Alan Wake
PC
- Vyprodáno, zapněte si Hlídacího psa a my vás informujeme, až bude produkt opět skladem
-
Minimální požadavky
Ověřte si zda splňujete HW požadavky
(stránka v angličtině)Hra je v anglickém jazyce, profesionální česká lokalizace je ke stažení formou bezplatného updatu ze Steamu.
Hra obsahuje oba přídavky (The Signal a The Writer) a bonusový tištěný obsah: oboustranný plakát, 7 samolepek s různými postavami ze hry, uživatelská příručka a soundtrack na druhém DVD.Akční hra viděná z pohledu třetí osoby, hrdinou je tragickou láskou zlomený muž se symbolickým jménem (Alan Wake – tedy A. Wake) a herní zážitek doslova přetéká inspirací z knih či filmů. A pak tady máme ještě to horské městečko s příznačným názvem Bright Falls, které by se stejně dobře mohlo jmenovat Twin Peaks. Alan je spisovatelem, jehož specialitou jsou horory. Daří se mu, ale teprve poté, co potkal svoji lásku Alici, našel opravdovou múzu. Každou noc, kdy spí vedle půvabné Alice, k němu přicházejí ty nejstrašlivější noční můry. Sny temnější než jakékoliv vize, o kterých si kdy troufl napsat. Alan začne tyto sny vkládat na papír, ta kniha se prakticky píše sama. Po jejím vydání se okamžitě stane bestsellerem. Jenže pak Alice zmizí. Navzdory veškeré snaze se ji nepodaří nalézt. Zlomený Alan po ztrátě své lásky neví, co dál s životem. Odjíždí si tedy odpočinout a hledat klid duše do chaty v lesích, poblíž horského městečka ve státu Washington. Již po cestě horskými silnicemi začnou věci dostávat zvláštní příchuť. Alan vezme stopaře a pobaveně mu vykládá, že v jeho poslední knize začíná strašidelný příběh právě tím, že hrdina vezme po cestě na horskou chatu stopaře podobného vzhledu... Jakkoliv je Alan charismatický, hra doslova přetéká okamžiky, kdy na sebe vaši pozornost strhne jiná ústřední postava - herní svět. Možná jste viděli lesy a pláně v Oblivionu, ale to bylo nic proti rozloze, dohlednosti, detailnosti a realističnosti horských lesů v této hře. Navíc Alan Wake obsahuje fyziku propracovanou do takové míry, že proti tomu ostatní hry vypadají jako dvourozměrné karikatury.
-
Diskuze dočasně vypnuta
Své dotazy k objednávkám prosím směřujte na email xzone@xzone.cz. Děkujeme.
Komentáře (304)
-
Recenze (15)
honzisek (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 15.2.20144.55- -ALAN WAKE
- -Příběh:totálně člověka pohltí a nepustí
- -hororová atmosféra
- -záblesky barbařiny tváře a alice:Nejstrašidelnější z celé hry
- -Grafika:bez chyb,detailní
- -Rukopisy,které Alan sbírá
- -Poets of the fall písně
- -Seriálově pojaté:po každé kapitole song a na začátku kapitoly si řekneme co se událo v minulém díle.
- -Řízení auta
- -Málo zbraní:Je ale jasné že nemůžu čekat RPG nebo lehkej kulomet v přírodní rezervaci
Moje srdcovka.Správná hra se vším všudy.Ostatní výrobci by si z téhle hry měli vzít příklad.Jen to nedoporučuju hrát o půlnoci sám ve velkym prazdnym baraku.
Kimberly (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 22.10.20134.55- Propracovaný příběh
- Nenáročné ovládání
- Skvělá atmosféra
- Skvělý soundtrack
- Detailně vymyšlené postavy
- Místy stereotypní
- Nerovnoměrně umístěné checkpointy
- Místy hodně obtížné souboje
- Málo misí ve dne (nevyniká tak nádherné okolí)
Celkově si myslím, že vývojáři udělali hru, která bude slavná ještě mnoho let. Skvěle zpracovaný příběh, velmi pěkně udělané postavy a rozhodně zde nechybí originalita. Nikdy jsem moc neměla ráda horrory, a tak jsem se této hry trochu bála, ale dalo se to překousnout... Jen někdy mi leknutím skončilo srdce v kalhotách. :)
eminem (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 24.7.201345- +Parádní atmosféra
- +výborný příběh
- +Nádherné městečko Bright Falls
- +Čeština
- +Skvělý Soundtrack
- +Grafika
- +Skvěle napsané postavy
- +Sbírání stránek
- -Občas trošku stereotypní
- -Místy frustrující souboje
- -Hodně malá část hry odehrávající se ve dne
Hodně dlouho se zdálo že Alan Wake bude pouze jen exkluzivně pro Xbox 360,ale nakonec přání fanoušků vývojáři přeci jen vyhověli a dostalo se tak i na PC verzi tentokrát i v češtině.Alan Wake se skvěle hraje i na PC a i když už vlastním Xbox verzi tak jsem si nakonec sehnal i PC verzi a určitě nelituji.Finští vývojáři z Remedy vážně vytvořili parádní titul,že jim možná i odpustíte že jste na PC verzi čekali o další 2 roky déle.Must Have titul pro všechny milovníky hororových her!!
paragonb (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 15.6.201345- +Temná atmosféra
- +Baterka
- +Příběh
- +Všechny nástrahy lesa
- +Momenty velký challenge
- -Čas od času linearita, to je snad vše
Skvělý thriller, který umí zabavit a taky i překvapit svými prvky. Rozhodně doporučuji.
Messana (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 25.7.20124.55- +Grafika a uchvacující prostředí
- +Chytlavý příběh, který vás nutí hrát dál a dál
- +Atmosféra
- +Na pohodu ovládání
- +Způsob vyprávění příběhu
- Checkpointy mě občas naštvaly a jednodušše se mi nechtělo dělat znovu takovej velkej úsek a vypla jsem hru (ale tak na půl hodiny :-) )
- + Stereotypnost bojů
Dlouho mě žádná hra takto neoslovila, opravdu povedené! Pět procent dolů za tu stereotypnost bojů a checkpointy
sina (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 5.6.20124.55- vynikající příběh a atmosféra
- zvuk a hudební zpracování
- české titulky
- chytí a nepustí
- stále se opakující souboje se stejnými nepřáteli
- místy hodně obtížné
žádné výrazné nedostatky jsem nenašel.Přál bych si víc her s tak dobrou atmosférou.
Caine10 (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 4.6.201255- Myslím, že všechny klady už tady jmenovali přede mnou a asi bych se opakoval.
- Pár věcí bych však chtěl znovu zvýraznit, protože je to silný potenciál této hry:
- -PŘÍBĚH a to myslím se vším. Úžasná zápletka, rozuzlení... jsem obrovský fanoušek složitých psychologických příběhů ala film Počátek apod. Proto doporučuji všem podobným fajnšmekrům jako jsem já.
- -GRAFIKA je naprosto bez chybičky. Žádné trčící textury, žádné blikající stíny... prostě mistrovské dílo. Prostředí působí věrohodně, napodobuje americké a kanadské krajiny jako Yellowstone apod. nebo country vesnice a farmy. Prostředí je opravdu rozmanité a vždy originální.
- -DIALOGY A SITUACE, většinou vážné, jindy doprovázené lehkým humorem. Situace jsou tam různorodé od akce, přes hrůzu po lehký vtip. Ale celkové prostředí je naprosto tajemné a děsivé.
- -ZPŮSOB JAKÝM JE PŘÍBĚH PODÁVÁN, je vyprávěn v mysli či v rukopisech hlavního hrdiny Alana Waka. Informace můžete vyslechnout z radia nebo vykoukat z televize. Jinak jak to bývá obvykle, přes dialogy a situace, do kterých se během hraní dostanete.
- Příběh je navíc hezky rozkouskovaný na několik episod, při čemž po každém úspěšném dokončení episody dostanete čas na pauzu s relaxační hudbou. Pak vám hra přehraje v krátké sekvenci co se v předchozí episodě dělo. Jako byste koukali na seriál, který můžete shlédnout celý bez čekání na další týden jak to v televizi bývá :)
- -jinak jízda v autě, zbraně a ovládání už není třeba zmiňovat, každopádně patří to do kladů také
- Myslím, že by bylo zbytečné zápory zmiňovat i kdyby nějaké byly. Ovšem, každý si něco najde. Možná bych zmínil obtížnost, která je v některých oblastech opravdu frustrující.
- Priorita této hry je vyprávěný příběh, proto by bylo hloupé zde uvádět nějaké nedostatky hratelnosti, omezeného zbraňového arzenálu a podobně.
Hra má opravdu perfektní atmosféru a stojí za to si ji zahrát. Zápory jsou naprosto irelevantní. Je určena především ke sledování děje, takže není pro všechny a mluvím zvlášť k těm, kteří hledají luxusní příběh.
Repry (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 29.3.20124.55- úžasná grafika
- povedený příběh
- pestré lokace
- zajímavá NPC
- herní doba
- temná stmosféra
- skvělá DLC (Signal, Writer), hlavně druhý jmenovaný je luxusní
- česká lokalizace
- povedené ovládání, sice chvíli potrvá zvyknout si, ale i s myší a klávesnicí je to pak v pohodě
- ovladatelná auta
- systém zaměřování
- sběratelské minihry
- nespočet odkazů na Max Payne (Valhalla, jeden z dabérů :) ,televize, prostě je toho spousta)
- povedené zbraně
- parádní soundtrack
- skvělá cena
- nádherný svět, tady by byl hřích ho dále nevyužít
- spousta skrytých vtípků
- pěkně zpracovaný úhyb před nepřáteli a bulet time po zabití posledního
- občas frustrující obtížnost
- ne úplně vychytané save pointy
- ovládání aut šlo zpracovat o kousek lépe
- víc misí ve dne by mohlo ukázat víc z tohoto překrásného světa
- kde je další nášup z této série :)
Evoluce ve hrách od Remedy. Max Payne je úžasný a Alan Wake je prostě další krok. Ke své předchozí sérii se autoři hodně vracejí, jak stylem grafiky, tak některými herními prvky. Tato hra je prostě úžasný mix her Max Payne, Silent Hill a Resident Evil. Vypreparovala z nich to nejlepší a předkládá to hráčům. Bonusové DLC jsou skvělou hratelností navíc a mnohokrát jsem si pohrával s myšlenkou, že jsou ještě lepší než původní hra. Teď jenom čekat, jestli Remedy uvolní pro PC i odbočku v podobě American Nightmare! Pro mě je Alan Wake jedna z největších pecek letošního roku!!
