíců :D, tak je tedy využiji jinde no :).
Zatim zadny email =) a mam objednane 2011-10-23 20:02:04 ;)) snad to vyjde ,akorat ted budu resit kde vemu penize
Tech 60k kusu pro Evropu je jen muj odhad, ale ze bylo celkem 300k CE je uvedeno na Wiki:
http://en.wikipedia.org/wiki/Diablo_III
" A release date of May 15, 2012 was announced on March 15, 2012 with 300,000 Collector's Edition available for order."
ty cisla si vzal kde? hod pls odkaz dik
vsech CE Diabla 3 bylo celosvetove jen 300k. muze se to zdat jako hodne, ale... rekl bych ze nejmene 200k zustalo v USA, neco slo do Ciny, Koreje a Australie, Evropa mohla realisticky dostat tak 60k a ani nechci hadat, kolik z toho se vyclenilo pro cesky trh. Takze tech CE bylo fakt malo.
Ty jo fakt bych děkoval kdyby se jim podařilo získat ještě nějaké kusy. to už by se na mě určitě dostalo :-(((
Já to hrotit opravdu nebudu, jen bych se chtěl zeptat jestli někdo neví kde jinde mohu CEčko sehnat (snad se nikdo z xzone neurazí).
hehe zase ta sama debata a tentokrat v tom nemam prsty :D
jezisi ne, uz zase ta sama debata
to noxicek:
jj přesně měl jsem objednanou i normalní ed. ale čekal jsem na CE.A 23.10 jsem ji taky objednal ale nechal jsem si v záloze i normalní edici kdyby se CE zpozdila tak si koupím i normální. Opravdu mě Xzone sklamal tím že dal přednost lidem co si jen změnily normální Diablo 3 na Collector ed. a nedají tom vědět. Od ted už objednávám jinde stejne to dopadlo i se Starcraftem 2 který jsem pak bez problému a levněji sehnal jinde. U Xzone kupuji 90% her ale po tomhle asi přejdu jinam :(
No tak teď jsem opravdu zklamán, měl jsem s tím počítat a objednat z více obchodů, jenže jsem jako blbec věřil Xzonu (objednáno bylo do 2 hodin po tom co do obchodu přidali).
Standartní edici jsem neobjednával protože jsem počítal s tím, že si pro nás Blizzard připraví sběratelku což se stalo, proto beru fakt, že lidé co si standart objednali mají výhodu v pořadí jako podpásovku...
:(
Zatim nevim na cem jsem ale dle jedne reakce to vipada nadejne.
Koupím Col. ed. pokud ji máte objednanou v Brně (a dostanuji ideálně 15.5)za 4000kč takže + 1000kč oproti běžné ceně.
kontakt mail nebo xfire: diesel477
btw objednal jsem to 23.10 23:05
prave ze ne duvod je jiny, kdyz se podivas do niz do diskuze tak tam duvod napsany je...
asi cekali na to, jakej bude zajem, stejne se to proda, tak co... ach jo
maRRio nn cena je konecna
tak mi prisel mail, ale co ty reci o tom, ze je cena jen orientacni a urcite spadne dolu, to uz nehrozi, ze?
23.10 objednano a stejne mam smulu.
Tomáš Pavlata (ADMIN):
Mohu se aspon zeptat,kolik kusu budete mit tedy k dispozici? Asi (urcite) mi nedate presny pocet,ale jen jestli to je 100, 500, 1000, 2000, 5000 kusu? jen tak priblizne?
Dekuji..
jo jinac,pro Core a ostatni..ja tuto edici mel objednanou jen par minut(asi do hodiny) co se tu objevila ze je k dispozici pro objednavky a taky se na me nedostalo a vim proc ne a proc ne taky na vas..
Jestli si totiz vzpominate,xzone nabizel ze si muzete klasickou edici (kterou uz mate objednanou rok predtim) tak si ji muzete zmenit na tuto sberatelskou... proto se na nas nedostalo. Takze napr ja mel sberatelku obejdnanou toho 23.10 a normalni od 14.2. takze jsme mel moznost si to prepsat,tak bych mel sberatelku objednnaou uz od toho 14.2.. A takto to udelali nejspis hodne lidi,ja ne,protoze jsem nevedel jestli chci tu nebo tu..No a ted uz to je jasny ze ji mit nebudu,ikdybych chtel.. ale doufam,ze kdyz mam normal edici obejdnanou od 14.2 ze se na me 15.5 dostane :D
Still-Alive: ptž se na mě nedostalo :)
Takže asi plus mínus půlnoc 23.10.11?
Freeze tak to jsme na tom stejne :) jen ja to mam o 5 minut pozdeji :)
Taky se na me nedostalo.. me to ale neva,uz jsem se stejne rozhodnul ze tuto edici nebudu chtit,protoze je to moc penez...
Mám 2011-10-23 19:53:21 a ještě se na mě dostalo
Hroznej problem kdyz to maji spocitany sem napsat ten jeden datum a cas. ne radsi nechaj cloveka v nejistote vsak si pockej blbecku ........
Pro informaci...
2011-10-24 01:44:54 je už taky pozdě
Crew: Kde jsi vzal, že 24.10 ráno už je pozdě?
Mohu se zeptat na koho se dostalo? Přesněji, kdy byla spodní hranice pro objednání, aby se na mě (nás) ještě dostalo? Koukám, že ráno 24.10.11 bylo už pozdě.
jestli jsi si to objednal 9 mesicu predem tak to povazuji pouze za trapnou provokaci ostatnich co si to objednali v radnem terminu predobjednavek
co myslíš? budu hned vedet na cem jsem...
To me se......
k cemu ti to bude?
Je nějaký důvod k nezveřejnění informace o limitujícím datu (času) objednávky?
Takže se vše spočítalo a začíná se s odesíláním mailů, prosím o sečkání, předem děkujeme.
Vubec nevím, kde jsem tam vzal srpen, ja si to nepamatuju... :-)
24.10 9:01 :)) Asi snad né pozdě :(
2011-10-23 21:17:07 Tzn. chvíli poté, co se zde poprvé objevila sběratelská edice v nabídce.
Jaký je Váš čas? Když nám to xzone ještě nechce říct, tak si to sesumírujeme sami :-)
2011-08-19 23:11:30 můj čas objednávky, tak to jsem tedy opravdu zvědavý :-) 9 měsíců předem :-)
Ebay za těžký prachy to dyštak jistí :)
Praávě se vše sepisuje, koukáme na čas, datum a i na vteřiny, je to komplikované a první várka mailů dnes odejde, ti kteří dostanou mail, že se na ně kopie CE edice hry nedostala, těm se omlouváme, opravdu se bojovalo za každý kus a z každého zdroje, který šel, bohužel celkově byla dle našich infromací celosvětově hra pokrácena všem dodavatelům a není jasné, proč k tomuto kroku Blizz přistoupil.
me zatim nic nedoslo
došel už někomu email od xzone ohledně potvrzení / zrušení ? teď jsem zjistil, že mi xzone maily chodily rovnou do spamu :-/
Nechapu proč to tak natahujou v jinejch obchodej už dávno zákazníci věděj na čem sou ale tady to vypadá že udělají na hlavní stránce odpočítávání kdy zveřejněj kdo je pod čarou.
leda by to zde bylo napsano o den pozdeji, ale asi ano - preklep + od zitra.
Martin Schovanec (ADMIN)
2012-04-19 10:41:57
+
+
Bohuzel je to smula pro zakazniky, kteri patri do te tretiny. Ty od zitrka (19.4.) zacneme obesilat mailem a informovat je o situaci.
Takže je to myšleno od 20.4. ne ? :) trnu hrůzou, jak to dopadne.
mohli no :) ale co tak ti to dojde mailem :)
Skoda jen ze kdyz vi kolik je kusu a kolik maji objednavek tak mohly alespon napsat ktery cas je posledni a dostane tedy last CE. Ale i tak sem zvedavej jak budu informovan :DS
No tak ted jen cekat jaky ortel prijde do mailu. Pekne nas tedy napinaj. :)
Tak to gratulace :) ... snad se na me dostane :D
Zdravim vsechny.
Mame konecne potvrzena cisla, kolik bude kusu sberatelske edice. Omlouvame se, ze to tak trvalo, ale bojovali jsme o kazdy kousek do posledni chvile :-).
Pokracena byla necela tretina kusu, kolik jsme chteli. Muze se to zdat jako hodne, ale verte ze to je mega uspech a ze zacatku jsme v toto cislo ani nedoufali.
Bohuzel je to smula pro zakazniky, kteri patri do te tretiny. Ty od zitrka (19.4.) zacneme obesilat mailem a informovat je o situaci. Rozhodovat pri selekci bude cas objednavky, coz je asi nejferovejsi zpusob, pokud nechceme pouzit loterii a losovat ;-).
