Aliens: Colonial Marines - limitovaná edice
PC
- Vyprodáno, zapněte si Hlídacího psa a my vás informujeme, až bude produkt opět skladem
-
Minimální požadavky
Ověřte si zda splňujete HW požadavky
(stránka v angličtině)K dispozici ke hře patch, který hru přeloží do češtiny. Více o češtině zde
Objednejte hru včas a získejte ji v limitované edici za cenu běžné edice prodávané jinde. Obsahuje navíc: čtyři postavy z filmu: DES. HICKS, VOJ. HUDSON, SER. APONE a VOJ. DRAKE. plamenomet Ripleyové (pulzní puška + plamenomet), dodatečná úpravu mariňáků.Vetřelci jsou dokonalými stroji na smrt, noční můry celé galaxie. Naše jediná naděje na přežití je vynikající vojenská jednotka. Jste připraveni zapsat se do řad koloniálních mariňáků? 17 týdnů po přerušení kontaktu s Hadley’s Hope se na LV-426 vrací nový tým koloniálních mariňáků. Ze záchranné mise se stane boj o přežití proti novým nebezpečenstvím, novým nepřátelům a novým druhům xenomorfů. Hru vyvinulo studio Gearbox, autoři kritikou oceňovaných Borderlands a Brothers In Arms. Aliens: Colonial Marines jsou prvotřídní akční hororovou střílečkou z pohledu první osoby. Pravé pokračování klasických Vetřelců od Jamese Camerona. Vstupte do děsivě atmosférického světa, kde na vás za každým rohem číhá smrt. Hrajte za xenomorfy či mariňáky ve čtyřech vzrušujících režimech. Hráči za vetřelce se budou muset soustředit na mrštný pohyb a načasování rychlých a ničivých útoků. Mariňáci se jim postaví pomocí týmové spolupráce a neuvěřitelné palebné síle.
-
Diskuze dočasně vypnuta
Své dotazy k objednávkám prosím směřujte na email xzone@xzone.cz. Děkujeme.
Komentáře (298)
-
Recenze (25)
Dvorka (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 18.4.201445- Grafická stránka hry
- Příběh korespondující s filmem Vetřelec 2 (velké plus :-D)
- Délka kampaně
- Vylepšování v průběhu singleplayeru
- Chování vetřelců v určitých kolech
- Nevyvážená obtížnost
- Délka kampaně (mohla by být delší :-D)
Po mnoha článcích co jsem četl na fórech nebo v jiných herních časopisech bohužel nemůžu souhlasit s recenzemi, které se s touto hrou nemazlý. Pro mě je tato hra velmi zábavná. Po mnoho dílech např. COD je tato hra příjemným zpestřením daného žánru. Není tak špatná jak se na první pohled zdá. Je to sice můj subjektivní názor, ale tato hra má šanci stát se kultem. Ať už kvůli jejímu zatracení nebo nepochopení snahy autorů. Za mě je to libovka :-D.
eminem (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 28.3.201425- +Spousta zbraní a jejich upgrade
- +Vetřelci
- +Známá prostředí
- +Hudba
- -Otřesná grafika
- -Velmi špatná AI parťáků a nepřátel
- -Nulový strach
- -Postavy
- -Délka kampaně
- -Málo druhů vetřelců
Dlouhé roky se čekalo a když po několika letech vyšlo Aliens:Colonial Marines spousta fanoušků se jistě těšila,jenže po spuštění přišlo pro spoustu hráčů velké vystřízlivění.Grafika je na dnešní dobu vážně otřesná a troufnu si tvrdit,že i první Far Cry z roku 2004 vypadalo lépe kdyby se u hrání hráč,alespoň chvílemi bál,ale i strach tu bohužel hodně chybí snad jediná napínavá pasáž byla jak jste prchali před slepými vetřelci,ale tím to bohužel končí a zbytek hry je jen obyčejné,nudné střílení do neinteligentních vetřelců a vojáků.Jediný klad pro fanouška jsou velice známé lokace z filmů,ale tím ten výčet kladných bodů v podstatě končí.Hra hodně zaspala dobu a hra asi utrpěla nejvíce tím jak dlouho byla ve vývoji a podobný osud mě třeba i poslední Duke Nukem.Colonial Marines potěší hlavně fanoušky pro ostatní hráče je to jen ztráta času.
Hannibal.cz (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 11.1.20142.55- filmové lokace
- stylizace filmu Aliens
- soundtrack
- Hra více hráčů - mapy, mody, hratelnost
- částečně kooperace
- otřesná umělá inteligence vetřelců
- bez hororové atmosféry
- hrozné animace
- slabší cutscény, grafika a příběh
- chyby technického rázu
- málo hráčů v multi playeru - platí i pro TDM, jejich absence ještě více mrzí v ostatních modech, které bych se nebál označit za to nejlešpí na celé hře
Po takové době čekání se jedná o obrovské zklamání. Ačkoliv se mi líbilo věrné převedení filmu do hry, množství a především zásadnost chyb strhávají hodnocení rapidně dolů.
GarrA (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 25.3.201325- + odkazy k filmům
- + některé lokace
- +
- - umělá inteligence
- - grafika
- - herní doba (6 hod.)
- - žádná hororová atmosféra
- - málo druhů nepřátel
- - příběh
- - konec hry
První tři hodiny sem se příšerně nudil ale poté jsem si na hru zvykl a celkem jsem se u ní bavil.