Samanta (Xzone.cz)Ověřený nákupHodnoceno: 25.3.201255
- + Grafika a level design
- + Příběh a způsob jeho vyprávění
- + Délka
- + Velice nápadité momenty
- + Soundtrack a zvuk celkově
- - Moc rád bych napsal nějaké zápory. U každé hry něco najdu, ale tady prostě nevím. Sedl jsem si k tomu a vždy jsem se těšil až si to zapnu zas a hltal jsem. Nic mi nevadilo.
Čekal jsem dobrou hru, ale tohle - to je víc než dobrá hra. Adept na PC hru roku. Délka je tak akorát, nezačne nudit a rozjede se dost rychle, aby jste si ji dostatečně užily než přijde závěr. V podstatě celou dobu netušíte, v čem je zakopaný pes a rozuzlení přijde opravdu v tu nejsprávnější chvíli. Vizuální stránka vás nechá v němém úžasu a prostě tohle musíte mít.
st.ranger (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 13.3.201235- - příběh
- - dabing
- - prostředí
- - atmosféra
- - grafika
- - žádné zbytečné zbraně
- - systém soubojů
- - checkpointy
- - přechody mezi kapitolama
- - ztráta předmětů
- - délka
- - občas neohrabané ovládání
- - naprosto lineární
Po největším podvodu v dějinách herní historie se konečně i Alan Wake propracoval do své podoby pro PC. Jak moc je ovlivněný konverzí a je opravdu tak dokonalý, jak se před vydáním očekávalo? Pravda je někde uprostřed. Celá hra je složena ze 6ti kapitol, protkané znamenitým horrovým příběhem podobného Stephenu Kingovi, který je ve hře dokonce zmíněn. Bohužel přechody mezi kapitolama jsou jako v seriálech, obsahují shrnutí předešlého děje. To nás mají tvůrci za hlupáky, co si nepamatují děj?
Herní principy je třeba si řádně vyzkoušet a nacvičit, první kapitola pro mě byla peklo. Souboje s nepřáteli jsem absolutně nechápal, za což si částečně mohu sám. Pokud nastane situace vyžadující zbraně, je třeba se vyhýbat perfektně vrhaným srpům, jenže to není zrovna jednoduché, pokud je tato činnost přiřazena klávese s funkcí běhání. Dále tu je samotné zabíjení nepřátel. Nejprve je nezbytné zbavit protivníka temnoty za pomoci světla z baterky, teprve potom je možné dotyčného nakrmit olovem. Doba potřebná k osvícení je poznat podle sužujícího se kruhu ke středu světla, což je velice důležité při ničení předmětů posedlých temnotou. Při troše tréninku to není problém, bohužel se ve hře postupně situace mění, a pokud na začátku nenacvičíte zvládání souboje, budete trpět jako já. Doplním, že každou hru hraji okamžitě na nejtěžší obtížnost, což se zde z počátku zdálo fatálním. V průběhu druhé kapitoly jsem si ovládání osvojil a neměl v soubojích nijak postřehnutelné obtíže. Důvodem nesnází byla jistě i absence zaměřovače, který je zastoupen kuželem baterky a vlastně skutečností, že částečné zaměřování má hra nastavena, jednoznačně kvůli konzolovému hraní, při kterém by se každý majitel Xboxu vztekal, že nemůže zasáhnout cíl.
Příběh je stejně důležitý jako samotné hraní. Nehodlám nic odhalovat, shrnutý obsah musí znát každý, kdo se chystá ponořit se do hraní, pouze zmíním, že je zajímavý a je třeba ho sledovat. Nečekejte žádné dokonalé zvraty nebo hluboké myšlenky, projev děje je rozplývání mlhy, která pomalu mizí, až nakonec ukáže v celé nezabalené kráse vše, co ve svém nitru skrývala. Rozvoj měl zůstat v animovaných sekvencích, jakékoliv rozhovory v průběhu hraní spíše otravují, Alan najednou není schopný sprintovat a pokud musím něco poslouchat bez možnosti přeskočí díky špatnému umístění checkpointu, začínám být znuděn.
Přistoupím teď k záležitostem, které mě v Alan Wake vysloveně vytáčeli. Po zabití posledního protivníka nebo při náhlém se zjevení ustoupí kamera a čas je zpomalen. Občas je to vhodné, ale při zabíjení je to postupem času otravné, ke všemu reakce kláves je ve stádiu zpomalení nejspíše ve stejném tempu, protože nabíjení proběhne až na několikátý stisk. Zpomalení proběhne i při úhybném manévru, což je vcelku vhodné. K samotnému ovládání musím zopakovat skutečnost, že sprint je přiřazen stejné klávese jako uhýbání. Tudíž když se Alan rozběhl, učinil nejprve jakési přikrčení a následně se rozběhl. Je opravdu takový problém, oddělit tyto dvě činnosti? Anebo bylo třeba to takto zjednodušit pro herní systémy? Samotný Alanův pohyb mi je záhadný. Zatímco v běžném poklusu představuje klávesa pro couvání opravdu tento úkon, ve spojení se sprintem se Alan otočí o 180O a rozeběhne se proti obrazovce. Na podobné herní principy jsem alergický, kamera by měla být fixována a inteligentně snímat herní postavu s možností regulace. Vysvětlení je možné, ale zbytečné, protože utíkat od nepřátel nemá smysl. Jen v některých okamžicích, musíte mít ale jistotu, že naleznete pouliční lampu. Většinu času strávíte pobíháním po exteriéru rozmanitého ostrova, návštěvy interiéru jsou naštěstí v menšině, bojových situací naštěstí uvnitř obydlení nedochází tolik jako venku, avšak díky zasekávání se jistě nejednou potrápí. Zrovna mě napadá propad podlahy o jedno patro níže. Pozůstalá sutina způsobovala nepříjemné zaseknutí doprovázené okamžitým zabitím. U náčrtu příběhu jsem zmínil checkpointy. Někdy jich je dostatek, někdy jsou pasáže až moc dlouhé a opakování přestává bavit. Napadá mě teď akorát přestřelka na pódiu. V jakékoliv akční hře okamžitě vypínám automatické přepínání zbraně, což bohužel Alan neumožňuje. A jelikož každou chvilku něco ztratím, každou kapitolu začínám s jiným vybavením, neustálé přepínání opět otravuje. Díky tomu je zbytečné šetřit náboje, když přechodem do další kapitoly začínáme s prázdnýma rukama, některé sekvence Alana o zbraně přímo připraví. Nejlepším příkladem nenavazujících kapitol je pátá, kdy na stanici dostanu svou výbavu. Opět základní baterku, přestože v předchozí kapitole jsem končil s halogenovou svítilnou. To samé po scéně s vrtulníkem, opět jen s baterkou.
Celkový dojem z Alana je rozporuplný. Hra není žádným mistrovským dílem a chybí opravdu hodně, aby jím byla. Přitom jsou to vše takové drobnosti. Domníval jsem se, že hraji první počin začínajícího studia, ale až dabing Freda Bermana, zodpovědného za Vinnieho z Maxe Paynea, mě přesvědčil, že tento počin mají na svědomí zkušení lidé. Bohužel se spokojili s hrou, která dostatečně funguje na konzole, nikoliv na PC. I přes plno záporů lze Alana doporučit všem, kteří rádi survival horror a napínavé tajemné příběhy. Vždyť i na špatné ovládání myši v Dead Space se dalo zvyknout. Mimochodem, poznáte, kdo daboval postavu Tom Zane?Celkové hodnocení vypočítáváme z ověřených i neověřených hodnocení.
Ověřený nákup - zákazník prokazatelně zakoupil produkt u nás v obchodě.
Neověřený nákup - nemůžeme ověřit, zda zákazník produkt zakoupil. - -ALAN WAKE
Kupte to v akci na steamu :) je do 3.cervna za Collectors Edition zaplatite cca 3.50 eur
Midur - Hej díky moc, já nijak LEVEL nekupují ale tohle sakra dobrá cena :), sice už sem měl obavy jestli to ještě před koncem měsíce bude ale naštěstí je.
Uz se stalo :)
Kupte si LEVEL je tam za 199,-
Taky se primlouvam, na nejmenovanem digi obchode jsem ji videl jiz v akci za 7 ecek.
nechcete už na tuhle hru udělat slevu? uvažuju o ni ale za tuhle cenu vážně ne
http://www.eurogamer.cz/articles/pc-verze-alan-wake-american-nightmare-za-299-kc
Díky. Musím koupit, vypada dobre.
Ano, krabicová verze je se Steamem propojená.
Chtel jsem se zeptat, kdyz koupim retail verzi, tak muzu ji aktivovat na Steamu? Dik.
jo už mi to jde :)děkuji za rady.
martin: Normálně by se měl sám stáhnout pokud nemáš zakázaný automatický aktualizace.
@martin - jednak je ve zprávách steamu, anebo zkus přímo ve vlastnostech hry ve Steamu najet na položku jazyk a tam si zvol češtinu. Pokud se ti tedy jedná o českou lokalizaci.
ahoj, můžete mi poradit kde je ten ubdate na steamu. nemůžu ho nikde najít.
Dik, ja jsem si toho nevsiml, ze je to vlastne pod tim, tak v poradku.
Puklice: Musíš dát kapitoly, tam si zvolíš obtížnost a pak tam máš na výběr kapitolu 1 -6 a pak 2 bonusové kapitoly ( DLC )
Chtěl jsem se zeptat, ty 2 DLC se pouští nějak samostatně nebo je o jejich obsah rozšířena ta základní verze hry? V menu žádné položky DLC nevidím.
Neskutečně moc děkuji za CZ lokalizaci do této úžasné hry ! .. Cením si Vaší práce , díky !
Touto cestou děkuji všem, kteří se podíleli nejen na překladu. ale samozřejmě i všem, kteří dosáhli uspěšně její implementace do hry přímo přes Steam. Věřím, že to nebylo vůbec snadné.
jj cestina je uz dostupnana steamu!
Vypada to ze dneska vysel na Steamu update a prinesl mimo jine "Added Czech text only localization". Tak to vypada ze by tam uz cz mohla byt ....