Zakazniky, na ktere se dostane (ta vetsina), budeme v prubehu pristiho tydne take informovat na mail, aby kazdy vedel na cem je.
Takze vas prosim o strpeni a trpelivost, pokud vam neprijde info hned zitra.
Tak to abych dnes skaknul nekam do kostela. :)
No aby to nakonec nedopadlo jako s tim Starcraftem, jak tu nekdo zminil. Vzdy se hodne plasi, a pak jde CE koupit jeste mesic po vydani.
Tomáš Pavlata : Díky za info. ;o)
Marigolde to nechápe asi víc lidí :-)
Zítra podáme patřičné informace ohledně Diabla 3, předem děkuji za pochopení.
Takže konkurence už zná počet kusů? To by už co nejdříve mohl vědět i Xzone. Snad to bude uspokojivé číslo. Nechápu však, proč Blizzard vytvořil tak málo sběratelek pro tak očekávaný titul. (Respektive poskytne omezený počet kusů pro jednotlivé regiony). U Starcraftu 2 se sběratelská edice dala sehnat ještě dlouho po vydání přímo v obchodech a nyní stále není problém ji sehnat.
Bude to zoufalé. Buď doufat, že jich časem bude více a nebo se smířit se skutečností, že si musím koupit pouze obyčejnou verzi.
Pokud by někdo nechtěl CE a má ji předobjednanou, ať mi napíše na mail. Třeba se někomu do toho nebude chtít kolik investovat.
Právě jsem taky dostal zprávu od konkurenčního obchodu, že jim přišlo o hodně méně kusů než čekali. Že by jich třeba o to víc přišlo na xzone? ;)
Tak od konkurence jsem dostal mail, že mám smůlu. Blizzard už tedy pomalu odhaluje počty pro ČR.
Ten vas sistem muze byt vyhodny ale taky nemusi.
Mě to také okamžitě napadlo, ale zavrhl jsem to s tím, že by se to stejně neuskutečnilo. =o)
jj snad jich bude dostatek :) nicmene si myslim ze to reseni co jsem psal by stalo za uvazeni, pokud by jich nebylo dost...
Kdyz blizz da tak snad brzo bude jasno kdo ma CE a kdo ne. :)
prave proto ze jsem to cetl s tim souhlasim :D
Gheed to tu ale nikdo netvrdi ze to tu nebylo a kdyz si prectes co se resilo nize tak ti snad dojde proc by bylo tohle reseni nejlepsi...
Dread.knight
ja souhlasim s vyjadrenim pana Pavlaty. Bylo to tu dost dlouho na to aby si to kazdy mohl objednat kdo na to cekal.
kdyz nad tim tak premejslim tak me napadlo jedno mozny reseni cely tyhle situace, a prijde mi to jako reseni celkem i ferovy vuci vsem... pokud byste dostali kusu min nez kolik je predobjednavek, tak by se pulka tohoto mnozstvi mohla hodit tem co si predbjednali CE primo a pulka tem co si predobjednali normal a pak objednavku zmenili na CE...
Takže pro vysvětlení a ukončení spekulací: Sběratelská edice byla nabídnutá jak lidem, kteří měli předobjednávku na normální edici, tak později byla zařazena do normálního prodeje, díky enormnímu narůstu objednávek, však byla nahozena na stránkách 2 dny, 2 dny byla k dispozici všem kteří pravidelně sledují náš obchod a měli zájem, ty nyní mají objednávku, ti kteří zaváhali nebo prostě zrovna nesledovali náš web, tak ti nyní edici nebudou mít.Takže spekulace jako že edice nebyla k dispozici, tak jsou nepravdivé a lidé kteří je šíří uvádějí nepravdivé informace. Je nutné si uvědomit, že jde o sběratelskou edici a tak je její množství limitováno.
a whinuje se tu kvuli tomu ze vydani CE diabla3 je docela velka udalost kterou si i pres strasne prepalenou cenu spousta lidi nemuze nechat ujit
trick ja bych s timto postupem taky souhlasil, kdyby to tu nekde bylo jasne napsano... ale kdyz to tu neni tak je to znacne diskriminujici vuci novym a stalym zakaznikum kteri o tom nevedi, ale jak koukam odpovedi proc to tu nikde napsany neni se asi nedockam...
trick: takže tobě přijde naprosto v pořádku když člověk, co si objedná před několika lety jednu jedinou hru a pak už nikdy nic, dostane přednost před člověkem, co utrácí pravidelně ročně několik tisíc a jeho útrata se ještě každý rok zvyšuje?
Já nevím, ale když už bych chtěl dávat přednost nějakým zákazníkům, tak bych dával přednost těm zákazníkům, kteří tu nakupují už dost dlouhou dobu a celkem pravidelně.
Já s objednávkou D3 čekal jen proto, protože jsem tušil, že vyjde i SE, kterou jsem měl v plánu si objednat. Kdyby tu tehdá bylo u normální edice napsané, že budu mít přednost u předobjednávek SE když si předobjednám normální edici, tak to udělám a předobjednám si základní edici.
Teď už s rozhodnutím Xzone sice nikdo nic nenadělá a mě tedy nezbyde čekat jestli se na mě dostane a nebo ne. Já jako zákazník se podle toho už můžu jen zařídit.
aver: a ty máš jistotu, že jinde to nefunguje stejně?
btw. já s tímhle postupem souhlasím. proč jako by nemohl mít přednost ten kdo objednával před x měsíci byť obyčejnou edici. proč by nemohl dostat jako první nabídku na změnu z obyč na CE edici jako odměnu za to, že už tak dlouho čeká? můžete být rádi, že vůbec xzone tady nějaký předobjednávky přímo CE edic umožnil, taky mohl počítat s hodně omezeným počtem a už žádný předobjednávky CE edic neotvírat a pak jen hodit co zbyde do volnýho prodeje až budou hry skladem. j osobně jsem objednával jinde a pozdě, takže mi to taky štve, ale kvůli tomu se scvět nezboří (ikdyž někdo holt diablem žije a asi si půjde hodit mašli, že nesehnal CE edici)
kdybych tusil ze se to zde praktikuje takovym zpusobem tak jsem si to v den predobjednavek objednal jinde kde ma clovek jiste ze ho nepredbehne nekdo kdo dostal moznost objednat si to tyden pred oficialnimi predobjednavkami
haters gonna hate :P
Xzone je IMO nejlepsi cesky herni obchod, nakupuji tady uz hezkych par let a vzdycky jsem byl maximalne spokojen.
nemeli jste spekulovat a cekat, meli jste predobjednavat D3 uz kdyz jste vedeli, ze o nej budete mit zajem.
Martin Schovanec : Děkuji za rychlou odpověď. Budu tedy pevně věřit!
Marigold: zatim jeste stale nejsou 100% cisla sberatelske edice pro CR, takze nedokazi odpovedet. Tuto informaci bychom eli mit zrejme do konce pristiho tydne.
dread.knight: takto to funguje u extremnich pripadu typu takoveto edice, kdy je kusu minimum a je predem jasne, ze ze stranu zakazniku, co uz maji predobjednano, je mnohonasobe vetsi zajem, nez kolik kusu bude.
Pane Schovanec,
vysvetleni hezke a chapu ze pro vas staly zakaznici jsou prednejsi, ale stale tu je nezodpovezena otazka toho jak nebo kde ma clovek zjistit, ze system predobjednavek funguje takovymto zpusobem. Osobne kdybych o tomto vedel tak si ji taky obednam uz tehdy a ne az ted rovnou sberatelskou. A myslim si ze nejsem jediny kdo by to pak resil timto zpusobem.
Já se od začátku ptám jen na jednu věc, která mi však stále z Vašeho vysvětlení lehce uniká. =o) Ti, kteří si zde objednali přímo sběratelskou edici, než byla stažena z nabídky (v mém případě to bylo hned pár hodin poté, co se zde objevila - 23. 10. 2011) se tedy o svůj kus nemusí obávat (i přesto, že ještě před nimi byl určitý počet kusů nabídnut těm, kteří změnili z normální na sběratelskou edici)? Vím, že zatím nejsou známá přesná čísla kusů sběratelských edic, které obdržíte, ale zhruba s nějakým odhadem musíte pracovat, abyste věděli, kdy už tuto edici stáhnout z předprodeje. Snad už někdo konečně porozumí, na co se snažím získat odpověď. ;o)
Diskuze byla promazana, protoze to uz prekracovalo unosnou miru. Posledni a verim, ze jasne vysvetleni zde:
1. Diablo 3 bylo zarazeno do predprodeje pred mnoho lety. Je mraky zakazniku, kteri si ji okamzite predobjednalo a vydrzelo s nami cekat do dneska.