Maur (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 8.3.201315- za 5 hodin dohrané
- Už mojí rukou prošlo spousty vadných her. Ale tohle je šmejd všech šmejdů...Pro fanouška kinematografie a her vetřelců je tohle na podání žaloby! Na tohle jsem se pár let klepal, až to budu mít konečně v ruce?! Ostuda a nic než ostuda! Vývojáři STYĎTE SE!
Kupte si raději Dead Space3..doporučuji!
frydla (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 5.3.201335- +příběh( probíhá 17 dní po událostech aliens, dá se považovat jako pokračování aliens)
- +atmosféra
- +nové typy vetřelců
- +legendární zbraně( frostův plamenomet, hudsnova pulsní puška atd.)
- +prostředí hry( sulaco, kolonie, vrak derelictu atd.)
- +odkazi pro fanoušky( panenka newt a další)
- +ovládání nakladače a rozmísťování strážných věží
- +grafická stránka( nějak mi tam seděla)
- + multiplayer
- +potyčky mezi hráčem, žoldáky a vetřelci
- +souboj v nakladači s vetřelcem( mě se líbil, vzpomněl jsem si na konec aliens)
- -bugy
- -umělá inteligence lidských protivníků a spolubojovníků
- -délka hry( 7 hodin)
- -protivník se často zaměřuje jen a jen na vás( kolegy ignoruje)
- -slibované napětí a horor tu neexistuje
- -druhá mise je otřesná
Hra neni vyloženě špatná, ale potýka se s četnými technickými problémy. Po 6 letech vývoje jsem čekal mnohem víc. Hra vás na chvíli nadchne a pak vás znechutí.
Martin (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 24.2.201345- - filmová atmosféra
- - ozvučení
- - úprava zbraní
- - multiplayer
- - zaměřování zbraní
- - pěkná grafika
- - délka kampaně
- - lidští protivníci
- - občasné bugy
Parádní hra s Vetřelci, jen by potřebovala opravný path, nebo pozdržet vydání alespoň o rok, aby se hra pořádně vyladila. Graficky se nemůže srovnávat s Crysis, ale i tak hra vypadá dobře.
st.ranger (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 23.2.20131.55- + navazuje na film Aliens
- + slušná atmosféra
- + působivé ozvučení
- + rozumná obtížnost
- + nepříliš lineární v některých sekvencích, i když většinou se pokračuje jen po jedné cestě
- - checkpointy
- - AI
- - nepřátelé se zaměřují hlavně na hráče, spolubojovníkům tolik pozornost nevěnují
- - narušení příběhové linie Alien3 značně ubohým doplňovým zvratem
- - nepřekvapivě odfláknutá konzolová konverze
- - značně jednoduchá grafika, pravděpodobně kvůli konzolím
- - blokování prostorů, které lze přeskočit a zkrátit si cestu
- - zpomalování pohybu při některých audio komunikacích
- - občas naprosto idiotské cíle mise
- - předimenzovaná výdrž některých nepřátel
- - po zabití zbytečné dlouhé čekání na loading
Vypadalo to velice nadějně, avšak po několika letech vývoje se projevila zastaralost a neschopnost přinést do již tak zmateného světa Vetřelců něco přínosného. Odehráno bez jediného pamětihodného momentu.
Ski (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 22.2.201315- +Hudba z filmů
- +konečně správný zvuk M41-A
- +možnost upgradu zbraní
- +míření
- -hloupá UI
- -grafika
- -bugy
- -příběh
- -přemrštěná cena
Hra je opravdu obrovské zklamání a velký podvod pro nás fanoušky. Nejvíce pak pro ty, co si ji před-objednali. Navíc patřím k těm, kterým to nejde ani spustit, protože Gearbox vše odflákl.
Zatím nedoporučuji pořizovat, jsou to vyhozené peníze a hořké zklamání.Carlos219 (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 20.2.201315- Nic absolutní nula všeho
- Příšerná volovina
Ani pro alieňáky ne . Vše v tíhle hře je trapný vtip. Kdyby jste tuhle hru potkali v přírodě dejte pozor ďo ní nešlápnete.
Celkové hodnocení vypočítáváme z ověřených i neověřených hodnocení.
Ověřený nákup - zákazník prokazatelně zakoupil produkt u nás v obchodě.
Neověřený nákup - nemůžeme ověřit, zda zákazník produkt zakoupil. - Grafická stránka hry
Ahoj lidi da se jeste sehnat ta čeština prosim ? co se mrazikovch stranek tyce predem dekuji za odpoved
giser: Mám problém najít někoho kdo by to ještě hrál. Po netu to hraje strašně málo lidí a jeto škoda pač mulťák byl ucházející.
Má někdo broblém, jako já, že se nejde v MP připojit?
Někdy to jde, ale jenom vyjímečně.
Tak nový patch přidal možnost vypnout zrnění přímo v nastavení hry... :-)
Zrnění se dá odstranit,návod zde: http://www.avpgalaxy.net/games/aliens-colonial-marines-sega/aliens-colonial-marines-graphics-mods-add-ons/2/
to Avern: mám stejný problém, někde jsem četl, že je to schválně součástí patche aby to připomínalo film. Nevím nevím pomalu s touto hrou ztrácím trpělivost.
tak mi nastal zajimavy problem.. hra mi zacala hrozne zrnit.. dela to nekomu taky??
Hral to ted s tim novym patchem nekdo? Je to vazne rozdil proti prvni verzi a stoji za to dat te hre jeste sanci?
Venku je patch, opravuje kopu veci, vylepsuje hru a ma 4gb !