@Kovi - Děkuji. Vypadá to velmi pěkně. Už se nemohu dočkat :-)
benkar: Obě sady českých screenshotů jsou k vidění třeba na Zingu. Zkoušel jsem sem dát odkazy, ale asi se to nesmí, takže budeš muset hledat sám.
@Kovi - prosím, bylo by možno uploadnout, nebo vidět screenshoty někde jinde než na "atlasu hub" ? Nemám FB účet a ani nemám v úmyslu jej vytvářet. Díky
Pro ty, kteří čekají na oficiální češtinu, tu máme novou várku screenshotů: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150667167293006.424512.144700568005&type=1
Erik: Ale nejsou zde prelozeny ta 2 dlc..
Poradí někdo,můj počítač rozjede hodně her a požadavky splnuje proč se mi to i na nížky detaily jede pomalu?:/
Mně se teda zdá ta fanouškovská čeština lepší než ta co bude podle scanů,prostě si jí nemůžu vynachválit kam se na to hrabe nějakej ten team l.a. noire tyhle kluci co překládali alana,jsou prostě machři
Vida, a máme tu první oficiální screenshoty z české verze Alana Wakea: http://www.facebook.com/pages/HYPERMAX/144700568005
Nanorakim: Překlad by se měl začít testovat příští týden a pořád platí, že čeština bude hotová do konce března.
Nevíte někdo kdy vyjde ta čeština? Už se nemužu dočkat.. :)
Kupuju si hry za několik stovek a to hned několik her do roka tak těch pár kaček za baterky mě opravdu nezničí a navíc se daj pořídit i nabíjecí nebo dokonce se dá pořídit original Play and Charge set. Tedy můžeš nabíjet baterii a hrát současně ;-)
Samanta - no dobře tak si pořád musíš kupovat baterky jak mentos. Já ten od Microsoftu mám taky ale zakoupil jsem ještě tenhle. Drží se oba stejně, tedy dobře. Mě prostě vadily ty směrové šipky, které nefungují tak jak by měly. Navolím si na ně zbraně nebo inventář k rychlému použití a skáče mi to tam jak Šemík z Vyšehradu, tudíž jsem přešel na Razer, je úplně stejný, směrové šipky jsou dokonale vyřešeny a mám podsvícené tlačítka, což je dobré při hraní ve tmě. Pokud by měl xbox gamepad vyřešené ty směrové tlačítka nebyl bych měnil za jiný, bohužel nemá a tudíž je v tomto směru nepoužitelný. Shity jsou jiné gamepady než oba námi zmiňované.
GulaginCZ: ne už ne... Ten co jsi navrhl ty, je drátovej :-D Jinak bych uvedl, kompatibilita a tvar - ten od Microsoftu je nejpohodlnější co jsem kdy držel v ruce.
Samanta - ahoj Samanto, ještě zpíváš:)? Jaké perefirie, co tím myslíš? To že to je to od Mrkvosoftu neznamená, že je to kvalitní výrobek alespoň co se tohoto gamepadu týká, který je naprostý shit.
jinak bych chtěl říct, že mi přišel Alan Wake a nemám slov už jen k tomu, že za ty prachy je to nadstandartní balíček. Vypadá to famózně.
GulaginCZ: jednak je Razer shit jakej jsem jinak ještě neviděl - i Genius má lepší periferie. A za další bych tě chtěl upozornit, že to co jsem uvedl za produkt je oficiální Xbox360 verze přímo od Microsoftu a žádná náhražka od jiných výrobců.
Alica : Kolektorka je "exclusive", takže jí nabízí jenom "***" konkurence (každej si doplní, autocenzura je tu fakt dokonalá ..).
Ale jo samozřejmě se to stát může. Pro mě je důležitý že ty směrový šipky jdou používat, narozdíl od xbox gamepadu, kde skáče všechno možné jenom né to co potřebuješ.Myslím, že gamepad xbox má na nějaké verze kde ty šipky jsou už opravené ale tento typ se snad u nás v ČR ani neprodává.
Otazkou je jak dlouho jej take mas a jak casto jej pouzivas. Mne se obe komponenty od teto "firmy" vysypaly zhruba kolem neceleho roku pouzivani, a to nejsem zadny neuroticky hrac co by do veci mlatil. Kazdopadne pokud si s nim spokojen, ja ti jej neberu ani nehanim, pouze jsem chtel poukazat, ze tato firma casto nedela vyrobky jake prezentuje, prinejmensim co do kvality a vydrze po materialove strance, tot cele.
to Bob - kompabilita je naprosto v pohodě, hrál jsem s ním Assassina i Batmana. FPS hry hraju s myší. Recenzí na tento gamepad je na netu dost. Šmejd to skutečně není narozdíl od jiných že Frater.
to-GulaginCZ:
Jak je to s kompatibilitou, gamepadu mam víc ale jedině microsoft-xbox-360 mě jede na všechny hry (je to hlavně proto že jsou na něj hry dělaný) proto nevím jestli tyhle neoriginální pojedou v pohodě?
Razer a kvalitnejsi? Od teto firmy jsem mel 2 vyrobky (klavesnici a mys)a uz bych tu chybu znovu neudelal. Doporucuji si na netu precist clanek "Razer - predrazeny smejd" od Michala Rybky, velmi vystizne. Nicmene ten gamepad samotny neznam, vyjadruji se pouze k zznacce.
Bob - tak ten nedoporučuji v žádném případě, ještě za tu cenu. Doporučuji http://www.czc.cz/razer-onza-tournament-edition/96193/produkt, je sice dražší ale o hodně kvalitnější a začíná to už u směřových šipek, které jdou v pohodě používat narozdíl od výrobku níže. Ale záleží na tobě.
BoB - tady je ten gamepad http://www.alza.cz/microsoft-xbox-360-wireless-controller-pc-dongle-black-d215222.htm - sám ho mám a je to super věc
je ještě k dostání kolektorská edice, nejsem velkej fanda Steamu a nejradši mám krabicovou verzii, tady ale nevidím žádnou zběratelku . nebo je už rozebrána?
Požadavky na systém:
Minimum:
OS: Windows XP SP2
Processor: Dual Core 2GHz Intel or 2.8GHz AMD
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 10 compatible with 512MB RAM
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 8 GB HD space
Sound: DirectX 9.0c compatible
Doporučené:
OS: Windows 7
Processor: Quad Core 2.66GHz Intel or 3.2GHz AMD
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 10 compatible or later with 1GB RAM
DirectX®: 10
Hard Drive: 8 GB HD space
Sound: DirectX 9.0c compatible
Gamepady jsou i zde na xzone:
https://www.xzone.czvyloha.php3?vyber=hardware&druh=xbox360&podrubrik=gamepad
Dobrý den,poradíte? hra se seká strašně i při malých detailech a počítačem to asi nebude
Nevíte kde koupit gamepad xbox 360 for windows, něco zaručenyho je dost těžky ho sehnat.
to Lazar: já jsem zkoušel i hotfix a ruzny fixy, no mě to ty fonty neupravilo, pátek mi přijela collectorka, do teď jsem měl jenom pirátskou verzii kde ty fonty nejeli, a dneska jsem se rozhodl spojíždnit origo a tam čekám na češtinu, kruci ... a já to chtěl již pařit ... a ještě jsem měl problém se vubec přihlásit do steamu . to jsme kam dospěli . teď mám ještě čekat kým to vyjde na steamu . že jsem se ja jen ponáhlal
na margo hry však nemohu říct ani jednýho křivýho slova, jsem to baštil, jenom rukopisy bych rád zezbíral a přečetl, proto čekám na tenhle překlad . sakra, ať to už jede
Erik: Da, ted sem to zkusal.
Nevíte jestli se dá hrát z controlerrem na xbox 360 for windowos?
>Jakw: ...sis mohl nechat pro sebe takovy kecy a nepsat sem,lidi jako ty s tvym pristupem nemaj vubec komenty psat,kdyz te hra nezajima nezaclanej tu svejma kecama a jdi si hrat Maria woe
Z recenze to na mě moc nezapůsobilo, pistolka a baterka, dvě kámošky, co vás budou provázet po celou dobu hraní, jako debil svítit na nepřítele, aby se odmaskoval a pak ho dorazit coltem, jako vůbec nic novýho a nějaký dřevorubci zahalený do temnoty, co skáčou z budovy na budovu, vůbec se netěšim.
alan: Oficiální čeština se objeví na Steamu v průběhu března. Příští týden bude hotový výchozí překlad a hned jak ho v Remedy implementují do hry, začne se testovat a ladit.
cellfactor: Sběratelka PC verze hry není sběratelka v pravém slova smyslu. Je to de facto standardní edice, ke které jsou přidané nějaké bonusy. Ale žádné sošky a podobné věci. Měla by stát kolem 1000, jako dnes každa PC hra při launchi.
miro T:diky za info,a vy delate v xzone? A zhruba by mohla byt asi kdy jestli mate nejake vetsi info coby zamestnanec, tak zatim nashle
Cz zatím není k dispozici, jen ta amatérská. O vydání té profi cz bude informace zde později.
zdar nevite jak to vypada s tou cestinou? jestli uz je k mani ci nikoli at nejedu do xzone zbytecne dekuji za pripadnou odpoved
Dohral jsem ji uz na Xboxu kdyz vysla a je to opravdu skvely zazitek. Pribeh, grafika, postavy, prostredi ... nema to chybu :)
Petr B. : Moje řeč
cellfactor: Ono tady chodi i lide starsi nez napr. 14let. Ja uz nactilety nejaky ten patek nejsem, normalne pracuji, vydelavam a proto neni problem koupit si sberatelske edice (konicek jako kazdy jiny).
Taky si myslí že sběratelka je ve většině případů zbytečná a hodně drahá
by ma len zaujimalo odkial berete tolko prachov ked si furt kupujete sberatelske edicie akoze nieze by som nemal ja , ale aby som si kupil do roka pet hier s sberatelskou ediciov ? tak to asi tazko , to si zarabate ci vam vsetko rodicia zaplatia ?
Bude možnost zakoupit i tu sběratelskou edici? Na eurogameru psali, že ano...
Rax: Na ty spatne CZ fonty v rukopisech existuje hotfix, ktery je spravi.
Takze Kovi jiz vlastne dole odpovedel, cili ze Steamu.
Ta oficialni cestina kde jak predpokladam budou prelozene i ta 2 dlc a kde nebudou haprovat fonty v poznamkach bude k dispozici ze steamu nebo samostatne ke stazeni po vydani krabicove verze? Nebo dokonce soucasti te verze?