2. Pak byla nekdy minuly podzim oznamena sberatelska edice. Protoze bylo jasne, ze kusu bude extremne malo, tak jsme ji nabidli nejdrive vsem zakaznikum, kteri jiz meli hru predobjednanou po mailu. S tim, ze kdyby se do urcite doby ozvalo malo zajemcu, tak bychom hru hodili do placu bezne na web.
3. Zajem byl obrovsky a v podstate to bylo behem par dnu rozebrane a dalsi zajemce jsme museli davat jiz na cekaci listinu. Tot vse.
Chapou, ze nekterym lidem muze vadit to, ze dlouho otaleli s objednavkou, nebo ze jim dlouho trvalo, nez se rozhodli ke zmene sberatelske edice, nebo ze vse resi na posledni chvili.
V idealnim svete by tech edic bylo hodne a my mohli uspokojit kazdeho zakaznika (sen kazdeho obchodnika). Ale bohuzel nezijeme v idealnim svete a vyhrava ten, kdo se umi rychle rozhodnout a v nasem pripade, kdo predobjednava na Xzone vcas :-).
Nebudu se zde nikomu omlouvat za to, ze uprednostnujeme verne zakazniky, kteri jsou schopni spolu s nasim obchodem cekat na svoji objednavku i roky. Byla to vzdy nase strategie a nic na ni menit nebudeme. Vernost ma proste svou cenu.
Hmm koukám místo vysvětlení proč to tu nikde není napsaný promazani diskuze...
2 drad.knight: jak uz ti psali jini, vedi o tom vsichni, kdo nakupuji na Xzone delsi dobu. vzdyt pro kazdeho plati stejne podminky - kdo driv objedna, ten driv mele, co se ti nelibi?
Vedi o tom staly zakaznici Xzone, bych rekl, ze to je takova odmena za vernost. Chci nakou hru, tak si ji objednam a potom, kdyz se objevi vic verzi, tak se ozvou z Xzone a upresni se objednavka. Nevidim na tom nic nefer...
klay a muzes mi rict kde tohle ma clovek zjistit? to tu vi jen par vybranych jedincu nebo jak? a ne normalni to rozhodne neni, pro kazdyho by meli platit stejne podminky
2 dread.knight: hele ja mel jasno, ze chci sberatelskou edici D3 uz v roce 2010. proto jsem si taky predobjednal jedinou edici, ktera tady v te dobe byla k objednani, protoze jsem vedel, ze me upozorni mailem, az bude mozne objednavat CE.
stejne jsem to udelal u mnoha jinych her, kterych CE jsem z Xzone kupoval (Mass Effecty, Dragon Age nebo Witcher 2 treba). spousta lidi proste objednava hru spoustu mesicu dopredu, protoze chteji mit CE. to je normalni a funguje to tady uz dlouho.
Pochybuju že by Blizz vyrobil nedostatek CE edicí a připravil se tak o peníze. O CE wowka je taky velkej zájem a jdou sehnat i měsíce po vydání.
Jako zase pro člověka, který nějakou hru na 100% chce a předobjedná si ji tady, mi minimálně přijde jako dobrá služba to, že mi je mailem oznámeno, že se chystá nějaká CE(nemám např. čas byt pořád online a hledat zda to jako CE bude nebo ne). To na tomto systému osobně docenuji.
Marigold asi tak ale to vis ti co meli uz dopredu jasno ze chtej CE maj proste smulu :D:D nicmene pro kazdeho (at uz si predobednal normal edici hry nebo ne) by meli byt stejne podminky pro objednani CE, nehlede na to ze tohle je nefer i vuci lidem co si kupuji hru jednou za uherak a o tomhle asi tezko budou vedet...
No každopádně doufám, že se podaří zajistit co největší počet kusů. Objednával jsem přímo sběratelskou edici chvíli poté, co se zde objevila a byl bych opravdu zklamán, kdybych měl utřít.
Marigold asi tak .. do tedka jsem si myslel ze to tak neni a vubec mi to neprijde logicke.
Kazdopadne dekujeme za info dobre vedet do budoucna
Mně to také nepřijde zrovna férové. Objednat základní verzi hry si může každý, když si je však daný jedinec jistý, že chce přímo sběratelskou edici (jako třeba já), tak prostě čeká a objedná rovnou ji.
Jeeeeeee, to sem tady nechtel rozvirit takovouto debatu :( . Sem myslel, ze to lidi vedi :( . Omlouvam se Xzone...
Makoto dle toho co tu psali tak jo... coz me osobne prijde na hlavu postaveny
Makoto: Dobrý den, sběratelský hry jsou bohužel vždy omezeny a hlavně, u nich člověk opravdu musí vědět hned, zdali to chce nebo ne, není možné aby čekal až do okamžiku, kdy už je rozebrána, jelikož má nejprve možnost reagovat na mail, pak když se nahodí na web, je tu druhá šance, pokud nevyužije ani tu, tak už šance není. U CE edic je to vždy tak, kdo dříve se rozhodne.
2 Makoto: rekl bych, ze ne - kdyz uz nejsou volne kopie, nemas z ceho predobjednavat.
Martin Schovanec: To jak to tu funguje je férové. Napadá mě ale takový "extrém". Budu mít předobjednáno D3 třeba rok. Pak mi od vás přijde mail oznamující D3CE s možností to změnit. Budu váhat, rozmýšlet,... Pak se objeví D3CE i na webu a tam se to rozebere vcelku rychle(jako se vlastně stalo). Řekněme, že se rozmyslím až po tomto rozebrání předobjednávek. Budu stále upřednostněn?
dread.knight: Ono je to proto, že tenhle systém docela dobře funguje.
Naopak by bylo nelogické, kdyby firma vyhlásila prodej sběratelské verze a výrobce ji pak ani nevydal.....
proč? asi proto, že ti pak beztak od Xzone přijde upozornění o lepší edici a že to můžeš změnit právě na tu :)
proc bych si objednaval normal verzi pokud chci CE? logika tohohle mi naprosto unika... a pokud to funguje takto tak ta sberatelska mela byt v nabidce hned a ne az pul roku pred vydanim...
Je to jak odpovidaji za nas dole jini. Na Xzone uprednostnujeme vzdy vcasne predobjednavky. Zakaznik, co si hru predobjedna kolikrat i roky pred vydanim ma timto alespon vyhodu pred temi, co cekaji na posledni chvili.
Pokud je tedy nejaka edice extremne limitovana, je fer to nabidnout nejdrive tem, kteri maji uz hru predobjedanou a az potom ostatnim.
2 dread.knight Kazdej kdo si predobjednal Diablo 3 normal edici a pote zmenil na Diablo 3 The Ultimate Edition tak mu zustava datum a cas objednani puvodni a to rozhoduje jako datum objednani.Asi zrejme malo nakupujes na Xzone ponevadz to takhle funguje od 10.07. 2005 co mam tady ucet
2 dread.knight - pak evidentne nevis, jak to na Xzone funguje.
kua :D jak je pozde tak se mi nejak moc rozebehlo psani :D ale co jsem chtel napsat je snad jasny :D
klay treba protoze ze to neni fer vuci tem co si objednaji primo CE? proc by mel byt uprednostnen clovek co si nejprve objednal normal edici pred tim co si objednal primo CE? nezlob se na me ale ja cekal treba primo na tu CE a nevidim jediny duvod proto abych si objednaval normal edici kdyz chci CE... ja osobne treba cekal prave na tu CE pokud nejaka bude a kdyz cekam na CE tak proc predobjednavat normal kdyz tu si muzu predobjednat kdykoliv?...
placete uplne zbytecne, dela se to tak vzdycky - u spousty her nesly objednavky CE ani do normalnich predobjednavek, protoze se nejdriv nabidly lidem, co meli predobjednany normal.
Xzone dava prednost lidem, co si objednali hru jako prvni, pak nabizi specialni edice, az se o nich objevi informace. kdyby sla predobjednat CE od prvnich informaci o Diablu 3, spousta z tech, co pak prehodili objednavku na CE by ji predobjednalo rovnou. proc by mel mit prednost nekdo, kdo v den ohlaseni sedi na strance Xzone a dokolecka tiskne F5 pred nekym, kdo ma tu hru predobjednanou uz rok predtim? hm?
Počet kusů není 100% potvrzen. V případě, že bych ji bylo méně, tak rozhoduje čas objednávky.
Tohle ti asi nic nerika co ? je uplne jedno jestli rok 2010 nebo 2012 dejme tomu se tu objevila 10ho v mesici oni si to prehodili 11 cca 15:00 a ja sem si objednaval primo CE ve 22:00 kdo by pak mel vetsi sanci ? mel bych to byt ja pokud jsou ferovy pokud ne myslim ze ztrati hodne klientu .....
ale prd... to ze meli rok predobjednane diablo 3 neznamena ze meli predobjednanou CE...