Vic najdete zde:
https://segaofamerica.zendesk.com/entries/23311442-Aliens-Colonial-Marines-Patch-Notes-PC
Návod na kod č. 1
http://steamcommunity.com/app/49540/discussions/0/846945411156146545/?l=czech
Lidi kašlete na tuhle hru je opravdu strašná mám jí víc jak měsíc a pořád jsem z ní znechcenej. Jestli si chcete nutně zahrát něco s vetřelci kupte si avp, multiplayer se stále hraje a hra je o dost lepší jak tenhle paskvil.
Nemám ani slov.....kdo může tak ať raději uteče blééééééééééééééééé.
pujde hra nainstalovat i nekomu jinymu kdyz jsem ji nainstaloval ja?
Pochybuji že bude rychle sleva. Hra je sice béčková, ale prodeje má jako AAA tituly, takže sleva je zatím nesmysl. Ovšem stačí počkat tak měsíc nebo lépe déle a cena padne. Je to zatím moc "horké" zboží... :)
Zdravím, nechystá se na tuto hru nějaká slevová akce? Za plnou cenu se mi to nechce kupovat... Třeba za takové tři stovky bych si to koupila.:)
Díky.
Je to fakt hrůza. Ani jsem to nedohrál a smazal jsem to.
Za tuhle hru by 300 ve sleve bylo moc.
hahah ještě že jsem si to nekoupil, tedkom aspon mužu svijet u těch recenzi :DDD
gasum: nejspíš nikdy.
Ja si myslim ze to zpracovani je ucelny retro jako film Aliens z roku 1986 :)) Jestli to bylo jako retro mineno , tak se jim to docela povedlo. Dohrato za +- 7h a nektery casti campane nebyli tak spatny. Proste sem cekal "alieni" hru a dostal jsem ji. Proste po +-7 letech sem rad ze to vubec vyslo.
Neuveritelne co dokazi vypustit a jeste dat cenu, za kterou si poridim Crysis 3 ci DS 3, hry na mobil jsou lepe zpracovane po vsech strankach.
nejlepší jsou ty reklamy když hru zapnete :DD
Zdravím všechny, jde vypnout za vetřelce zelená obrazovka?
Dydrin na vtipy tu není nikdo zvědavej.
Kdy budou dedikovaný servery?Myslím servery ve steamu?
jirka: Crysis 3, to myslíš jako to úplně stejný jako dvojka, to myslíš to DLCéčko ke dvojce za llitr? tyke zrovna není ta nejlepší nabídka. Dead Space 3 bych doporučil.
Cena hry absolutne neodpovida nabizenemu produktu, tahle hra je jen prehypovany produkt neceho, co ve skutecnosti neni.
Hra je velice kratka, odflaknuta, nedodelana, plna bugu, proste hnus.
Relevantni cena za tento paskvil by bylo 99 kč v akci
Lituji, že jsem místo této srágory nekoupil Dead Space 3 nebo Crysis 3. Nebo cokoliv jiného.
hej lidi nebuďte blbí... za 1000 kč si radši kupte něco jinýho... třeba crysis 3. A jak tady někteří chytrolíni píšou že grafika není tak špatná tak to je omyl. Na to, že hra vyšla teprve nedávno tak mi to připadá jako kdyby vyšla před sedmi lety :)
Thorr: Asi tě zklamu, ale tahle hra si tu češtinu ani nezaslouží...
Tuhle hru jsem si plánoval pořídit, ale nakonec, že byla zrušena lokalizace hry jsem od toho opustil. Sice češtinu nepotřebuji, ale jsou hry u kterých jsem za češtinu rád.
Zatím budu vyčkávat, než bude amatérská čeština. Cena hry mezitím půjde dolů...
No me spis mrzi ze mam problemy s bonusy :-( na steamu je chyba a brokovnici nedostanu coz moc prijemny neni.. A druhy kod jsem zatim nevyuzil.. taky docela skoda.. mohlo se to opravdu lip osefovat :-(
DiceCze:Porovnávám pouze tu techniku toho plamenometu s Far Cry 3. Na 3 roky odkladu to mohlo vypadat opravdu líp. Už tvoje první věta dokazuje, že sis nepřečet můj koment dostatečně, já ti nevnucuji SP, proto jsem tam napsal i druhou možnost, pro ty co to kupují kvůli mp (za litr?), když to mají i v AvP 3 za 200 kč že? Tvoje 4. věta mě dostala asi úplně nejvíc. Proč podporovat hru, která je 10x tak delší, líp hodnocená a možno i zábavnější jen proto, že je v tom i EA( Nezapomeň, hru má na svědomí i Visceralgames, kteří Dead Space opravdu umí). Radši ale podpoříš nedodělanou zabugovanou hru. Ok 100 lidí 100 chutí.) A to s tím AvP 3 jsem nemyslel tak jak si to ty pochopil. Myslel jsem tím, proč si kupovat hru kvůli mp za litr, který máš i v AvP 3 3x levněji. Ne že to nikdo nehraje, hraje to pořád dostatečně lidí, nepotřebuji mít 50 serverů zaplněných, to fakt ne. A dost hádek, nebo-li jak se tomu po dětsku říka Trolling?
hoku : pokud ty bonusy vidíš už v menu hry tak nic víc s tim dělat nemusíš a jenom se bavit .)
Nebo se o to aspon pokusit .)