Čeština už od amatérů je, a je celkem dobrá, rukopisy jsou sice divně přeložené, neukazuje to diakritiku, ale titulky jsou přeloženy luxusně =)...
Střední obtížnost, trochu zkoumám okolí (Nalezena většina termosek a rukopisů) a jsem na 15ti hodinách...a to jsem ještě ani nezačal přídavky (Signal a Writer)
zalezi jaky stylem hrajes a na jaku obtiznost me to trvalo aj se zaverecnyma titulkama 10.4h
hral sem na na nejlehci a nikde sem sa zbytecne nezastavoval nekdo psal ze mu to trvalo 12h
Nevíte někdo jak je hra dlouhá?
Cestina pry koncem brezna.
u mě dobrý, predobjednáno a hned po vydání prý budou titulky k stáhnutí v podobě upgradu ... už se těším ...
to: Anonymous
a je něco co postrádaš ? mě se tak vidí, že by to mohl být racionálni myšlení ... kdyby každej takhle uvažoval, tak by už nic na PC právě díky takovému přístupu nevycházelo ... to že ty máš k dispozici všechny konzole a haraburdí světa z tebe hrdinu nečiní ... pokud sis zakoupil originál hry, tak se ti omlouvám . ale piráctvi nepodporuji, proto nehraju každej týden něco jiné, ale zato si pak vážim toho co mám. taky mám konzoli a nechlubím se ní . no stále jsem predevším pc-čkář, gaučovní styl jenom u dovolený
a mě hra pořád baví, teďka zkouším na nejvyšší obtížnosti, projel jsem tím na normálu a již tehdy to dalo zabrát a teď je to v několika momentech náročný dost ... a ještě minimálně jednou si to zahraju ... a playlist mám taky docela rád :-) a tá atmosféra, jistě by hre neuškodilo kdyby tam byl větší život, přece v takovým lese mohla být i zvěr a tam kromě tých posadlých lidi není nic . to mě trochu i štve . tí vrány přímo nenávidím :-/ ale jsou tam dobrí
Asi nejvíce vtipná je pasáž s únoscem beze zbraně. Debilní checkpoint celou akci kazí, protože po několika neúspěších vlivem herní nespravedlnosti to přestává bavit. Nepřátele jsou stěžejně hnáni proti Alanovi, střelce v klidu obcházejí. AI konzolovky se nezapře.
co mate porad s nedostatkem naboju? pravda, je jich min ale to byl zamer... aspon je to poradny survival, jak uz nekdo rekl. vetsinou jsem si s naboji vystacil a kdyz ne, tak jsem to probehl. puvodne jsem cekal, ze mi zase u hrani bude stacit jedna ruka, jelikoz jde o konzolovku. nastesti jsem se spletl. po delsi dobe strilecka, u ktere jsem se trochu bal a musel jsem se snazit.. ale zase to nebylo nijak prehnane tezke. jen me nastvalo nekolik situaci, kdy se bojovalo s hodne neprateli v uzavrenem prostoru a nedalo se tam hybat kvuli pohazenemu harampadi, o ktere jsem se parkrat sekl - viz uplny zacatek 1. DLC mise.. kdo hral, asi vi :)
jinak po vizualni strance parada, primo umelecke dilo.
pribeh originalni, ale prisel mi trosku prekombinovany a zmateny.. navic nemam rad surrealismus, takze mirne zklamani. alan bavil, ale stacilo jednou. tolik moje dojmy
Q: jde
Možná se to jsem nehodí, ale nevíte jestli jde neoficiální čeština na steam verzi?
Marku souhlasim ja uz to hraju s neoficialni cestinou a opravdu uzasna hra hra pro me to bude asi spolecne s max payne 3 hrou roku ikdyz jeste uvidim :)
tak jsem to včera dohrál (koupeno na steamu) a jsem ve finále moc spokojenej. Zabralo mi to cca 12 hodin a to jsem hrál na normál obtížnost. Ze začátku se silně vyplatí šetřit náboji. Ke konci má hra neuvěřitelně dobře dávkované tempo a doslova ji hltáte. Takže za sebe mohu jen doporučit. Až vyjde čeština dám to znovu ..anglicky tak dobře bohužel neumím a tak jsem to hrál v němčině, což není to úplně ono.
shrek: Ano, krabicová verze má v sobě Steam a čeština bude ke stažení ze Steamu.
shrek: To je neoficialni cestina, ktera vznikla z cestiny delane pro Alana Wake Xbox verze. Cestina neobsahuje prelozene DLC, jen zakladni hru.
jak uz tady nekdo psal jakto ze uz je cestina ke stahnuti ?
Sector.sk
Remedy to s podporou Alan Wake na PC myslí vážne a plánuje hneď niekoľko updatov. Viac menej patchov, ktore opravia ale aj pridajú ďalšie možnosti do titulu:
Patch 1 – tento týždeň:
- fixnutie problému so zaseknutím po videách
- fixnutie blikanie stromov na Nvidiách v niektorých lokalitách
- neofiicálna podpora 640x480 a 800x600 rozlíšení cez príkazový riadok
- fixnutie automatického zapnutia bluru, ak je definované -noblur
- rigidcamera - parameter pre tých komu vadí aktuálne ovládanie kamery
- rôzne malé fixy
- lepšie threadovanie pri 3-core AMD procesoroch
Patch 2 – budúci týždeň:
- Fixnutie rôznych alt-tab crashov
- fixnutie File IO problému
- free camera pre tých ktorí si chcú popozerať svet
- SLI podpora
- rôzne ostatne drobnosti
Do budúcnosti zatiaľ plánujú:
- ovládanie cez numpad
- zapamätávanie si camera side (tab)
- vylepšenie stereoskopického 3D zobrazenia
- pridanie ešte vyšśej vzdialenosti vykresľovania - draw distance
- vylepšenia do Low Performance módu
bude k tomu potreba steam ?
Q: Nee, čeština se o pár týdnů opozdí. Kvůli tomu, že se protáhla jednání se zahraničním vydavatelem, má lokalizace zpoždění.
Na to, jak jsem se těšil je hra velké zklamání. Po příběhové stránce je to velice zajímavé, ale hratelnost je srovnatelná s primitivní konzolovou střílečkou. Po čase už mě nebaví nic střílet, když se nepřátelé objevují znenadání a nábojů je tak málo.
Chci se zeptat jestli hned 2 března bude i čeština?
Sasa: Bohužel momentálně nemáme info o ce edici hry.
tak to je krasna cena , jeste pred par dny jsem se tu ozval ze je cena vysoka a bez cz titulku a ted pravy opak ,tohle me hodne potesilo.
mam zajem o limited collectors edici, bude take k dostani na xzone ? dekuji
neofiko čeština je už na uložto a czshare.....funguje
CZ bude pro všechny formou update. Po vydání krabicovky i pro ty ostatní.
čeština vyjde asi tak tři týdny po vydání krabicovky... zdroj: Hypermax
doufám že když už mám alan wake ze steamu a bude těd čeština že to steam aktualizuje nbo si budu muset jak blbec koupit krabicovou verzi ?
http://www.eurogamer.cz/articles/alan-wake-na-pc-u-nas-vyjde-a-bude-v-cestine
http://www.sector.sk/sprava/9520/alan-wake-bude-aj-v-cestine.htm
Na cz se prej dela,takze zatim se musi cekat.Ale bude,nebo uz je hotova ale dodelavaj se nejaky detaily.Takze vydrzte a dockate se. :)
oliver: Když budeš prohledávat každej kout,tak s náboji problém mít nebudeš...
Pčečtěte si poslední odstavec. http://www.eurogamer.cz/articles/obsah-sberatelske-edice-alan-wake-na-pc
Cena zde je výsměch a facka českému zákazníkovi. Ostuda. Hru mám už několik dní jako digital kopii za 420 korun. Krabice, dvd a manuál opravdu nestojí 700 korun navíc........
Možná se to už zde probíralo, ale nevíte jestli někdo dělá na češtině do této hry ?
oliver: Grafika není poznamenaná vývojem, ale tím, že je to už starší hra a ještě dělaná na Xbox... ty menší kosmetické úpravy tomu dali vzhled možná, kterej by to mělo mít před těma rokama původně na PC.
Jinak s těma nábojema je to aspoň pořádnej survival. I když nábojů, co jsem měl možnost vidět je docela dostatek jen nesmíš střílet do těch co jsou pořád, byď jen trochu posedlí temnotou. A utéct se jim dá, těžko a někde třeba ne, ale dá.
Tak nevím, pokud nebude nějaké info do 2.3.2012, tak tím dnem jdu aktivně shánět PSC a kupuju na stemu... nerad, ale tuhle hru chci.
oliver: Grafika není ani tak poznamenaná dlouhým vývojem, jako spíš hlavní platformou Xšrotu...
oliver: No konecne poradna vyzva, ne jak ty dnesni hry kde ma clovek nekonecne nabuju. Takze se na to tesim jeste vic.
Hra je to dobrá ..grafika taky jde ale je na ní už vidět, že to dělali dlouho. Co mě ale štve je totální nedostatek nábojů. Hraju na normál a jsem už místy dost otrávenej. Kdyby šlo nepřetelům zdrhnout tak nedostatek munice omluvím ale ono to nejde takže za tohle mají Remedy ode mě silné -. ještě jednou mě zabijou a odinstaluju to :).
Hele mam problém s alan wakem koupil sem si ho ze steamu a kdyz hraju hnedka 1 misi a jak mam jit do toho domu má se mi spustit cinematict a nespusti se mi nic nevíte proč ?
No touhle cenou to pohřbili nehorázně a tej hře to hodně ublíží. Protože za tuhle cenu to nikdo chtít nebude, byť je to krabicovka. Jak už jsem zde uváděl, tak třeba Darksiders vyšel asi rok po konzolové verzi a stál 800 kč, byl v češtině, s komixem a soundtrackem. Takže Alan wake v angličtině, dva roky starý a bez ničeho za 1 100 kč je nechutnej výsměch hráčům. kamenný obchody by se měly zamyslet, zvlášť, když hru vydají opožděně, protože je už k sehnání ke stažení a stojí okolo 500 kč... Za 1 100 bych to koupil jedině tak v CZ lokalizaci a ve sěratelské edici.