Meli moznost objednat CE v den kdy ji sem dali , to znamena ze CE maji predobjednanou ve stejny den jako my ostatní co jsme predobj. hned jak ji sem dali... Vubec se to nepocita ze ji maji uz rok jsou na tom stejne jako my
Tak u D2 jsem stravil 12 let jako asi kazdej tady obcas ho hraju i ted abych ukratil cekani.
FML... nu což budu se muset spokojit s "obyčejnou" ;) verzí... každopádně se už klepu jak malej pes.. schválně kolik hodin, dnů, měsiců jste strávili u D2? :)
no jako pokud by uprednostnili nekoho kdo si puvodne objednal normal a pak prehodil na CE tak to by me hodne nastvali...
jj teoreticky jak bude vypadat praxe ukaze az vyjadreni Xzone a myslim ze hodne lidi pak bude chtit vedet proc se nedostalo zrovna na ne. Xzone by mel byt schopen pokryt alespon to co si lidi predobjednaly primo CE pak co jim zbyde tak hodit lidem co si to prehodili z Normalu na CE. Ale jak to nakonec bude asi nikdo nevi :D
takze i kdyz budu mezi prvnima co si preobjednali CE kdyz se dala do nabidky tak se na me vlastne nemusi dostat protoze si hodne lidi prehodi predobjednavku normal verze na CE? tak to jako WTF?
Mno oni ti co sem psali to datum asi nevi ze maji smulu. Nebo alespon doufam mohl by se k tomu pan Schovanec vyjadrit jak to bude, kdyz sami rozesilaly maili zda si to lidi nechteji prehodit z Normal na CE
predobjednavka z doby kdy tu CE jeste nebyla v nabidce? trochu divny ne?
2 Gorath: 11.12.2010 :)
trick a david pokud jste si nevsimli tak par prispevku pod vama psal pan Schovanec proc je to u nas drazsi nez v zahranici
00:05 - 08.01.2011
19:58 - 23.10.2011
2011-10-23 20:02:04
2011-10-23 21:17:07
No jsem zvedav, na kolik se z nas dostane :) . Tak povidejte, jake mate datum predobjednavky?
trick: Blabol. Clo platíš, když importuješ mimo EU. Jen blbec by si to objednal např. z USA. Tam je to levnější než v EU,ale zaplatíš ono clo a vyšší poštovné.
To jako myslíš, že Xzone tohle za tebe zaplatí nebo co? Existuje distributor.
Jo taky si rikam kdyz jeste neunikla zadna fotka plnejch palet :) Tak mesic bude zachvilku.
Podle me jeste nevi ani nejsou ve vyrobe DVD stale maji nejakejch 40 dni coz je velka doba :D pocitejte tak mesic
Spise me zajima kdy se blizz uraci rici kolik kusu bude.
nepočítejte s tím, že cena by se měla ještě změnit. Sice je v zahraničí levnější, ale taky to sem musí nějakým způsobem dostat že. takže náklady na přepravu a cla taky něco koštujou.
Sposta lidí hlásí, že to tady odřekne, protože to je moc drahý, nicméně vyčkávají na to, jak zareaguje X-Zone. Tak se pravděpodobně dočkáš.
Prozatím ne, znáte Blizz, čekají do poslední minuty
Daveood na predobjednavku sberatelsky jdes hodne s krizkem po funuse... ty byly mozny +- pred pul rokem a bylo to hned rozebrany.
btw. nejaky novy info o tom kolik ks CE bude?
dobry den, predobednavky na sberatelskou edicci uz jsou uzavreny?
Děkuji a budu doufat s Vámi pane Martine :)
Děkuji za info. Chápu, že za výši ceny nemůžete. Projížděl jsem spoustu zahraničních stránek, abych si udělal takový menší výzkum cen a ten rozdíl oproti nejdražší anglické sběratelce opravdu činí téměř tisíc korun. Je to smutné, ale asi se s tím budu muset smířit. Tečka. Snad se tedy alespoň podaří získat co nejvíce kusů.
Díky za relevantní informace :)
Diky za informace, a prikladam omluvu za ucast na trzisti o cene :) :D .... doufam ze pro nas dostanete co nejvice kusu
Dobry den,
asi budete chapat, ze jsem diskuzi o handrkovani o cene promazal, nejsme zadne trziste, kde se handrkuje o cene :-).
Co se te ceny tyce, a k dotazum na ni. Mame od ceskeho zastupce firmy Activision Blizzard proste v CR horsi cenu na sberatelskou edici nez je v zahranici. Oproti evropske cene je rozdil v radu par stokorun (s tou se pomerujme), oproti USA je to rozdil asi 1000 Kc. Jenze my nejsme USA a vzdy tam Blizzard mel hry levnejsi, take mel ale vlastni servery pro americke zakazniky apod.
Mrzi me to, ze v CR mame cenu vyssi, ale to je tak asi vse co s tim muzu delat. Navic jeste vubec neni rozhodnuto, kolik kusu se do CR dostane. Takze debata za par tydnu zde muze vypadat uplne jinak a rozdil par stokorun nebude zas takovy problem.
Me mmt. zajima hlavne to, kolik kusu vybojujeme pro CR a ne, zda jsme o par stovek drazsi nez Anglie.
to ICE: aby doslo i na mne? ja jsem CE objednal CCA 10 minut po uvedeni do obeh (sledoval jsem live blizzcon) takze ktomu jsem chekoval FB od XZONE ...
hajcus : Ten pet je pro All charactery na tvem ACC takze ano jde i na wara ale s mensi problem je ze Blizz nedovoluje support to znamena veske re in game veci ktere od nich dostanes vyhrajes popripade koupis jsou NON - Combat itemy.
A co tu zas resite Cenu dam za CE i 5 K a nereste tady vlastni existenci lidi musej zit i za 3K mesicne vy tady brecite o nejake stokoruny. BTW pro lidi co maji Diablo srdcovku tak je to nevytrhne.
nejsem zadnej anglictinar tak nevim zda jsem to dobre pobral ale vypada to ze CE je trochu nedostatkove zbozi.
http://diablo.incgamers.com/blog/comments/diablo-3-collectors-editions-selling-out
pokud je opravdu k nesehnani muzete dat za CE ty 3.000 nebo si koupit normal. jinde ji asi totiz nesezenete nebo budete muset sondovat mraky stranek.
2 hajcus: nepovidej. pisu to prave proto, ze na sebe vydelavam a proto mi 2200 a 3000 nepripada jako zavazny rozdil.
klay:
A uz jsi nekdy chodil do prace a vydelaval na vlastni existenci?? Doba je zla, kamarade. Kazda stovka je dneska dobra.
Nevite nekdo co dela ten šaman kterej je u toho jako ingame bonus do WOWka? To je jen doprovod nebo je i utocnej? To pujde mit ho i treba u warriora?
to je dobre, spousta lidi zrusi objednavku a problem s nedostatkem kusu CE bude vyresen :P
resite tady kazdou stokorunu
Cena: Máte to tu za tolik, kolik za to dáte...a tak to máte:D
Tak to jsem teda velmi zvědav na nějaké oficiálnější prohlášení.
to Izmalius: duvod? :D jedine co jsem se dozvedel je že podle lokalniho zastupce v CR blizzardu bude cena podstatne vyssi to je jedine co jsem se dozvedel :(
Email sem dávat nebudu, napsal jsem si dotaz osobně. Pokud by si tady(ČR) nahodili 500-800 navíc, tak to je obyčejná zlodějina. Jinak když jste tak debatovali, byl ten cenový rozdíl nějak odůvodněný?
to Izmalius: dej mi E-mail pokud neveris preposlu ti debatu o cene s panem Schovancem :)
satancz35:
Cena je finální? To budeme mít zase prvenství jako s vajíčkama? Já o tom pochybuju, navíc by to oznámili oficiálně... i když v ČR bych se tomu ani nedivil, ne nadarmo se to tady jmenuje Absurdistán.
me jenom udivuje ,ze ani sam blizzard jeste neoznamil cenu sberatelky
to Amo: pokud se ti to nezda napis xzone E-mail, odpověděl mi to samotny Martin Schovanec že finalni cena je 2 999
Satancz35: to snad ne !
st.ranger:sberatelka byla ihned behem dvou dnu vyprodana , podle toho co tu piseme tak bych rekl 23.10-24.10 2011
Zdravim, psal jsem Xzone mail a odepsal mi Martim Schovanec že cena je finalni ...
Zajímalo by mě, od kdy bylo možné hru předobjednat? Úplně mi to uteklo a dokonce jsem se divil, že to tady není.
klidně za ní dám čtyrku jen abych ji měl :)
Dotaz na Xzone, uz víte kolik bude kusů ? Cena je konečná ? Díky za odpověď :)
2Marigold: Hodně rychle vyprodány a za draho sehnatelné na aukčních portálech.
po tak dlouhým čekání to zmizne jen to fikne. vyprodaná hned v den vydání tak to vidím
Makoto : Sběratelská edice rozhodně ne. Vsadím se, že budou veškeré kusy celosvětově hodně rychle rozebrány.