Kane 666: No já bych si právě nekoupil hru jen kvůli singlu ale 100lidi 100chuti. FC3 jsem teda nehrál ale neporovnával bych věci z ACM s FC3. Obojí je trošku někde jinde. EA s DS3 bych nepodpořil svejma poctivě vydělanejma penězma ani za nic. Proč ne MP AvP3? Protože ho skoro nikdo už nehraje a těch pár lidí co to hrálo, zřejmě pořídilo ACM. Ale i kdyby se vrátili k AvP3, že se jim ACM nelíbí, tak pořád tam skoro nikdo MP nehraje :( Hodnocenej zápas už jsem tak rok a půl žádnej nenašel. A o moc víc modů tam zas nebylo (na to, že tam byl i Predy) Map bylo taky málo jako v ACM a to že ti k AvP3 nabídli DLC s mapkama je skvělý, ale za 2mapy nebo kolik a cena 6euro jestli se nepletu, je bullshit..
Ano hra ma shitozní singl ale v coop je to dobrý, jak už jsem psal. A Mp můžu doporučit, aspon tam teda nebudete hledat hru tejden jak v AVP3. Naprosto ale nechápu ty recenze tu s hodnocením 1%...
Mám ještě jeden dotaz, už jste mi poradili kam zadat klíč k limitované edici, ale nepřišel jsem na to jak se k ní dostat v DOWENLOADABLE CONTENT se mi objevilo že ji mám zakoupenou ale nevim co dál. proraďte mi prosím. díky.
Dicecz: Ok kup si 4 a půl hodiny hraní za litr, proč si nekoupit radši Dead Space3 za stejnou cenu, který je asi 10x tak delší? Pokud myslíš MP, proč si nekoupit raději AvP 3, kde je více módu a je asi 3x tak levnější? Grafika není shit, nejsem nějaký typ hráče, co musí mít nejlepší grafiku, ale i tak ty výbuchy granátu a plamenomet stojí opravdu za ehm(Na dněšní dobu, jukni na FarCry 3 plamenomet a uvidíš).. Takže spíš si tu raději počkám na slevu, než vyhazovat litr jen tak pro pár hodin hraní, jako jsem to udělal naposled u painkillera: Hell and Damnation.
Ghost.cz : díky moc. Daj ti klíč ale nikde už ti neřeknou kde ho máš zadat. Ještě jednou díky.
Já jsem velký fanoušek Vetřelců a proto se mi hra líbí a hodnotím ji jako lepší průměr. Grafika mi přijde v pohodě, není to nějaký technologický top, ale u této hry mi to nijak výrazně nevadí. Pro mě největší plus celé hry je prostředí a atmosféra. Když se projdu chodbami Sulaca nebo Hadley´s Hope a procházím místa, kde se pohybovali a umírali mariňáci z Vetřelců, tak je to pro mě zážitek. Navíc je tam spousta fajn detailů, které ocení hlavně fanoušci filmů. Takže není to herní pecka roku 2013, ale není to ani takový propadák, jak je teď v módě všude psát.
DiceCze: S grafikou máš pravdu, neni opravdu zas tak zlá, dívat se na ní dá, znám i horší tituly s ještě odpornější grafikou. Co se týče hratelnosti, bugů tam je opravdu spousta. U hry vydržím bohužel denně jen hodinku. Třešničkou na dortu pro mě byl Vetřelec, který vylezl z okna jedné místnosti ke mě a když mě zahlédl, vrátil se zpět a hned po 2 vteřinách se zase vrátil. KDyž sem umřel a tuto pasáž opakoval, dělal to zas a zas. To jak vývojáři tvrdili, že vetřelci nejsou naskriptovaní, tak lhali. Dále kyselina je nebezpečná puze pokud Vetřelce zraníte v bezprostřední blízkosti, na zemi je bezpečná. Což neni zas taková chyba. Někde sem i četl, že vetřelci jdou převážně po vás. No já jsem to zatim nezažil, šli i po parťácích.Většinu chyb se dá opravit patchem, musel by být ale opravdu masivní, ovšem některé herní prvky bohužel už opravit nepůjdou. Hra má oprávněně 6/10 což znamená menší nadprůměr, což znamená nic co nás dokáže dostat ze židle, ale také nic, z čeho bychom byli zhnuseni. Hra pár pěkných momentů má, co si budeme povídat, ovšem nejspíš jsme podle masivního marketingu od hry čekali příliš mnoho. Co se týče Gearboxu, já zase podle jiného článku četl, že Gearbox odmítá jakékoliv spekulace o tom, že titul vytvářela jiná firma. TAk nevím.
DiceCze: dava od toho ruce pryc i gearbox, precti si clanek na kotaku.com.
Najednou to pro ne delala externi firma, vsechno pokazila a oni to holt museli vydat, ikdyz vedeli, ze to bude propadak (kvuli licenci a tlaku Segy).
Sakra lidi nevěřte těm recenzím co tu ty hateři píšou. Hra je to dobrá, akorát singlu se zatim vyhněte a dejte si ho radši s kámošem, než přijde patch, kterej to aspon trochu opraví. MP je skvělej, doporučuju. A s tou grafikou, jak někteří píšou to určitě neni tak hrozný, akorát nějaká trubka napsala, že je hnusná (což určitě neni) a ovce jen opakujou blbosti pořád dokola...
petr/hoku otevři si STEAM, vlevo nahoře je položka HRY. tu když rozklikneš tak se ti rozbalí nabídka. Klikneš na AKTIVOVAT PRODUKT VE SLUŽBĚ STEAM. Otevře se ti nový okno, klikneš na DALŠÍ, potvrdíš souhlas s podmínkama, opíšeš kód a je to :)
Podle tohodle videa to vypada dobre http://www.youtube.com/watch?v=_k5vh37SS3g
Tak jsem se na to klepal a když jsem rušil objednávku CE, tak jsem to téměř obrečel :-( Ale 2 litry za něco takového prostě nedám. Fakt škoda absolutně promarněná šance a to jsem si myslel, že na tom není co pokazit
A byl by tu někdo kdo by jsi zahrál kampaň ve 4ech? Kdyžtak mě najdete na steamu jako h.o.k.u CZ
mám ten samí problém.