Kdyz jsem AW chtel kdysi, kdyz ho oznamili tusim pro DX 10, tak bych tuhle cenu za nej klidne dal. Pak prisla ta nechutnost s konzolkou od MS a plnou palbu za to nedam ani omylem. Ted se mi to stahuje za celkem fajn cenu ze Steamu a doufam, ze to nezklame. Kde jsou stara dobra dema???
Zase musíte brát ohledy na to,že to co si koupíte, tak máte hmatny = muselo se to z něčeho vyrobit a někam přepravit... Na stemu platíte jen hru, žádný materiál ani dopravu.
Ale i tak je 1099,- moc, zkrátka je to už stará hra a na to by se mělo taky nalíšet, ale za 800 je to myslím nádherná cena... za CE.
Jen bych opravdu rád věděl, jestli to bude na 100% k dostání i u nás? Aby to nebyla jen taková "hůrá akce", ve stylu: když to u nás (CR) přeci jen bude máme už předobjednávky a když ne, tak to stornujem? Nerad bych to pak 5.3 kpoval ze steamu už třeba za víc euro za stejný obsah co je teď.
me se nedari najit aktualni info, tak budes hodnej jestli nam sem hodis link - d
čaky: I 8 stovek mne prijde moc, digitalne se da sehnat v prepoctu za 4 sta.
Uz jsem to nasel ;) Tak nezbyva nez doufat ze bude vse bez problemu a brzo se prekladu dockame.
Cena je vysoka na vice jak rok starou hru a jeste bez CZ, 8 stovek by sluselo hre vice.
Minor: Muzu se zeptat, to s tou cestinou k Alanovi je Tvuj projekt nebo kdo na tom dela? Pr. muzes dat nejaky link? Diky.
No nějak tak, nebo ještě míň, ale i tak na steamu, když to koupíš tak to paříš hned ten den co to koupíš, na xzone platíš ještě poštovný a musíš čekat několik dní...Teda pokud to kupuješ přes net...
Na CZ se pracuje. Během týdne by mělo být známo více informací. Vydržte. :)
PS: Ta cena 2x vyšší než na Steamu je fakt ústřel, Xzone by to měl vydat v češtině s bonusy (postavička atd.) a nebo snížit cenu, dejme tomu tak na 700 max.
Lol teda vy co totu máte předobjednaný to máte blbý, jelikož na steamu to už je vadaný a stojí to kolem 530 Kč...Tady to ještě není v prodeji a stojí to 2x tak víc...Nechci nic říkat, ale já bych asi tu předobjednávku zrušil.....
cermbo ani stimhle nemam problem kdyby dalši dil byl na PS3 nebo na Xbox360 protože obě konzole mám chipli .
doufám že někdo najde rychle :)
Texty jsou venku ted najít jen někoho kdo to přeloží :-)
Tak cena stále podle mě není finální.
Anonymous a pak když další díl nebude navPC tak takoví jako ty budou křičet proč to nedělají na PC
Hmm, na steamu už hra je a prakticky za poloviční cenu, takže takhle se moc krabic asi neprodá :) Leda,že by se distributor uvolil k češtině...
Nechci být nějak neukazněný ale tuto hru jsem si dneska stáhnul a je v pořádku a vy tu teprve máte předobjednávky
cermbo: Mrazik se ve svym foru zminoval ze by snad nebyl proti pokud to technicky pujde, ale kdo vi..
Čeština bude ale asi neoficiální a bůha ví kdy jinak hra je pecka ! Doufám že i American Nightmare udělají na PC a velmi si jich vážím i to že to není jen port i to že k tomu dali DLC !
Já mám spíš jiný dotaz, bude to opravdu u nás k dostání?
Abych pak zbytečně nečekal do 2.3. nebo ještě déle a pak nic... a tou dobou bude třeba AlanCE na stemu za, třeba už i za 30EU, no a i kdyby stál jen o 1EU dráž... ten měsíc navíc bude zdrcující, když by byl pro nic.
já to ted koupil na steamu a už to sosám. Vyšlo to na 535,-Kč
Bude čeština????
Jinak NEobjednávám!!!!!
Je šance na českou lokalizaci, třeba dodatečně?
Nicméně poprvé vydím že dolary a eura si nejsou rovny. Kéž by to vydrželo.
Tak oprava!! a to mela stat CE 35dolacu a normal 30dolacu coz pry stoji :-)
cairo: jj uz to ze steamu stahuju naprosta parada!! a to mela stat CE 35E a ormal 30E.
Guga
Dnes vysel JEn na Steamu.
Z jakého důvodu bude hra u nás k mání až v březnu, když ve světě vychází dnes?
To je taky komplikovany (více jak 3/4 přátel ani neznám osobně :D )... Prostě musím hledat podle té mapky co je na stránce a možná se poštěstí.
Tak treba me znamy posle penize a ja mu poslu hru kterou on chce pres steamem jako darek:-)
*to že je něco u školy, jsem myslel to místo s paysafecard/tama.
No a s tím, že tam není ani (na steamu) cena mě taky trochu znervózňuje, kdybych si to chtěl koupit, tak bych rád směnil přesný obnos, pokud by to šlo.
Marek: Jo dostat to jako dárek by bylo supr... třeba jak HalfLife.ep1 od "steamu" na Vánoce :). Ale tohle bych od přátel na stemu nechtěl, přeci jen dostat něco od blízkých na narozeniny je něco jinyho než od někoho s kým hrajete sem tam nějakou hru. Bylo by mi to trochu blby, rád bych byl, ale... Ale bylo by to pro mě jednodušší řešení :D protože jak jsem psal, že poblíž školy to je, tak je tam prd.
A ted si predstavte tu krasu a usporu, kdyby takovej zpusob byl jen jeden a vsude, a nepouzivalo se jich asi pet. Posta ma tusim neco, Sazka totez, pak m-platby, paysafe, paypal, google-payments ... navzajem nekompatibilni a mnohdy nezamenitelny.
Strec, a jeste by se dalo domluvit i to, ze by ti to nekdo koupil jako "darek" (;
Trosku by me ovsem znervoznovalo, ze to ma byt na steamu dostupny za dvou dnu, a nemam buttonek pro koupeni. Coz teda nemusi znamenat jeste nic, ale aby to nemelo region-lock jako nektery jiny hry.
Přesně, je to "product key" mé "online" hotovosti :)
strec: tak ono je to jeste jinak! Ty praktycky smenis hotovost za online hotovost a stim pak mozes platit treba na to steamu(je to tam, ted sem sa dival:-)
strec: aha tak o takovem zpusobu slysim prvne, sak to si vlastne akorat koupis v krame serial key pro aktivaci te hry na steamu a tam ji akorat aktivujes(idealni pro ty co nemaj kreditku).
Ha a teď jsem našel na té mapě jedno místo... a je blízko školy. Supr.
Tím se dá platit na stemu, místo kreditky. Zadáš číslo (něco jako product key), ktery má hodnotu jakou jsi za to zplatil a to se načte na účet. Je to snadny, ale sehnat ty místa, kde o tom něco vědí je těžky... a aby to měli asi ještě těžší. http://www.paysafecard.com/cz/cz-paysafecard/
strec: paysafecard je prosim co??
Lazar: Jo to s tou "orientační cenou" jsem psal níže, ale i tak možná u nás ani distributor nebude, tak potom ten kdo to dostane na český trh si bude moci "diktovat" cenu.
Já bych to koupil, kdyby se mi poštěstilo sehnat paysafecard prodejnu :D u nás to snad nikde nemají nebo co.
strec: Abych rek pravdu, tak ta cena sa me tady taky zda nejak prestrelena(oproti steamu). Jenze bych rek, ze je spis orientacni, protoze jeste neni ani distributor pro Ceskou Republiku a dovi jestly vubec bude!! Co sem cet tak si pry kladou celkem vysoke pozadavky(min. 10 000 prodanych kusu)atd. Takze to taky nakonec muze dopadnout tak, ze zadna krabicovka nebude(snad se pletu). A ja uz sem se rozhod a ve ctvrtek kupuju Alana na Steamu(cekat sa me nechce).
Lazar: ty chybky (doba, bugy...) co jsem zmínil nemají z demem moc společnyho, to jsem se spíš vyjádřil k těm jiným zdrojům (recenze, vyjádření vývojářů...). Kterym už nevěřím, slabý obrázek si udělám, ale nic co by mě přesvědčilo.
Viz. recenze při (nebo něco málo po) vydání... hra je supr, má své chybky, ale dobrá. Najednou je další recenze o měsíc později a tam už je najednou kritiky o poznání více.
Jako příklad, ne zrovna lživosti recenze, i když kdo ví, ale subjektivity... mám Darkness2 a jak se někde píše 9 hodin herní doby, tak já na nejtěžší obtížnost to mám za 7 hodin i s vendettou + nějaky části i na podruhé (samo, že plním i achievmenty, takže si s tím vyhrávám)...
Lazar: jistě je plno recenzí a bůh ví čeho... taky se podle toho řídím... a kolikrát jsem pak narazil na kravinu, kterou bych si po zahrání dema asi nekoupil. Viz. herní doba 10 hodin = real 6 hodin, zabugovanost a podobny... něco se někdy v recenzi zmíní (jak kde, ale čtu raději co nejvíc recenzí). Pokud budou přikrášlovat realitu, tak neodsuzuju ty co si to OPRAVDU na ZKOUŠKU stáhnou. A taky recenze jsou pořád jen názory jiných.
Já si třeba počkám na krabicovku ať bude tady nebo ze zahraničí do té doby bude i info o kvalitě AW na PC. K ceně za 1099,- koupím jen AW:CE jinak ani náhodou.
Razzak: Proc by sme neverily!! To ze hra vychazi 16.2 na STEAMU se vy uz aspon tyden.
jestli neverite:
http://www.czechgamer.com/novinky/9872/Alan-Wake-pro-PC-kdy-vyjde-kde-a-za-kolik.html
Nakupovat jako diví budete moci 16. února.
Hra vychazi 16.2.12
No ja nevim ale prodavat min rok ci vice let starou hru (ktera mmch. nebyla zas tak uspesna) za plnou palbu 1099kc je trochu moc. Cekal jsem ze bude stat tak kolem 600kc,jako je to ted u xboxu... snad cena brzy spadne na rozumnejsi castku..
strec: jj ochutnavky byvaji taky a u her se jim rika DEMA. Kdys na neco neni ochutnava tak to taky prvni ukrades?? Dnes mas kazdy spoustu moznosti si o hre zistit cokoliv, takze vymluvy tipu neni demo na me nezkousej:-)
Lazar: U toho vyzkoušení... pokud si to pak koupí, tak proč ne. Od toho bývají normálně dema... a plést tohle s konzumníma produktama (jídlem) je trochu vedle (popravdě, taky bývají ochutnávky) ;-).