Co mam delat kdyz chci jen hru a ingame bonusy? :D
Ja mam objednano 22:03 24.10.2011 ... doufam ze se na me dostane. Kdybych vedel v cas ze ne, PLAN B je annual pass do WOWka. Ten je mozne objednat mam pocit do 1.5 ... asi ... sem nekde cet ...
klay : A přesně na takových budou obchodníci rejžovat. ;) No offense!
to Klay: No pravě! 12 let... i touhy po čase vadnou ještě před nedavnem bych zatu CE dal jak ty rikas 3500 ale teď už opravdu ne a stejne si myslim že to ještě odložej :D ono to Diablo nevyjde nikdy :D
Abych byl uprimny, ja si CE koupim, i kdyby stala 3500, je to prece jenom Diablo 3, na ktere se ceka dvanact let :P
už aby to bylo aspoň si ji budu moct objednat já :D
Mě teď hlavně zajímá, jak to bude s konečnou cenou sběratelské edice u nás.
Pokud ovšem na mě nevyjde řada s Collectorkou, tak mi laskavě dejte včas vědět, abych se eventuélně mohl zařídit jinak na ten 15.květen. Tu hru si nemohu dovolit mít později :)
Tady nikdo nikoho nevyhazuje. Přednost mají lidé, kteří si objednali obyčejnou verzi GW 2 a projeví zájem o CE(Xzone se ptá emailem). Teprve potom se CE dostane "volně" do nabídky(pokud zůstanou nějaké kusy), kdy si ji objednávají další lidé, kteří mají zájem. Ano jsou to dvě věci v nabídce, ale ty nechápeš ten systém. Teoreticky si tihle lidé nijak nekonkurují, pokud dodavatel dodrží předem domluvené kusy. Pokud by kusy byly pokráceny, tak jak je psáno u zboží, mají přednost první objednávky. To znamená údaj, který máš v zákaznické sekci.
Tady se nebavíme o banánech v supermarketu... Nevím jak dlouho tady nakupuješ, když to neznáš. Proč si teda myslíš, že se Xzone ptá první lidí, kteří mají předobjednanou klasickou verzi? Je jen jediná odpověď: Protože mají přednost.
Tohle je dost kusově omezené zboží a bylo by špatně aby měli výhodu lidé, kteří sedí u pc celý den jen aby si tady naklikali CE. Takže pokud chces CE například SC 2 HOS, tak si ji objednej a až se oznámí CE, budeš mít možnost o ni projevit zájem aniž bys měl strach že někdo kdo sedí u pc celý den, ti ji "vyfoukne" před nosem, protože ty jsi musel být v práci.
Izmalius - navíc si uvědom, že jsou to 2 různé věci v nabídce, nebo podle tvého, když teď vyjde třeba Guild Wars 2 CE a já si ji objednám po týdnu tak bude fér, že vyhodí někoho kdo to měl objednáno hned první den jen kvůli tomu, že jsem si tady koupil jedničku ? stejná logika
Izmalius - ne není to férové, já třeba čekal schválně na CE pač jsem věděl, že normální edice bude na skladě vždycky. Od té doby co Blizzard CE oznámil jsem se díval na stránky každých pár minut. Pokud nemáš čas je to tvoje smůla ale kdo dřív příde, ten dřív mele, jednoduché
Je to logické i férové. Přednost mají lidi, co o hru projeví zájem jako první. Ne každý má možnost vysedávat u pc a "hlídat" kdy se objeví sběratelská edice v nabídce a do pár hodin se rozebere. Takže asi tak, vidíte na tom někdo něco špatného? Nechápu proč by měl mít výhodu ten, kdo je nonstop u pc a hlídá kdy se tady objeví CE. Takhle mají šanci všichni.
Mikki:
Takhle to ale nefunguje. Pokud máš o hru velký zájem tak si ji předobjednej co nejdřív i v klasické edici. Xzone je férový a ještě než vůbec CE dá do prodeje, tak se ptá lidí, kteří mají předobjednanou obyčejnou edici, jestli by neměli zájem o sběratelskou. Můžeš si tak zvolit o co máš zájem. Pokud se takhle CE nerozebere tak teprve pak jde do "volného" prodeje. Kdo tu nějakou dobu nakupuje, tak to zná a já osobně na tom nevidím nic špatného.
Mikki: lol
to Marigold: tak taky? :D
Já objednal přímo sběratelskou edici 23.10. 2011 večer, tudíž přesně v den, kdy se objevila v nabídce. =o)
Aby bylo asi jasno ten kdo mel predobjednano NORMAL a pak nechaval preobjednavat misto normalu CE tak ma smulu :D Pokud je Xzone ferovej jako ze ano tak v prvni rade da lidem co predobjednaly primo CE a pak tem co objednaly normal.
no ja mam D3 objednano od 11.12.2010 :P
jo jasne, sem si to uvedomil az jak si zacal upozornovat na to datum, ze jsem mel nejdriv objednanou normalni verzi, takze to budu taky nekdy z toho rijna, dulezety ze zatim zadnej mail nedosel, ze by se nedostalo na me, tak uvidime:)
to ano ,ale ta sberatelka podle me byla vte dobe okolo 20.10.2011 .. me prave udivilo to tvoje datum =)
no jsem objednal ten datum normalni edici a potom jak byla pridana do nabidky sberatelska edice, tak me prisel email jestli nemam zajem o zmenu objednavky na sberatelskou edici, takhle me neutekla jeste ani jedna sberatelka co jsem chtel, objednas normalni verzi a kdyz se objevi sberatelska, tak z Xzone vzdy prijde email, jestli nechces sberatelku, odpovis ze ano a jsi mezi prvnima:) na Xzone poskytuji vzdy velmi dobry servis:)
*objednanou samozrejme
ty mas sberatelku od 4.2.2011 ? :D
ja mam objednano od 04.02. 2011, tak to snad bude v cajku, jeste doufam ze cena bude odpovidat vice te doporucene...
ja mam 23.10:-P
Izmalius
Teďkom nevím, kdy přesně se na Xzone objevila tato edice a kolika lidem ji pošlou, do jakého data si hru zarezervovali, ale já kliknul na objednávku 24.10. 2011
a je možné, že kusů můžete mít i více?
Dobrý den, momentálně nám dodavatel dal vědět, že Blizzard se rozhodl pro určité změny v závozu, nikdo však neví jak to bude a samotný Blizzard chce co nejdéle udržet informace v tajnosti, samozřejmě máme zajištěno dostatek kusů, ale pokud dojde na krácení, budeme přihlížet k datu objednání hry, bohužel to jsou zatím jediné informace co máme, hned jak dostaneme další, budeme informovat, to Vám mohu slíbit.
2 Tomáš Pavlata: díky za objasnění.
Kdy asi budete orientačně vědět, kolik kusů CE budete mít a zda se budou objednávky krátit nebo zda se dostane na všechny? Díky za odpověď.
Dobrý den, aby vše bylo uvedeno na pravou míru, samozřejmě vždy rozhoduje datum objednání a nepravdivé informace, že musíte mít zaplaceno aby se na Vás dostalo, ty berte spíše jako dobrý den nevhodně se chovajících lidí, kteří rádi vytvářejí krizové situace, je to od nich velice nevhodné, kór u hry jako je Diablo 3.
Já o tom docela pochybuju. Uvidíme kolik bude kusů a jak se upraví cena. Každopádně má rozhodovat datum objednávky, jak je u zboží napsané. Kdyby se provalilo, že to tak není(čemuž nevěřím), tak by se Xzone propadla reputace. Otázka je jak na to přišel HELLERcz?
HELLERcz:
Co je tohle za výplod? To je trochu proti pravidlům ne? Tady přece nemá mít přednost ten kdo platí předem, ale ten kdo objednal dřív.
Takze kdyz mam CE objednanou a neni zaplacena dopredu, tak neni jisty ze ji dostanu??? To se mi nezda moc fer uprednostnovat platby predem. Kdyby mi to nekdo rekl tak to taky zaplatim dopredu. :( no nic du si zase šmrdlat WoWko ... WAR LVL69
Odpověď xzone:
Pokud u nás máte hru objednanou a zaplacenou nemusíte mít obavy svůj kus určitě obdržíte.
Hry se budou posílat ve stejný den, tedy tak, aby 15.5.2012 byly již u Vás.
To by mě dost mrzelo, pokud na mě nevyjde řada s touto edicí :/
xzone: Sberatelska se jiz neobjevi. Je nam lito, ale spise budou jeste pokraceny kusy, protoze zatim nikdo nerekl, kolik jich vubec bude. Obchody, kde ji stale nebizeji si ze svych zakazniku delaji dobry den :-)
Před 4 hodinami
tak někdo zrušte předobjednávku, ať si to můžu koupit :D
Nemuzete to rovnat a me osobne je to jedno Anual pass mam takze si pockam a at 3 nebo treba 5K beru.