muze mi prosim nekdo rict kam mam napsat ty bonusy ?? kdyz dam ve hre extras a shift code , tak to chce 25mistny kod , jeden mi to vzalo a ten druhy ne ,protoze je jen 15 mistny(DLC bonusy) a kam mam zadat tem kod pro obsah limitovane edice??
to je vtip ta grafika apod. za tu cenu
at dou do riti strasnejsi je uz jenm y am live!!nekupujte ji a mrknete na youtube no proste hruza....
Jako sry, ale kdo si kupoval Alieny kvůli singleplayeru nebo grafice je trubka :D Single nemá sám cenu ani hrát ale v coop je to sranda a MP mě osobně baví, jen škoda, že je o5 tak málo map...
Jn recenze od vas tomu nejak sedla)). Ti co si ji koupili rozhodne nemohli cekat toto po nekolikarocnim vyvoji.
já na hru čekám 2 roky a taky néní úplně špatná a když vydaj alespon opravné patchty tak ta hra zas tak hrozná nebude a proč ste si ji kupovali když víte že je špatná nebo ste si měli počkat vaše vina ty vyhozené peníze.
A proto je lepsi dat jedno %, aby videli autori ze s fanouskama neni dobry vyjebavat. Sic nejsem pirat, ale hru si urctite spousta piratu ted stahne po tech recenzich.....
Tak má to co každá FPS má, ale nic navíc, což se u hry ktera se odkladala snad uz z roku 2009 ted nevim, ale naky ty 3 roky se porad odkladala a mame tu z toho 5 hodiny strileni nekonecno vln vetrelcu a par marinacku???? Kdybys na to netrpelive cekaj tak jako ja, tak taky nebudes tak schovyvavy k teto hre.. Ale vsak az to bude ve sleve, Hodne velky sleve tak si to zahraju spis v coopu.
No já zavilý diablovec nejsem a Aliens CM mě baví a docela se mi líbí. Jasně, není to úplně to, co jsem očekával, ale není to ani tak hrozný shit, abych tomu dával 1%. Pro mě je to zábavná oddychovka a má to fakt dobrý multiplayer.
Jn recenzenti s vysokým hodnocenim jsou zrejme zavisli diablovci. Protoze delat porad to samy zabijet stejnym stylem je proste bavi... Navic jsem videl na YT letsplayera kterej to normalne dohral v 25 perctech po 9- 10 minutach coz vychazi priblizne na 4- 5 hodiny hrani ... Nevim nevim, ale todle by melo byt l4d 3 (left 4 dead) a to mi za litr opravdu nestoji, Radeji sahnu po AvP 3, teda jestli ji jeste nekdo hraje.
Pípa.cz : nejdřív ten kod z manuálu a až nainstaluješ hru a dotáhneš těch pár MB na steamu, tak tam napráskej i ty 2 kody k odblokování bonusu co byly k CE...
Zdravím lidičky. Chci se jen zeptat, mám tuto gamesku a k ní jsem dostal tři REDEMPTION kódy. Jeden na angl. manuálu a dva na lístkách. Kterej mám aktivovat, když mám sběratelskou edici.? Díky
Jak pravil Hudson That's it, man. Game over man, game over.
Zajímavé, dát do lodi plné vetřelců, kde mariňáci drží spolu souboj i mezi samotnými mariňáky. Asi zřejmě chtěli trochu variability, když tam není ten predátor.
k cemu porad potebujete cestinu.. uroven AJ je v tehle hre primitivni a i s nulovou znalosti jazyka o nic neprichazite, pribeh = nuda
tak mam problem se zadanim bonusovych kodu od Xzone :-(
povedlo se to nekomu aktivovat???
Zacinam si myslet ze vydavatel vedel proc mu nestalo za to delat ke hre ceskou lokalizaci?! Jako fanda Vetrelcu jsem velmi zklamany, casem koupim v akci za par stovek.
Hrajou na serverech nějaký lidi?Zkusim to objednat jestli hrajou nějaký lidi.
Alieeeeens Coming
je teprve unor ale my uz mame viteze ankety nejhorsi hra roku :)
Vůbec mě to nepřekvapuje, ale zároveň mě to hrozně štve.
Hromada reklamy a nakonec úplné h***o.
Ze by Gearbox software padli na hlavu? Od borderlands 2, která si spíš zhoršila, jelikož jednička byla supr, dohrálů jsem ji 5x a dvojku tu jsem sice ještě nedohral ale ma to hw narocnost jak prase, diky hw narokum a jeste nejakym nedodelkum, no proste nebylo to co jednicka... Nevim jestli nejakci lide z teto drive uzasne firmy odesli a vystridali je nejaky dementi z EA nebo nejaky amosi ci co , protoze takovy HW od nich opravdu neznam, ale meli by se dat dohromady a delat vse dobre jako Borderlands 1, ktery se jim vyznamne povedl.
herní odpad
No po přečtení několika recenzí, i zahraničních, kde všude dávají 6/10, jsem se rozhodl raději hru nekupovat. Hold se na hře podepsalo další a další odklady, jako to bylo u Duke Nukem: Forever. A za ty penízky si raději pořídim novej Bioshock až vyjde :)
Předobjednávku jsem zrušil po přečtení pár recenzí. :( Za 1100 mi to nestojí, dám tomu šanci až se slevou...
obsahuje táto hra aj cz titulky ?