Já rozhodně stojím o krabicovku a hlavně CE, ale za 1000,- leda kdyby to byla ta collectorka. Další věc je, že paysavecard, kterym se dá platit na stemu v okolí nikde nevedou... nebo vedou, ale zaměstnanci za pokladnou o tom nic neslyšeli.
Jak to tak vypada, tak do toho asi pudu, ale ze Steamu(cena by pry mela byt normal edice 30E a limited 35E tak sem zvedav).
A pro Drocer 99: Taky chodis do samosky a prvni ochutnavas a pak mozna kupujes?? viz. A rozhodně nebudu váhat si hru "nějak" odzkoušet
Drocer 99: ALOD5 se mi hrálo docela dobře. Ale pčkám rozhodně na cenu max. 800,- a při nejlepším CE. A taky na ohlasi PC verze, protože krabice tu určitě bude po steamu.
strec: No právě, proto píši, že mě nelokalizace zklamala a že si to koupím jedině až to bude levnější a až se někdo ujme amatérského překladu. A rozhodně nebudu váhat si hru "nějak" odzkoušet, protože jsem nervózní z předělaného ovládání. Sice se autoři dušují, jak si dají na PC verzi záležet, ale to říkají všichni u všech předělávek. A třeba Alone in the Dark 5 je moje moc oblíbená hra, ale ovládání je hotový peklo.
strec: No právě, proto píši, že mě nelokalizace zklamala a že si to koupím jedině až to bude levnější a až se někdo ujme amatérského překladu. A rozhodně nebudu váhat si hru "nějak" odzkoušet, protože jsem nervózní z předělaného ovládání. Sice se autoři dušují, jak si dají na PC verzi záležet, ale to říkají všichni u všech předělávek. A třeba Alone in the Dark 5 je moje moc oblíbená hra, ale ovládání je hotový peklo.
pokud ta cena neklesne obědnávam ze steamu
Drocer 99: Tak tady ta CZ logicky být nemůže, protože to bylo oznámeno prakticky nedávno a i tak to nebylo 100% (mohla to být jen kachna). Není zkrátka na překlad čas, když to má být za 14 dnů tady. Leda by to odložili nebo CZ dodělali dodatečně. Ale ta cena je vážně moc, proto si myslím, že je jen orirntační.
strec: Přesně tak, když vycházel třeba Darksiders na PC dodatečně po konzolích, tak měl taky asi rok spoždění a taky vyšel v CZ a stál asi 800 kč... Holt někdo si platících zákazníků váží.
vychází 16. února
Drocer 99: Cena je vážně přehnaná a snbad spíš orientační. Za 2 roky starou hru, na PC sice novou, ale i tak straou dávat plnou pálku... to ne. Navíc to prý má stát od 600 - 800,-. Plnych 1100,- za to nedám ani náhodou... počkám na slevu, čekal jsem 2 roky počkám i nějakej měsíc.
mino: Protože na Steamu to bude již 16 února, ne-li dřív, ale krabicovka se možná opozdí. Každopádně mě velice zklamala nelokalizace a i dost vysoká cena, na to, kdy to vyšlo na Xšrot. Takže já si to pořídím až to bude tak na 500 - 700 kč a hlavně až bude CZ. Když bude.
Trochu moc na to, že to má stát kolem 600 - 800,-, ne?
A co jsem slyšel má být i nějaká collectorka.
Opoždění možná beru z důvodu, že krabicovka vyjde později (distribuce a pod., zatím ani nevím kdo to má u nás na starost) a 16. února (moje narozky, pro případné gratulanty ať vědí :) ) vyjde hra na steamu.
chystá sa aj lokalizácia na PC verziu???, lebo inak sa mi to nevyplatí moc kupovať
březen 2012? a proč jsem si myslel, že to má vyjít již v únoru, presněji 15. nebo 16. února ...
ÁNOOO...
je to tu
6e by opět jiskřička naděje ?: http://www.ddworld.cz/videa/pocitacove-hry/alan-wake-dorazi-na-pc-hra-ktera-mela-uvadet-directx-10.html
Tak a je konec. http://www.eurogamer.cz/articles/microsoft-alan-wake-na-pc-nebude
A je to smaznuty smula . . . AWAKE Alan AWAKE
Bude to hit rozměrů Alone in the Dark 5 :)
Nestačím se divit co se tu vše řeší a píše... :) Asi by to chtělo promazat nebo povolit komentáře jen registrovaným... :)
Jinak Alan je určitě super hra a pokud nevyjde na pc bude to škoda, ale neva, alespoň že to vůbec bude i když jen na xbox. :)
Chci tu hru a je mi jedno kdo tu co mele, sup- na pc a at to je kdyz to tu pisou :)))))
Lidičky, bude to nebo ne na pc? A pokud ne tak kde vzalo xzone ze ma hra dokonce lokalizaci? Nekdo jim to prece musel potvrdit ne?
Nerikam ze s nekym tady souhlasim nebo ne, ale katalog her se stavi prece na nejakem podklade a jednani s vydavatelem ne? Nebo si to cucaj z prstu a hazej hry "co mozna" budou na pc jen protoze "se to rika" :) To mi prijde jako blbost...
Děkuji za veškeré byť jakkoli relevantní připomínky k mé osobě a vážím si připomínek a respektuji právo na názor. Nicméně bych tedy uvítal, kdyby se zde osvětlila situace kolem vydání PC verze této hry, pokud je to ovšem onomu "pouhému prodejci" známo, že. Uvítám přesné informace, spekulace a irelevantní diskuse mimo téma opravdu nejsou mým oborem a zájmem.
Ing. Burda
Nehádejte se tu kdo ví víc než ten druhej, pravdu máte oba, tak už to neřešte a Xzone by mělo nabídku PC verze stáhnout, pokud není aktuální. A klid, nebo na Vás pošlu babičku. :D
Souhlasim s LockandLoadem . . . Pane Ing. prectete si jakekoliv clanky o Alanu Wakeovi a zjistite ze jiz od samoho pocatku i samotny Microsoft uvadel ze tato hra vyjde na PC s Windows Vista exkluzivitou . . .
kdyz jste inteligent s titulem zjistete si prosim, drive nez zacnete nejaky subjekt z neceho obvinovat, nejprve fakta na zaklade kterych je zde tato hra nabizena v predprodeji, protoze jediny kdo se tu chova neeticky jste maximalne Vy sam . . .
Ty nový Screeny vypadají fakt moc dobře co říkáte?
Vážený pane inženýre,
nevidím v jednání prodejce (nemyslím teď tím jenom Xzone, ale třeba i Amazon a apod.) za takové situace pochybení ani nic neetického. AW měl původně vyjít jak na PC, tak na XBOX360. To, že došlo ke zrušení PC verze může prodejce asi těžko ovlivnit. V konečné fázi bych si spíše stěžoval vydavateli, než prodejci ... Srovnání s GoW, GoW2 a HR je trošku mimo, protože u všech těchto titulů bylo hned zpočátku uvedeno, že vyjdou exkluzivně pouze na jedné platformě. U AW tomu bylo naopak, neboť byla uváděna verze pro PC a XBOX360 a teprve nyní došlo k úpravě na titul vyvíjený exkluzivně pro XBOX360. Doufám, že teď je to pro Vás už trochu jasnější.
Hezký den
L&L
Vážený neznámý - LockandLoad,
Vaše reakce na obranu e-prodejny Xzone je neadekvátní. Já jsem pouze poukázal na neetičnost toho nabízet produkt který de facto nemusí vůbec existovat, jak etické pak je takový produkt nabízet k prodeji a umožnit jeho předobjednání?
To Vám přijde v pořádku? To se zde pak mohou objevit tituly jako God Of War pro PC, nebo Gears Of War 2 pro PC, nebo klidně Heavy Rain pro PC apod..
Nevím jak Vám, ale mě to neetické přijde, klamat případné zákazníky nabídkou neexistujícího zboží a ješte si za to nechat platit předem.
Zkuste se nad tím racionálně zamyslet a možná se shodneme.
PS: Pokud jsem poukázal na klamavou reklamu, pak jsem to myslel metaforicky spíše než přesným zněním zákona a jeho výkladem, prosím příště věnujte více pozornosti kontextu a celému významu příspěvku než na něco opět budete muset nutkavě "reagovat".
S pozdravem
Ing. Burda
2Ing. Burda: Tak na tohle musím reagovat, některým lidem prostě není pomoci a budou nespokojení za každou cenu. Dříve, než tady začnete psát svoje teorie, zjistěte si, co vlastně spadá pod pojem klamavá reklama:
§ 45
Klamavá reklama
(1) Klamavou reklamou je šíření údajů o vlastním nebo cizím podniku, jeho výrobcích či výkonech, které je způsobilé vyvolat klamnou představu a zjednat tím vlastnímu nebo cizímu podniku v hospodářské soutěži prospěch na úkor jiných soutěžitelů či spotřebitelů.
Můžete mi teď jakýmkoliv způsobem objasnit, jaký prospěch získává touto informací Xzone, s.r.o.?
http://www.hrej.cz/novinky/2010/02/12/thriller-alan-wake-na-pc-urcite-nebude-21418/ Nerad tu poukazuji na cizí web ale je dosti mozne ze Alan Wake na PC nebude.
hmmmmm velka skoda ze to nevyjde ale kdo vi . . .
boze inteligence zase promluvila :-D
Tak Alan Wake na PC nevyjde bohuzel dle microsoftu takze smula mno...
Dobrý den,
prosím kompetentní osobu vedoucí tento web aby se k vydání hry na PC platformu vyjádřila, neboť mi přijde velice nevhodné si tuto hru předobjednat a pak jí nedostat. Není to rozhodně etické jednání, takže opravdu prosím o vyjádření jak to tedy bude.
Propagovat zde PC verzi hry, která nakonec třeba ani nevyjde na danou platformu to mi přijde skoro jako klamavá reklama.