Tak jelikož už víme datum vydání. Chtěl bych apelovat na Xzone aby dali vědět kolik kopii CE bude k dispozici a daly lidem e-mailem vědět.Děkuji předem.
100dolaru - nejakych 1800+ kc
doufam ze cena bude max 2400 =)))
Takze 100 dolaru, to jsem zvedav, jak se zmeni cena :)
Blizzard Quote
Diablo III will be available for Windows® XP/Windows Vista®/Windows® 7 and Macintosh® at a suggested price of $59.99 USD for both the retail DVD-ROM version and the digital version sold directly from Blizzard. A special alabaster-white Collector’s Edition, sold exclusively in retail stores at a suggested retail price of $99.99 USD, will include the full game on DVD-ROM, a behind-the-scenes Blu-ray/DVD two-disc set, the Diablo III soundtrack CD, a 208-page Art of Diablo III book, and a 4 GB USB soulstone (including full versions of Diablo II and Diablo II: Lord of Destruction®) and corresponding Diablo skull base, as well as exclusive in-game content for Diablo III, World of Warcraft®, and StarCraft® II: Wings of Liberty®. Diablo III has received a Mature rating from the ESRB.
Release date 15.5.2012
http://us.battle.net/d3/en/blog/4612389/Diablo_III_Launching_May_15_–_Digital_Pre-Sales_NOW_OPEN-3_15_2012#blog
není
Je ta cena uz finalni nebo ne?
Otázka - přesný počet kusů bude znám hned při oficiálním oznámení data hry? Respektive dostaneme zprávu, jestli se na nás s CE dostane brzy? Mám ji přeobjednanou i u jiné společnosti a nerad bych došel do situace, kdy bych měl 2 nebo ještě hůř ani jednu :) (Preferoval bych tady, vzhledem k osobnímu převzetí a tomu, že to na pobočku mám 10 minut :))
ale houby, nikde "nestoji" 99.99 USD, to je pouze odhadovaná cena stejně jako je 3000 odhandnutá cena od XZone, Blizzard totiž cenu CE neupřesnil ještě tudíž tu o tom opravdu můžete přestat spamovat ;)
No jestli cena nespadne nejmin na 2200,tak si z Xzone CE taky nekoupim! a myslim ze to dost lidi zrusi..kdyz vsude to stoji 99.99 USD.. coz je 2000 kc.. takze jestli to pak bude takto,tak si koupim bud jen normalni verzi nebo objednam ze zahranicich obchodu za 99.99 dolacu..
je hlavne pruser v tom, ze nejaci blbci srovnavaj EURO == USD ,coz je nejvetsi kravina,v tom je taky kamen urazu
Moor8: To by sice mohly ale nedela se to z principu :D jen u nas je to 750 lidi z 1000 co delali anketu. A ty edice jsou vzdy v necem oreginalni a ani ja bych nechtel aby ji mel kazdy. U nejakych her sem vydel reba jen 100 ks CE edici.
Ascate: Ano dostane ji kazdy, i stare predobjednavky a to i CE edice
Otázka - dostanou nástěnný kalendář i lidé, co si přeobjednali CE nebo to platí pouze pro normální verzi / nové objednávky ?
Mikki: sběratelské jsou proto, že mají rozšířený obsah a jsou drašší, proto si je každý nekoupí, jen fanoušek do sbírky. Klidně by jich mohli udělat dost na pokrytí poptávky.
Byl proto je to CE. a ne aby ji udelaly stejnej pocet jako normalnich
Teda doufám, že nás se to netýká, ale všude po světě si jistě pár jedinců předobjednali 10 kusů, aby na aukčních portálech vydělali. Jako kdyby byl problém těch verzí udělat tolik.
Samozrejme ze jsi ve fronte. Jestli se na tebe dostane ? To ti nikdo nerekne pac Blizz jeste nezverejnil pocet CE.
Chtěl bych se zeptat, když přišel email se změnou obyčejné verze na ultimátní, a přišla mi odpověď že má objednávka byla změněna tak se na mě s touto sběratelskou dostane nebo jsem ve frontě a pokud jsem ve frontě a sběratelská na mě nezbyde obdržím alespoň obyčejnou abych nemusel čekat na další objednání?
Ano cena by opravdu mela byt priblizne 100dolaru(kolem 2000kc) takze doufejme ze to klesne min. na 2500
to David: hmm asi tak mam objednavku i inde a pokud cena zustane na 3 tisících tak ji rušim mam Xzone rád ale nechci byt o*ebán o 700KC jen tak
Už jsem si předobjednal jinde. Pokud to tady nepadne, tak tu objednávku zruším. Abych zase nedopadl jako u SC2, že zaplatím o 700 Kč navíc.
mne by nejvice zajimala finalni cena chci si koupit jeste CE SW TOR ale kdyz mi nevyjdou penize? hrozne by se mi zamlouvalo kdyby to spadlo na zminovanych 2200 :)
Presne informace o kusech a cene stale Blizzard taji. Kazdopadne kusy, co amme predobjednane jsme nahlasili a ted je to na nich :). Myslim, ze info bude po vanocich.
Vetsinou (:
Pokud mas objednano, tak to znamena, ze by te xzone mela dokazat uspokojit, pokud se nestane nejakej prusvih v distribuci. U sberatelek nabizi tolik kusu, kolik ma potvrzeno od distributora.
Pro X-zone: Je nějaké nový info o tom, kolik bude kusů ? Popřípadě dozví se člověk, jestli se na něj dostane s předstihem ? :)
Díky. Předobjednatelům došel e-mail, jestli si to nechou zvednout na tuto edici. Tak to X-Zone zpravidla dělá. Takže jsem odpověděl že jo a teď mám předobjednáno.
Gratulace všem co se to povedlo rezervovat mě to ani nechtělo pustit na stránku.
Jestli to bude jako s SC2... (;
To bude dloooouha fronta :)
to budou dloooouhy 3 mesice :)
Core: v to taky doufám. :) Kouknu sem každý den, ale nemůžu tu sedět pořád :(
hehe ja mam to stesti ze sem sledoval blizzcon a byl vtakove live diskuzi na normal diablu takze sem to mnel predobjednane vtu chvili kdy to sem dali :)
Přesně jak Core naznačil, najdou se jedinci, kteří hru zruší a pak může být znovu nahozena na stránkách, ale bude to dle zájmu jen chvilková záležitost. Takže stačí jen sledovat stránky a mít štěstí.
Moor8: Jak jsem napsal jinde: ...věřím ale, že Xzone nějaké kusy ještě do budoucna najde/navýší (únor je přeci jen daleko). Plus určité procento lidí určitě objednávku stornuje... Hlídej si to.
Tak už to nejde objednat a jsem docela nas**nej. Tohle proběhlo nějak v tichosti. žádná velká hláška na hlavní stránce a ani přes vyhledávání to nešlo najít, když se napsalo normálně diablo, tak to vyhodí jen obyčejnou. Doufám, že se seženou další, protože přijít o tohle by mě opravdu dost štvalo. kdyžtak to tímto závazně předobjednávám :D
No nechal jsem zmenit objednavku na Ultimate edici hned jak mi dosel mail, ze tato edice je k dizpozici, tedy 23.10.2011(20:03). Ale nedosla mi potvrzujici odpoved o teto zmene, tak jsem posilal mail znovu 24.10.2011(14:31), nacez mi uz odpoved prisla, tak snad to staci. A kdyby ne, tak by se mohl brat v potaz i zajem o tuto hru z me strany, kdyz ji mam uz predobjednanou tady na xzone z 18.3.2010. Nevim co bych jeste musel udelat, abych byl na seznamu pro tuto luxusni zalezitost mezi prvnimi... ;)
na nekterych strankach jsem zahledl ze maji napsan CZ manual a nekde jsou dokonce CZ titulky
jak myslite ze to bude tady? udelaji aspon CZ manual?
To je nostalgie když si vzpomenu na diablo 2 jak jsem byl ještě na základce a púl letních prázdnin jsem hrál diablo na brachovém pc asi před 8 lety nebo tak nějak, a dohrál jsem za vsěchny postavy i datadysku na vechny úrovně teda na peklo jen za skoro všechny..... to bívali časi, no už pár dobrých let se teším až konečně vyjde diablo 3 a bude se pařit.. jian se považju za velkého fanouška a proto předobjednáno Diablo 3 The Ultimate Edition. :-)
Jak to že nejde předobjednat? Co když na mě nezbude!! :D
Core : Věřím, že Xzone nějakou dárkovou akci ku příelžitosti vydání Diabla 3 podnikne. Tento titul si to rozhodně zaslouží a vsadil bych se, že ve vedení je spousta fanoušků série. ;o)
Bejt nekuřák je výhoda. Při představě, kolik bych jinak uvalil za cigarety, to by mi uteklo na hodně sběratelek.