@ Martin Šabák - děkuju, to jsem potřeboval vědět. Jestli třeba hra neobsahuje dlouhé dialogy a texty k pochopení příběhu ap.
Prostě ten příběch je tam strašně jednoduchy že vždycky víš o co jde ale fakt nevim jestli ji někdo dělat bude tu češtinu mě do tehle hry nepřijde duležitá
Hele můj názor Mass effect 3 bez češtiny mínus ale třeba call of duty tam je to jedno a příběh aliens je přeci jenom sttřílečka takže tam si nemyslím že je to velký mínus ikdyž ja mam radči češtinu u her co maj dobrej a dlouhej příběch jako Dragon age , Bioschock , a poslední dobou je češtin na her čím dál víc Hlavně díky xzone a i některéré značky se drží češtiny třeba Crysis
Neznám přesně znění e-mailu, který Jericho obdržel, ale pokud to bylo tak jak uvádí (stejná cena při změně limitky na sběratelku), tak je trochu s podivem, že stejná ≠ stejná :-(
@Martin Šabák - češtinu nemáš tak špatnou, až na to vÝte a pár chybějících čárek oddělujících souvětí. Spíš by mě zajímalo, zda-li absence češtiny pro neangličtináře je velkým mínusem u této hry ?
výte ja myslím že se na tý hře podepsala doba vývoje a graficky je pozadu a připomínami strašně AVP 2 hru ale zase je to docela zábava kosit vetřelce po desítkách a multiplayer není vubec špatný za chyby se omlouvám Čeština není to nejlepší co mi jde tak si ty špatný řeči nechte prosímvás
Jericho: Hele, byl by jsi první člověk, který dostal za cenu normální edice sběratelku, já jsem si to taky měnil a samozřejmě mám to za cenu která náleží sběratelce, co sis čoveče myslel, že ji dostaneš za cenu normální? :D To bych teda taky chtěl.
To si snad děláte srandu ne? Objednal jsem si před pár měsíci tuhle hru- limitovanou edici za 1099,-. Nedávno mi přišel e-mail, že si můžu změnit objednávku z limitované edice na sběratelskou za stejnou cenu. Tak jsem pochopitelně neváhal a objednávku jsem změnil. Dneska mi přijde mail, že hra byla odeslaná sběratelská edice a BUM, 2099,-. Já jsem v podstatě chudej a hru si můžu koupit jednou za půl roku a najednou takováhle podpásovka. Díky.
No zatím jsem viděl videa z PS3 a Xbox. A už tu hru zase nechci. Tohle bych si představoval tak před 4 lety :)
Sice se ke mně už dostaly texty z této hry, ale překládat ji nebudu. Dokončujeme překlad Dead Space 3 a pak nás čekají DLC pro Mass Effect 3. K tomu ještě paralelně dokončujeme Deus Ex Missing Link. Takže na Aliens opravdu není čas.
jo, hra vyžaduje steam
POKUD TO PRELOZI DO ČESTINY ZVÝŠÍ TÍM JEN PRODEJNOST TETO HRY!
pojede to pres steam ?
to WEDER: no tohle je ačkový titul a jiz nekolik let avizovany, ikdyz byl malem odsouzeny k ledu. Zatim vse co delal Gearbox bylo dobry. Dale jsou hry, ktery jsou prelozi hned a neceka se na dalsi dil serie. To by jsme se treba nedockali, protoze ne vsechno ma pokracovani :-). Jestli se podivas na xzone na nejvice ocekavane tituly tak alien je na prednich prickach a docela dlouhou dobu takze asi tak. Zabira 2 misto! Proste se ne u kazdych her postesti, ale neznamena, ze hra neni AAA titul anebo neni o ni zajem!!
Už jsem avizoval Mrazikovy jestli nebude mit zajem o preklad. Urcite se nekdo najde, protoze je to vcelku divny, ze to lokalizovany neni. Kdyz se podivame nazpet v case tak lokalizace od Xzone zas az tak dlouho nefunguji. To posledni dobou se vice angazuji do svych prekladu. Co neprelozili amateri anebo vydavatele hry tak to bylo proste v anglictine. Uvidime no. Jsem presvedceny, ze lokalizace bude, ale asi si pockame.
Jinak CE mam s kamaradem objednanou taky tak kdyby se nekdo k nam chtel pridat a vychutnat si coop ve 4 lidech anebo jiné MP mody tak me klidne kontaktujte a muzeme dat game spolecne :-). Kontaktujte me v pripade zajmu bud pres faceboook anebo na mail sirjiri@seznam.cz a do predmetu napiste colonial marines coop anebo cokoliv at je jasny ze nejde o spam, abych nesmazal Vas mail. Budu se tesit az jim dame na prdel:-))
Ten dělá na překladu Dead Space 3, takže pochybuju, že to bude on...
toho známeho překladatele myslím znám ,je to pan marek tvrdý že??nikdo skvělejsi me nenapadá....
čeština je pouze u nejlepších her zalezí jake bude mit hra hodnoceni pokud bude dobrá a bude mozna druhý díl tak tam uz cestina bude na jisto!!
kurt- díky anglicky umim dobre čeština je vzdycky fajn tak uvidime
Radovan. Nebudeme,ale jeden známý překladatel se do toho s největší pravděpodobností pustí...