Děkuji předem
Ing. Burda
A že to bude perfektní hra si emineme vzal kde? :D
Mě už to bylo jasný když se to opět odložilo na rok 2011 dost velká škoda ale pokud máte Xbox360 tak neváhejte a kupujte jinak si boužel tuhle perfektní hru nezahrajete=(
Tak tohle je pro me asi nejvetsi zkalmani posledni doby. Uz sem se smiril stim ze si nezahraju Heavy Rain, ale toto. Hra ktera zacinala ciste jako PC hra a dopadne takhle?
Njn, nevyjde, kaslou na tisice podpisu na petici, chteji mit na XB alespon nejakou poradnou hru v danem zanru, to se dalo cekat...
Pro všechny PCčkáře špatná zpráva alan wake na PC nikdy nebude škoda tady máte dukaz
http://www.hrej.cz/novinky/2010/02/12/thriller-alan-wake-na-pc-urcite-nebude-21418/
Hmm tak pokud to vyjde v prosinci tak se dám na modlen=) ale stejně tomu moc nevěřím.
Hra bude primárně vydána pro herní konzoli Xbox 360, podle exklusivní licence bude distribuce na platformu PC povolena nejdříve od září 2010.
PS: Očekávané datum vydání je plánováno na prosinec tohoto roku. (Pro platformu PC)
Já jsem si tak na 95% jistý že to na PC nevyjde a přitom to je moje 2.nejočekávanější hra(až po Mafii2)
hele aby to nedopadlo jak s fable 2 kterej měl být údajně také na PC a výsledek znáte ........
A jinak hra se bude odehrávat převážně v noci prý tam také budete mít volnost ale né zas moc velkou prý aby hra nepostrádala tu temnou atmosféru
cermbo:promiň ale pochybuju že hra někdy vyjde na xbox 360 už je to potvrzený ale my PCčkáři na tuhle pecku čekáme už strašně teď to zas oddálili na rok 2011 a o nějakých epizodách jsem nic neslyšel jestli něco takového bylo oznámeno tak mě oprav ale už se o hru zajímám delší dobu.
Hoši něco mě napadlo tahle hra možná vyjde až v roce 2011 ale ty co tu hru mají na Xbox mají jednu epizodu a ostatní budou přibývat ale až bude PC verze tak možná tam budou všechny epizody ! co myslíte
TAK JAKO.......tato hra je na pytel budeme cekat este do roku 2500 ne?
lol tak rok 2011 tak tomu už nevěřím je asi jasný že jse téhle fajnové pařby se nedočkame na PC že já kreten jsem nenapsal ježíškovi o xbox 360 :(
Postupujeme dle dodavatele a společnosti MS, kteří nám dali toto neurčené datum.
No mám takové tušení že Alan Wake na PC nebude už se odkládá fakt dlouho a přitom na Xbox360 to vychází 21.Května 2010 takže nehodlám čekat ještě minimálně rok a půjdu do Xboxové verze tímhle ste mě docela namíchli:(
Jaktože se datum vydání přesunulo až na rok 2011???!!! :-O :-( To už si z nás někdo dělá dobrej den ne?
Michkub :ne ale už jen ten děj tomu naznačuje
No já tedy hlavně doufám aby to vůbec vyšlo ale jinak to vypadá na dost zajímavou hru pokud oznámí nějaký přesnější datum tak to objědnám:)
Valis: Co to je za blbost? :D
Proc mam z videa pocit, ze to bez gamepadu bude nehratelny?! To uz je vazne desny
tak takovadle parba se jen tak nevydi uz se na ni tesim uplne stejne jako na dead rising2 trochu mi to pripomina alone in the dark5 toto bude horor predevsim uz se tesim:)
vypadá to super a doufam ze to na PC vyjde je mi jedno že později ale at to hlavně na PC vyjde :)
elfonsi:tahle hra bude náhodou super tak doufám že si jí někdy budu moc zahrát doufám že tedy vyjde.
elfonsi: Ty jsi ji snad uz hral, ze ji posuzujes?
taakova chujovina tadyta hra ani tam neni de
No, to doufam, ze vyjde na PC..:)
V dobe oznameni (uz to je sakra dlouho :-), se o PC verzi docela hlasite mluvilo.
Nyni je ajsne, ze nejdrive vyjde X360 verze, ale je podle me slusna sance, ze by treba po roce PC verze mohla nakonec take vyjit.
Dobrý den,
také by mne zajímalo proč je zde tato hra uvedena ač pro PC nebyla oznámena. Sice mi asi nikdo neodpoví ale i tak myslím že to je na místě se na toto ptát.
Milan Malý
No, pokud se Vám bude zdát můj příspěvek zbytečný, smažte jej, prosím... Tento i předchozí
Ne že bych nevěřil, že to nevyjde, ale proč je tady objednávka na hru, která, zatím, nebyla oficiálně na PC oznámena?!
Hlavne aby to vubec pro PC vyslo :/
možná si to jendou zahrajou děti mých dětí :)
Těším se na příběh
tak si kupte taky xbox, pokud to chcete hrát hned jak to výjde, na pc to bude poooozději. x rocks§ :-)
Lazare: a co jako???dvoujadro uz ma skoro kazdy
Bude to aji na X-box 360????protože na počítači nerozjedu ani Spider-man3
kdy byl Alan Wait vlastně oficiálně ohlášenej a kdy bylo původní datum vydání? :)
Zdá se mi to nebo se z týhle hry stává druhej Duke Nukem Forever? :)
To už jsou opravdu léta co jsem o týhle hře slyšel poprvé!
Lazar: GTA 4 jestli se nepletu to už má.
jj,souhlasím s názvem Alan Wait :)
may payne 2 je jedina hra, co jsem nainstaloval, hral, dohral nekolikrat po sobe v prunehu x poslednich let. ta hra se neochodi a diky nejlepsi atmosfere v akcnich hrach vubec ani nezapadne a cert to vem, ze grafika neni zrovna nextgen, na to se*e pes. hlavne, ze je to zatracene hratelny porad dokola a dokola a neonudi se to. snad tak dopadne i alan..jen ten termin zima 2009 jaksi uz padl..mame jaro
Vite co je jtejne srandovni, ze mel byt Alan Wake prvni hrou ktera mela met v minimalnich HW narocich dvoujadrovy procesor :-)
Přesně! Před čtyřma rokama mě ty screeny srazili do kolen, ale dneska už mě to nák neohromí... ale Remedy to snad ještě "oprášej":)
no nektery screeny vypadaji dost spatne...bojim se, ze propagacni zalezitosti oproti skutecnemu hernimu vzhledu budou o dost napred...nakonec herni grafika bude stejne tuctova...staci se podivat na screen, kde jede auto (skoro jak Lada NIVA) po silnici...oproti jinejm screenum je to dost otresny....
Každopádně prostředí a hlavně příběh se tváří fakt úžasně!:)
Hlavně se bojim, že než ta hra vyjde, -//- z módy...:) Dyt se na ní čeká už od dob "Ztrápenýho Maxíka 2":(
jeste jedna malickost: jakto ze El Matador nebo Stranglehold dopadli tak prabidne? protoze nemohou maxovi konkurovat v nicem natoz ho prekonat nejakym prvkem.....proste bude to trhak citim to v kostech
ja finskemu vyvojarskemu studiu verim(je to podobne jako u nas vyda se malo her a vetsina je velmi kvalitnich) vypada to velmi slibne opet po case hra s originalnimi prvky a mixem zanru
Btw: Režisér filmu si taky myslel, že je to o bullet tajmu a jak film dopadl ?
Vývoj Zaklínače taky nebyl nikterak krátký, a přeci vyšel. Já remedy věřím, a Max Payne je pro mě důkaz, že na to mají - pouze jsou malou firmičkou, čítající kolem třicetí členů, proto jím to tak dlouho trvá. V tom, že jsou malí je však jedna výhoda, a to ta, že je zabráněno firemnímu politikaření, a tudíž jím do toho nekecají žádni tajtrlíci, kteři tomu rozuměj jak panna drbání, a z projektu se snaží vytřískat jen nějaké prachy, jak je tomu u prašivé EA.
Ice: Říct, že ta nejduležitější věc, to na čem Max Payne stojí je bullet time může říct opravu jen člověk, kterému filmy noir níc neříkají. Max Payne ma sakra dobře vyprávěný příběh, a proto si jej narozdíl od spousty ostatních akčních her i po letech s chutí zahraju.
blbost to nikdy nevyjde to je ALAN SHIT WAIT
wow to bude cool hra akorát to bude mít požadavky jako kráva
měo by se to jmenovat Alan Wait :-) tohle snad nikdy nevyjde
je to shit co nikdy nevyjde
škoda že to bude blbost
Někde sem čet, že se to prodlouží zase do "Zima 2009"...
Ja myslim ze Alan je na tom lip jak Duke. I kdyz je pravda ze je to spousta let co jsem o nem slysel. Tusim ze jsem o nema cetl jeste v Gamestaru:) Ten uz se davno neprodava...
To je jen dobře, alespoň stačí víc lidí do toho ''jara 2009'' (pokud už je to fakt konečný termín) přezbrojit. Někde jsem četla, že dvojádro bude málo. No ale doufám, že to aspoň bude za ten upgrade stát :/
Jak tak koukam, z Alana Wakea se pomalu stava dalsi Duke Nuken Forever - Never :D. Alan Wake pravdepodobne nikdy nevyjde. :D Takze jak jsem psal kdysi nekde niz, ze si ho urcite zahraji, tak to menim na: Mozna ze kdyz to vyjde, tak si to zahraji.
fakt to je v prdeli kolik to bude stat
Boze to je zase otazka,asi ne,protoze nez Alan Wake vyjde tak uz budem pocitace ovladat mysli...A oni ho kvuli tomu budou muset cely predelat :)
pujde to s nVidia GeForce 8600gt 2x2Ghz
Ja si myslim,ze debata o R3870 nebo GF 8800 XXx nema v pripade Alan Wake smysl,protoze az tahle hra vyjde,vyse jmenovane karty budou obdivovat japonsti turiste v muzeu...Jinak si myslim,ze AW ma velky potencial,ale Remedy zatim nepredvedli nic svetoborneho,Maxici byli fajn,ale nic co by me posadilo na zadek...Im a man with nothing to lose,wow pribeh docela o nicem a kdyby tam nebyl bullet time,nebylo o Maxovi dnes ani vidu ani slechu,byla to kvalitni hra,bavila me,to ne ze ne,ale nic co bych si naistaloval znovu...Treba jednou vyjde Alan Wake ve zlevnene edici s pribalenym darkem Duke Nukem Forever a nejakou hrou ze sveta Star Gate na kterou uz taky cekam vecnost...