Abstinent nejsem, ale těch několik piv za týden se na rozpočtu tak neprojevuje.
No jo jsem Abstinent :) nekuřák tak neremcám a jsem rád že si mohu koupit Diablo 3 Edition.
jasně někdo prochlastá 500,- za víkend nebo 1000,- ale to je v pořádku co z toho ma bolesti hlavy nevolnost par hodinou zábavu konec ale peněz nelituje ještě se chlubí kolik tam nechal.
Ale jak si mě někdo koupit hru k tomu ještě od Blizzardu garantovaná kvalita super zabava s kamarády + BattleNet genialita sama o sobě.
Tak hned má blbý keci kolik to stojí. Byl bych rád kdyby se to stáhlo na 2500,- ale klidne za to uvalím 3000,-
Tak já nevím, spousta lidí tady píše, že jsou rádi, že Xzone mají rozprodané sběratelské edice a že je počet Čerta III striktně limitován, ale pokud vím, tak Xzone přinesl možnost předobjednávky jako první v ČR (nemám ověřeno). A snad naivně nedoufáte, že žádný jiný e-shop limitovku nepřinese??? Že se prodalo (já nevím) 500 kusů Diabla III zde a je to všechno pro ČR? To asi těžko.
Podle mě mají Xzone rozebrané své předobjednávky, respektive všechny limitovky, které od Blizzardu (dodavatele) dostali právě oni. Ale máme tady mrtě e-shopů čili vlna limitovek podle mého názoru ještě přijde.
Pro zoufalce, co nestihli předobjednat: doporučuji kontrolovat web Xzone (až do února), protože je velká šance, že někdo stornuje objednávku. Píšu z vlastní zkušenosti, takhle jsem získal Zaklínače II.
A osobní dotaz na bosse :)) Nikde jinde hry nekupuji než zde a chtěl bych se zeptat, zda Xzone přijde s nějakým vymazleným dárečkem (podobně jako comics pro Zaklínače II) pro předobjednatele Diabla III?
by me pak zajimalo kolika lidem prijde mail ze dostaly min UE nez cekaly, a jaky pak udelaj temto lidem nabidky
Urcit zda se natebe dostalo je tezke :D protoze Xzone asi nevi presny pocet kopii ktere budou mit k dispozic, proto si timhle urcili predbezny zajem a pak budou jednat nejspis dal. Muzeme jen doufat ze az bude vse vyresene daji vedet lidem co maji pre-orders na mail.
je zde cesta. jak se dozvědět jestli se na mě dostane ?
jednu vec nechapu ze kazdy pocita stema slevama proc by to delali? kdyz blizz moc dobre vi ze se to stejne vse vyproda :)
taky taky tu CE mam jistou ted jen doufat ze to jeste neodlozej ale kdyz uz je ta beta tak by nemeli (aspon vto doufam)
Já jsem na tom podobně, také jsem objednal hned po zařazení do nabídky :) Už se velice těším na Únor :)
Pro mě je to dobrá zpráva, aspon ta CE dostala punc originality, nebude jí mít každý, což je dobře.
Měl jsem předobjednaný už asi 50 minut po uvedení do prodeje, takže jsem v pohodě.
no snad jo xD zase kdyz mne pak nekdy nastve aspon se mu budu moct kvuli cemu smat xD
no to si mel kamos asi vzpomenout driv :) ale tak treba se pro nej jeste nejaka najde :)
omg kamos to ted chce taky proc ja blbec neodjednal 2 :(
chce ji asi uz hodne lidi a vycerpali mnostvi co maj resp. budou mit :)
nemá někdo tušení, proč se změnil stav a už to nejde objednat ?
Javurek: Kdepak vtip. Pro mě osobně hry roku: Zaklínač II a Deus Ex: Human Revolution. Z indie scény Limbo. 100 lídí = 100 chutí.
A teď se už jako "velký kluk" nemůžu dočkat, až se pustím do Diabla 3 a budu co se týče herních principů jako doma. =oD
Core:Zaklínač II je na nějakém trůnu? To má být doufám špatný vtip .)
Jinak doufam že ta cena klesne, ale čekám na to x let, tak si za to klidně připlatím.
Core: Hehe, zdravím příteli. Také jsem Tě tady čekal. ;)
Jinak mám také nostalgické zážitky ohledně Diabla. Pamatuji si, jak jsem tehdy jako cca 12ti letý navštěvoval místní hráčské doupě (stylově pojmenováno internetová kavárna), kde starší kluci pařili CS 1.6, Half-Life a samozřejmě Diablo 1 a Diablo 2. Strašně rád jsem na ně koukal, jak hráli Diablo a absolutně jsem tu hru nechápal. Říkal jsem si, že tohle nikdy nebudu hrát, že se v tom nemůžu vyznat a ejhle, po vytvoření si pár prvních postav, za které se mi oni zmiňovaní akorát vysmáli to nějak začalo jít a strávil jsem na Diablu 2 hezkých pár let.
Izmalius: No, tak já drtím System Shock (1994) + aktuální Deus Ex 3 a naprostý lusxus. K tomu se mi tu povaluje Limbo a Capsized - obě naprosto do-ko-na-lé gamesy z indie scény. Jinak ale únor daleko, pravda.
Taky tipuju 2,4-2,5k. Nejde ani o to, že se to "předobjedná" za 3k, ale o to jakou tady nastaví cenu.
Já jsem se s diablem setkal teprve až s demem dvojky a paráda jak tu někdo píše :) Ale největší nostalgii mám na Ultimu Online :o)
Diablo se těžko s něčím srovnává, ale určitě ho nikdo nesesadí počtem odehraných hodin, když nebudeme brát WoW. Mě prostě fascinuje ten generovaný svět a sbírání lepších předmětů. To snad u jiné hry ani není.
A teď mi někdo řekněte co budeme do toho února sakra dělat? Taky nám to mohli vydat na zimu...
Diablo I na Playstationu, pěkně na joypadu to bylo hraní:-)
Clemenza: No, ono si to ještě hodně "nadšenců" nakonec rozmyslí a objednávku stornuje. Tak je to vždy.
Já takhle ukořistil sběratelskou edici Zaklínače II, která mi málem utekla. Někdo stornoval objednávku (tisícerý dík, pane/paní!!!).
Když už jsem zmínil Diablo I a II, nemůžu nevzpomenout, jak jsem tehdy u bratrance (vlastní PC nemaje) zkoušel demo a byl u vytržení z mapy překrývající herní pole, při jejímž aktivování se dalo hrát. Nezapomenu, jak jsem byl fascinován zvuky (především typický cinkot zlaťáků a dutý skřípot odsouvajících se kamenných hrobů). Nejvíc mě ale rozbilo, že se hrdinovi měnily na těle zbroje a v ruce zbraně... Šílenost! A ta hudba! Legendární kytarové vyhrávky, nádherné. Když jsem pak měl své první PC (vyřazená 486 z banky), musel jsem se kamaráda ptát, jak se vlastně Diablo hraje :)) Neuměl jsem používat svitky :D No prostě nostalgie jako prase! Tak to dopadá, když člověk začíná na textovkách od Fuky na Didaktiku a jeho další hrou je Diablo! :D
Taky hraje roli, jak hodně limitovaná(kusově) hra bude. Protože pak může nastat situace, že se vyprodá v předobjednávkách a to bych se divil, že by pak šla cena dolů třeba na 2500,- když spousta lidí ty 3000 klidně dá:-)
Jak píše mistr Marigold (apropós, jen jsem čekal, kdy tu na Tebe natrefím :) tak cena půjde tak na 2.500,-. Podle mého názoru obsah balení tu cca dvojku jistě má, no a to pětikilo navíc už je snesitelné.
Nevím jak ostatní, ale já to beru tak, že dostávám přidanou hodnotu a jsem holt z té generace, která je zvyklá si za něco navíc (a že toho není v případě Diablo III málo) připlatit.
Izmalius: Chápu, chápu, ale že máš Diablo II + datadisk na polici ještě neznamená, že do cenového výčtu jej nezahrneš. Je tam a to je fakt. Jinak naprostý souhlas. Diablo III se bude drtit léta a ačkoliv jsem si prošel předchozími díly, velice pochybuji, že by Pán Pekel sundal z trůnu Zaklínače II a Deus Ex III (ale to je otázka osobních priorit a vkusu). Dibalo pro mě znamená pouze hack 'n' slash nejvyšší možné kvality, ale pokud chci opravdu kvalitní příběhové RPG, sáhnu samozřejmě jinam. Těším se ale i tak jako čuník na porážku!