Ahoj Xzone nebudete sponzorovat češtinu jako u DEAD SPACE 3 ? Díky
no ja si objednal CE. je fakt bombova a ja jsem fanda na alieny:-). skoda ze neni i lokalizovana do cz
jinak k tomu predátorovi jsem docela rád, že tato hra bude pouze o vetřelcích, doufám, že georbox vykouzlí podobnou atmosféru jako James C. A na škodu by nebylo kdyby jsme se sem tam báli a lekly.
To není pravda tak tato hra opravdu vyjde 12 února já se zblázním!!! Čekám na ni 6 let!!!A ona konečně vyjde, móóóc se těším :)
Mucha : z názvu akorád vyčteš Aliena a nebo Mariňáka takže ..nevím nevím :D ale možná někde bude stát a sledovat co se děje ..to se uvidí :-) ;)
Doufam, ze budou podporovat dedikovane servery pro linux.
Vetsina vyvojaru implementuji dedikovane servery nativne pro windows, coz je celkem velka skoda a svym zpusobem i dost velka nevyhoda.
Kazdopadne v to doufam :)))
bude v této hře aji predátor? :D asi ne co :D
Pokud se něco nezměnilo tak PCčkáři v USA mají docela smůlu, protože SEGA řekla že se PC verze v USA moc neprodávají a tak tedy pro USA udělají jenom konzolové CE zatímco Evropa má všechny :D
Na tuto hru se těším, pokud vyjde
Tak zatím jsem CE objevil jenom v zaraničních shopech a vypadá luxusně :)
Ano Coop to bude mít až pro 4 hráče.
nevite zda-li bude mit hra MP popripade CO-OP??
milan: Taky me to trochu neprijemne prekvapilo, s cz jsem docela pocital. Tak snad se toho ujme nekdo po vydani.
Bude mít hra multiplayer?
tak mmnt já počítal s cz titlema :( jako v Eng mi to nevadí ale cz je cz...
pořád čekám na vyjádření ohledné CE jestli objednat v čr nebo v zahraničí.
Vsadim se ze jeste nedavno byli u hry annoncovany i ceske titulky. Skoda ale aspon budu mit na "jare" snazsi volbu kterou hru za plnou a kterou az ve vyprodeji.
skoda,zrovna kolektorku na PC bych uvital,a nejen ja..
pro nebude sběratelka na pc? konkurence mimo čr ji má v nabídce..
nebudu psat která at mi zase nevymažete dotaz...
V nabídce od dodavatele budeme mít jen a pouze konzolové verze.
Bude i na Pc sběratelská edice nebo bude jen na PS3 X360???
No vida, další odsunutí. No asi z toho opět nic nebude :(
2012, a bude mít CO-OP, hell yeah!
@bubuvzubu - hm, tak na vánoce ano, ale až na ty v roce 2013 :-(
na vánoce jak dělaný, už se těšim:)
Zdravím jen se chci dotázat zda by opět bylo možné v případě zajištění CE rozeslat emaily s nabídkou změny objednávky lidem co již mají předobjednáno (jako v případě ME2 a 3)? Ptám se jenom ze zkušenosti s CE AvP která zmizela opravdu nezkutečně rychle a nechtěl bych o CE tohoto titulu (jež vypadá dle pár leaknutých obrazků) přijít.
Ja myslim ze by to koncem tohodle roku tak jak je soucasne avizovano vyjit mohlo... Jen at na tom dale makaji a pak vydaji kvalitni a celkove odladenou hru s poradnou hratelnosti a typickou alieni atmosferou tak jak bylo citit v cameronove Aliens a prozatim se tak i hra snazi prezentovat Naslapnuto k tomu urcite ma. Moje osobni prani by byla dostatecne dlouha a kvalitni sp kampan. Nechme se prekvapit - snad nakonec prijemne, ono moc novych alienich her skutecne "na vyber" neni.
Ješte před dvouma rokama kdy to ohlasili tak sem se na to tešil jako malej spratek na vanoce ale jak to furt odalujou tak mne docela štvou a už se na to ani moc netešim a to sem taky fanda alien vs predator timdle tempem všechny skalni vanoušky naštvou a neprodaj ani prd takže budou muset udelat spešl edice a to bude dalši odaleni a nebo tu v evrobe ani ti edice nebudou protože budou jen pro USA takže sem docela zvedavej kdy se to v Evrope ukaže tipoval bych to tak Červen 2013 nebal bych se řict i koncem 2013
AVP 2010 - jo ja si to koupil hned jak to vyslo a 2x jsem to dohral a bylo to super, jsem veteran serie, kdy puvodni AvP z roku 1999 jsem hral pekne dlouho a dohral jsem ho bez savu za vsechny rasy na Directors Cut. AvP 2 s datadiskem jsem take nekolikrat dohral. Jedine co se mi v AvP2010 nelibilo bylo to jak ti alieni moc vydrzeli a ze byli pomali, ale to byla asi ulitba konzolistum, ale dalo se to prezit, ono ani v Aliens: CM to nebude lepsi, ale stejne si to koupim, teda uz to mam predobjednane :).
Taky se mi AVP 2010 docela libilo, mohli sice o neco prodlouzit sp kampane, dle myho gusta i trochu slapnout na plyn temnejsi atmosfere, ale po strance hratelnosti, zpracovani atd. to byl slusnej kousek a Rebellion urcite nezklamali. MP jsem nehral, pocitam spatnej taky nebyl.