RedDwarf CZ:
Moje rec. Vybiram si take podle toho, co za neco stoji. Nemam vyhranenou platformu. Mel jsem Athlona, dnes mam Intel. Mel jsem radeona, dnes mam Nvidii.
Jasně,já taky nejsem zastánce jedné značky.Doma jsem měl jak červené,tak zelené logo a kupuji to,co momentálně na trhu za něco stojí
njn,já zas upustil od koupi dvou karet a radši si koupím HD 3850 x2...sice cena kolem 8,5 tisice,ale vykonove jedna z nej karet,ted jen prodat ty co mam doma :D uvidime
Nervana-Myslím,že to byl PCTuning,kde jsem četl,že crossfire,je ještě nedotažený a že jsou s tím problémy.Momentálně je lepší jít do SLI.Proto jsem také volil nvidii a koupil si 2x 8800gt.Nechci se přít co je výhodnějsší a co ne,protože nejsem znalec,ale při koupi nového PC jsem hodně četl a vybíral na netu ať se zas o týden později nedovím,že jsem šlápl do ho*na.
co myslíte daeon x1550 mohlo by to chodit aspon na low detaily, crysis sem dal v poho v rozliseni 1280x....
??????????????????????????
Wampyre - j jasny jako vykonove je nVidia porad vepredu,ale diky pouziti 2 nebo i 4 karet levneho Radeonu v crossu,to ted bude na tech novejsich PCckach uz ne jen o nVidii a to je dobre :)
Nervana-Ano, souhlasim s tebou, pomer cena/vykon vyhrava radeon. Pomer vykonu radeonu a nvidie-jasny vitez-nvidia. O tom se nepru. V soucasne dobe je proste nvidia vykonnejsi. Byly vsak doby, kdy vladl radeon. Ja mam treba ve sli Zotac Geforce 8800GT AMP a muzu potvrdit, ze je to neskutecny masakr. Pravda je, ze jen cena byla 13 000 Kc, ale byla to nejlepsi volba za ty penize. Nikdy jsem nebyl proti radeonum. Konkurence je potreba, jen rikam, ze momentalne neni radeon dobra volba. Vim moc dobre o cem mluvim. Sleduji jak si grafiky vedou.
nervana-1)od kdy se meri vykon graficke karty ve 3D Marku? Vzdyt je to jen sysneticky test, ktery o nicem nevypovida a je naprosto neobjektivni a k nicemu.
2)V dnesni dobe se ohanet 3D Markem z roku 2001 to snad ani nemuzes myslet vazne! Ano Geforce 8800 bude mit ve starych 3D Marcich horsi vykon nez stare karty. Je totiz delana na nove aplikace a directx 10. Tudiz ma horsi vykon ve starsich 3D Marcich ktere podporuji max. directx 7, pripadne 8.1.
3) Ani 3D Mark 2006 ti o vykonu a sile nic nerekne. Takze tato debata je vlastne o nicem. Jen te zadam PROBUD SE!
:)
4)Radeony v soucasne dobe= spatna volba.
jen pro srovnani ve 3D Marku z roku 2001 ma tahle karta u me jen o 2tisice bodu min nez GeForce 8800 GTS (320) a je o 3 tisice levnejsi :)
Thing- no mit lepsi grafarnu tak si myslim ze by to mohlo jit,ale s touto nevim...nejnovejsi radeonky 3850 a 3870 jsou celkem dost dobre a navic levne,tak bych sel asi do toho.Sam mam tu prvni a Crysis sem s ni jel temer na plne detaily :)
Caute pojede mi to na sestave Amd athlon X2 6000+ 2gigaRAM DDR2 800MHZ kingstonky a grafika ATI radeon X1950PRO
david::má pravdu Intel core 2 duo by to podle výrobce nemělo zvládat.
No ja si to zahraju určitě. O tom není žádná. Jen aby to už bylo venku.
:)
A kdo má core 2 duo, to dle mého názoru spustí. Nevěřím, že by Remedi vydalo hru, kterou spustí horních 10 000 hráčů. Jejich hry byly vždy dokonale optimalizované. Jak někdo může soudit dřív, než jsou známé hardwarové nároky?
kdyby core 2 duo to nemělo zvládat,tak mi řekni co
heh, na tiscali už je datum vydání stanoveno na listopad - to mě poser
hmm,no mam Intel Cor Duo E6750 a 4Giga RAM tak doufam ze si to zahraju,esli ne tak to me teda vomejou
Hej lidi podletoho co vim o konfiguraci tak hru by neměl Inel cora 2 duo stíhat takže jí možná na něm nerozběháte.A přesnou konfiguraci skusim ještě sehnat
Hra vyjde exkluzivně pro Xbox 360 a Windows Vista,to píšou v Levelu.Jestli to nerozběhám na XPčku tak mě jebne když už to mám předobjednaný...
Koukam že vyjde v dubbnu no to je jedno.Jo a jak ten debil někde podebnem neim kde přesně psal že p tej hře nic neni tak at se podívá na bonusweb nebo tisclaigames tam toho je jak nasráno.
Carlos: Máš naprostou pravdu. Možná by se tady na XZone hodilo změnit datum vydání tak na duben 2008, v nejlepším až na podzim 2008, protože dříve to Remedy opravdu nestihnou. Nakonec, na všech oficiálních místech na netu je jako "předběžné" datum vydání uvedeno jen "TBA 2008" (to be announced), tedy "bude teprve oznámeno".
No na to že to má vyjít už v lednu tak nikde o této pařbě skoro nic není jenom nějaký zprávy z roku 2006
RadaR: No, demo bych viděl nejdřív tak na duben-květen 2008 (to vydání "leden 2008" je směšné), takže se dá předpokládat, že v té době to demo ani nespustíš :-) I když přeju ti, aby se ti to podařilo... Já budu upgradeovat současně s vydáním plné verze.
tak jestli vyjde demo a pojede mi na moji sestave AMD 64 X2 3800+, 2GB DDR2, 8600GT SILENT tak kupuju hned origos :o))
Zdravim. Alan Wake podle mého názoru bude po vydání revoluční hrou. Každá hra, která se bude chtít ucházet o hodnocení špičková, bude muset splňovat minimálně takovou kvalitu jako AW :) Toť můj názor.
O síle příběhu vůbec nepochybuju. Hrál jsem oba Maxe Payney :) Takže vím, jak je tým Remedy schopen upoutat a vtáhnout hráče do děje :) Moc se na to těším.
Jen bych se chtěl přec jen zeptat na jednu věc. Už se alespoň trochu ví, kdy vyjde Alan Wake na XBox 360? Vím jen o datu vydání na PC, ale netuším, jestli tenhle termín platí také pro X360. Tak bych prosil o zodpovězení mého dotazu :)
Díky a nashle.
Tohle bude fakt super hra už jenom podle toho že jí vytváří tvůrci Max payne ale bude asi hodně náročná na grafiku podle screenshotů to jde vidět a jsem rád že vyjde až po vánocích na ni bude potřeba novej comp.
Tak na tuhle pařbu se fakt dost těšim.Jenom doufám,že bude mít nějaký symbolický hw nároky.
Ne
Ahoj je toto pravda, že Alan Wake už vyšel?http://alanwake.hotgames.cz/
chci se zeptat jestli tahle hra ma directx 10
Pavle koukni se sem http://alanwake.hotgames.cz/ má to vyjít brzo.věříš tomu?
Tahle hra už je v předprodeji? Co vím tak vyjde nejspíš až hoodně za dlouho, a to v roce 2008 :)) Zkrátka dokud nevyjde Crysis (a to beru v úvahu že nevyjde letos v létě) tak bude Alan Wake pouhým snem.
tak to bude poťer, aby to vyšlo už, no... a skúsil by som to aj ja rozchodiť na mojom statočnom(Brave)PC:P ath64 len 2800, 1GB, 6600gt a hdd WD800JB?
To Samanta-No nevim estli si četl recenzi tak torchu kecáš recenze ještě nemola být když hra nevyšla nespletl si si to náhodou s Preview??!!
DOBRA HRA
Ja vim ten je na Am2 ,ale o letních p. si budu kupovat nový komppnenty : AMD DC 5000+ , ještě 1Gb - RAM a GeForce 8800 Gtx nebo Gts , aby mi ty nový hry šly :-)
no jelikoz sem kupoval naky ten rok a pul zpatky desku na sc.939 tak sem si jen dokoupil novy procak a na sc.939 bohuzel neni 5000+.
Alan nebude tak náročnej ani jako Unreal III a ani tak zdaleka ne jako Crysis
To Eko:Možná s tam měl střelit už 5000+ , neni ani tak vo moc dražší a je to kanon:-)
no osobne si myslim ze urcite nebude crysis narocny tak jako alan wake teda aspon ne na procesor.v crysis totiz nebude tolik realne fyziky jako v alan wake.
eko:Co si myslíš bude Crysis měně náročný než Alan Wake já myslím, že bude.
a jeste k tomu celeronu,zkusit to muzes ale pochybuju ze to rozjedes.vyvojari sice rikali ze to mozna pojede na jednojadrovych procesorech ale bude to znacne orezane,a ty jadnojadra spis mysleli pentia 4 nebo athlony 64.celerony nejsou vhodne procesory pro hrani her protoze maji malou cache.
no ja sem si poridil uz dvoujadro od amd- X2 4600+,ceny jsou uz prijatelne za dvoujadra.2x1GB ram kingston cl2,abit an8 ultra a zatim mam ati x800gto ale cekam na na nove grafiky od ati az vyjdou(R600)
eko:A co máš ty za počítač?
Ale vyzkoušet to můžu,co říkáš?
Já si taky myslim to samý co ty eko, že asi ne.
hm tak to by byl asi mensi zazrak pokud by to ten celeron rozchodil...
Ahoj Alan by měl vyjít někdy začátkem dubna a nevím jestli to spustím.Mam Intel Celeron D 3.2GHz,2,00GB RAM,Geforce NX6600GT.děkuji za odpověď.
Jestli to bude stejně dobrý jako Max Payne , tak se máme na co těšit :-)
Cetl jsem recenzi - tak tohle se bude hrat az za par let ;-)
no tak na todle sem hodne zvedavy:))ale todle asi hodne lidi nespusti