Mikki : Já to docela sleduji a tento rozdíl je opravdu veliký. Dle mě cena klesne na 2499,- Kč. Každopádně bych do ní nejspíš investoval i tuto částku. ;)
Tak jsem poprosil x-zone také o změnu na sběratelskou a předobjednáno. :-)
I kdyby to stalo 5k, tak bych si to koupil :) Objednano rovnou dve :)
Core:
To bylo moje osobní ohodnocení. Pokud se to vleze do 2,5k což počítám, tak to beru. Zrovna ta USB pro mě takovou cenu nemá, protože prostě už diabla mám doma v krabici. Takže si to prostě jen vystavím a tím to končí. Nicméně podle mě bude diablo 3 100% hra, která se bude hrát roky, neli desetiletí. To na té hře prostě miluju, generovaný svět a loot. Ač byl takový zaklínač 2 sebelepší, tak ho nikdo nebude hrát 20x. To je podle mě hlavní přednost diabla, bude se hrát roky a proto uberu u jinách her a u diabla si udělám radost sběratelskou edicí. Kromě toho mě nikdy žádná hra od Blizzardu nezklamala na rozdíl od jiných firem.
Mikki: rozdíl ~1200kč je příliš i na ceny v ČR
Za prve sem to vysvetlil dole a za druhe cena zustane. Je videt ze opravdu sledujete trend cen v zahranici :D v porovnani s CR.
Must have! =o) Předobjednáno. Nebojte, cena půjde 100% dolů viz. předobjednávkové ceny v zahraničí - US 100 dolarů, Evropa 80 euro. Navíc jak již napsal Core, tak jen artbook se soundtrackem dají dohromady 1 000,- Kč, jen se zapráší za kočárem.
Prosim tě, jak si přišel na to, že 100$ je 3,6k? Si trávil posledních pár let v jeskyni bo co? 100$ dělá momentálně cca 1800 Kč..
Neřešíme cenu jen se bavíme o tom kdo tu cenu řeší a zdá se pro něj moc :D
Proč pořád nekteří lidi řeší cenu ? stejně tu cenu nijak neovlivni... nepochopim...
Jdou jen sem počítal s tím že sledujete za co nakupujem tady a kolik to stojí jinde :D Samozřejmě že je to 1800 ale když to x2 tak je to 3,6K Standardně jsou tyhle verze u nás 2x dražší než v USA a podobně jako tomu bylo u Scyrim.
Jo...., kdyby jste si každý rok po vydání dvojky odkládali 200kč, tak tu neřešíte tu cenu. :-)
Skarab: je hloupé si něco objednat, blokovat někomu případnou možnost objednávky a pak to zrušit.
nevim co resite, udelate objednavku a pokud ji nebudete chtit (xzone neslevi) tak ji zrusite a udelate radost nekomu jinemu
Doufám že na mě zbyde taky jeden kousek.. Fakt se *&@^# těším!
Jo, bylo by velmi nepěkné, pokud by X-Zone udělalo stejnou skrčku jako minule u Starcraftu 2, kdy napálili cenu předobědnávek a pak cenu hned snížili, aby se dorovnali na úroveň konkurence.
Nicméně jsem taky předobjednal a budu věřit, že si nebudu muset hledat jiného dodavatele her.
Petr: To ale platí pro hráče MMO. Já jsem například naprosto ukázkový typ singlplayer hráče. MMO jakéhokoli charakteru nesmí přes můj virtuální práh.
IMHO je lepsi si za tu cenu zaplatit rok WOW zadarmo ke kterymu je Diablo 3 zadaco.
toe ceska povaha, za kazdou cenu pyskovat a hledat problemy tam kde nejsou:D
jezis ja nechapu co tu porad resite vy jste jak natrvdly :D cena co je uvedena neni finalni a jeste se bude menit... co na tom kdo nechape :D
Taky jsem chtěl col. edici jen kvůli ingame předmětům... ale připlácet za to skoro 2tis, tak to fakt takovej blázen nejsem. No ještě uvidím, jak se cena bude vyvýjet. Pokud by to kleslo na těch zmiňovaných 2199kč, tak by se o tom dalo uvažovat ;)
škoda tolik za ní nedám:( popravdě z col. edice jsem chtěl hlavně ingame no alspoň u batla3 limit ed. ta cena byla výrazně lepší :)
Tak cena mě ani nepřekvapila čekal jsem kolem 3000 tisic.
Ano, cena je vysoká, ale je to ultimátka, to za prvé. Za druhé minimálně dvojku to hodnotu rozhodně má... A věřím, že kluci z Xzone to ještě stlačej.
Izmalius: Tvá kalkulace má povážlivé trhliny. Chtěl bych vidět flasku, na ní Diablo II a datadisk + lebku za 250,- Kč. Otevři si libovolnou stránku se sběratelskýma figurkama a budeš koukat, kolik to koštuje. Pak si připočti flashku o kapacitě 4GB, ale neber to jako noname flash od Sencoru, ale sběratelský, počtem limitovaný kus, dál si připočti, kolik stojí Diablo II a Diablo II: Lord of Destruction. A to je prosím pěkně jedna položka z tvého seznamu, kterej je mimo mísu.
Osobně sbírám artbooky (Giger, Doitschinoff, Kuksi a další) a věř mi, že tebou uvedená cena artbooku 400,- Kč se drží při zemi. 2DVD za 150,- Kč??? :-D Možná na stánku v pošetce.
Objednáno. Nemůžu se dočkat. Vynahradil jsem si alespoň Deus Ex human Revolution, kterej byl ve sběratelské edici zrušen. Ultimátku Zaklínače 2 jsem ukořistil. Tohle byl původně třetí do party. Už ať je únor!!!
Ja sem jen zvedavej jak se tady zas bude hejbat cena a jestli to zas xzone natahne jako SC2 Collecor edici. Kdyz koukam na orientacni cenu na amazonu za 99dolaru tak jsme cenou silne nekde jinde ;>
Ja sem jen zvedavej jak se tady zas bude hejbat cena a jestli to zas xzone natahne jako SC2 Collecor edici. Kdyz koukam na orientacni cenu na amazonu za 99dolaru tak jsme cenou silne nekde jinde ;>
Já to vidím takto:
1. soundtrack - 300?
2. artbook - 400?
3. ingame bonusy - 100?
4. behind the scenes - 150?
5. lebka a usb - 250?
cca + 1200,-
Tak nevim vypada to skvele az na tu hlavu ..Chapu sberatele si ji daj do policek skrinek,ale stejnak u Skyrim zase Drak Heroesech Michael
Ja mam Homam 6 teda bratr tu edici a ty veci se mu vali v krabici.. jediny,co nosi je tricko a prstynek :D ..Takze tak
Únor to budou pěkné narozky :-)
Izmalius ty uz mas smulu byl jsi pomaly :D
Tak taky jdu do toho, jen doufám že mě xzone nezklame a bude pro mě mít můj kousek, jinak tady končím !!! :D
Tak přidávám se k lidem co si počkali a dočkali se sběratelské edice. Přeci jen D3 si ani jinou verzi snad nezaslouží xD.
předobjednáno, cena půjde podle mne stejně jako u SC2 na 2199,-.
dom: je tam psano ze je to zatim jen orientacni :)
Také objednáno, zajímalo by mě jak moc je limitovaná, jestli je to třeba něco podobného jako SWTOR?
dom:
co bys chtel ... je to Ultimate edice ;) jen pro sberatele kteri sou ochotni za to zaplatit :)
neni ta cena trochu židovská? :/
já vim, je to sběratelská edice, ale tolik?
proste dojdi ke stolu .. bouchni do nej ... zamavej mu tim obrazkem pred ocima a muzne zarvi : IN YOUR FACE B*TCH ! :D
no obavam se ze to nepochopi :D ale muzu to zkusit :D
predobjednavka hotova proto sem nepredobednaval normal edici vedel sem ze bude sberatelska a timto bych chtel velice podekovat Xzonu ze si dali praci aby pro na edici sehnali toto bude vme sbirce her takove WTF?! BOOM!! uz se velice tesim :)
ja chodim do prace :D ... ale kdyz zkusis profesorum zamavat obrazkem te edice pred ocima tak te mozna pochopi :D
ty mozna hrat budes ja asi v tu dobu moc ne budu mit zkouskovy :(
na to kasli :D dulezite je ze to mame objednane a uz nam to nikdo nevezme ... a budem hrat dokud nezemreme na smradlave nohy :D
to si tam dat sice muzu ale vis jak neni to proste ono :D
tak si das pod stromecek obrazek teto edice :D
ice asi tak :D jen skoda ze az v unoru byl by to hezkej darek pod stromecek :)
radsi budu o chlebu nez tohle nekoupit :D
tak uz taky predobednano :)
Pozadano o zmenu :D
:D :D :D
doufam ze sem prvni :D