Nevím proč tolik lidí odsuzuje AVP, náhodou to má něco do sebe a osobně se mi to moc líbí. Vůbec by mi nevadilo kdyby sega(nebo kdokoliv) udělali další pokračování, už jenom kvůli koncům ras v AVP(2010) například za mariňáka, kdy Karl Bishop Weylan získá souřadnice planety Xenomorfů. K tomu ještě Tequila má v sobě aliena, Rookie a Katja jsou naživu. A do toho všeho by se přidali predátoři(nebo space žokejové). No a bylo by to. Ikdyž to zní jako pěknej mišmaš, tak by mě to potěšilo.
Jako člověk který odehrál všechny díly AvP a jemu podobné akce,tak se na tuto hru docela aj dost těším...hlavně na její pokračování. :D
Neblazni, l4d je spise freneticka mp akce. Tady doufam spise v atmosferictejsi a umirnenejsi zazitek, a hlavne at se nevykvaknou na sp, ocekavam kvalitni a dlouhou kampan. Jinak me nastvou :)
co si pamatuju nějaký 3 roky starý dojmy tak nějakej zahraniční novinář říkal, že to připomíná left 4 dead :) takže super
uvidime
Giser: Ne asi.Je to coop, Kdyby tam byl jenom SP tak by se s tím tak dlouho nesrali.
Urcite bude mit tato hra multiplayer,pokud tedy vubec vyjde:DDD.
HH,tahle hra se porad odklada.Nebylo tady puvodne jaro 2012:DDDD.
Má tato hra multiplayer??
ooooja: vubec nevíš frajere
to zas bude blbost jako ten avp co vyšel 2010
Todle dokaže nasrat člověk odpočitava pomalu už dny a voni to zase posunou budem všichny radi když už to bude posledni termin ale ja osobně bych to tipoval že to bude na kramech tak 6.6.2013
dean: Kez by to bylo z duvodu lepsiho odladeni potazmo zkvalitneni titulu a ne z marketingovych a dalsich jemu podobnych duvodu. Uvidime.
už se těším to zase budu poskakovat na křesle :D
Hra byla odložena na podzim tohoto roku..:)
M.A.S.A.K.R!
nevíte už nějaké přesné datum vydání ono jaro 2012 to je docela velký pojem
Zdravím nějaké novinky ohledně CE?
Poprosím o trpělivost, právě jednáme o CE edici hry, potřebné informace atd., věříme že do několika dnů budeme vědět více a to i včetně možnosti prodeje, pak by se hra nahodila do nabídky, ale zatím počítejte s normální edicí
Jdu jedine do collectorky, jinak čekám na slevu.
zdravím xzone,
plánujete prosím i collectors edition?
doufam, ze to nebude mit aktivaci na Click2Play :/
unreal: Podobně jako u AVP. Jako nebylo to úplné zklamání, ale u AVP jsem čekal, že budu víc odvařenej a i chybky se našli co mě nemile "překvapili".
Nevíte jestli tahle hra pojede na XP ?
Celkem by mě zajímalo, jestli ten vydavatel a lokalizace stále platí. Hra tu byla přidána před 2 a půl lety kdy měla vyjít....a comgad se k téhle hře od té doby nějak nehlásí.
TOMI:Ty jseš ,ale pěkně zoufalej blbeček, hra ještě ani nevyšla a ty ji urážíš.Typ lidí jako seš ty fakt nesnáším.Těšilo mě.
JE TO BLBÁ HRA,KRAVINA.
Na nějakou hru se čeká třeba 5 let. Hru koupíte za 1000, dohrajete za 8 hodin a nakonec je jen zklamání. Třeba grafikou, prostředím, nebo dějem. Doufám, že se tohle nestane. Ale to čekání je opravdu bolestné
hura pro fanousky aliens colonial marines hra bude a nemuzu se dockat jaro 2012 http://www.zing.cz/novinky/4956/aliens-colonial-marines-potvrzeny-na-jaro-2012
Autoři se asi nechali inspirovat druhým dílem filmu s datem vydání v roce 2075 a pak budou všichni v šoku že v kryu strávila 50 let. :-D
777:to máš jedno stejné o tomhle titulu nema cenu se bavit když je zrušen hlavně aby to tak nedopadlo aliens colonial marines :(
kudr123: Tak za aliena by se asi urcite byvalo nehralo, to nemelo byt avp.
pekna grafika
Lol aliens RPG to by zajimalo kazdyho jak by to asi vypadalo jak by jse brali Q atd a jakej by byl asi pohled za aliena
Takto to maji i na konkurenci v predobjednavkach. Ale jinak samozrejme souhlasim, v predobjednavkach by mely byt hry u kterych je jiz seriozne znamo datum vydani a dalsi veci kolem. To by tu mohla byt i predobjednavka napr. na Dooma 4 a dalsi hry. (mozna se jej dockame i driveji jak teto gamesky:)
osobne nechapu jak muze xzone "predprodavat" hru u ktery ani neni poradne jasny kdy vyjde.. ZDA VUBEC vyjde.. pokud vim Aliens: Colonial marines soupla sega k ledu a venuji se Aliens vs. Predator (3) , a aliens CM vyjde az podle toho jak bude uspesne AVP (NEJDRIV na konci roku 2010)
Tak ze pry Aliens RPG stale zije (zdroj BW), uz se tomu musim smat.
jericho: ciste teoreticky by mohlo, podle toho kterak, dopadne nove AvP (kvalitativne i prodejne)
Vyjde az v prosinci 2030 newska z gamerspro
Hra vyjde uz v dubnu 2025, nejnovejsi newska z ign.
já počítam koncem roku 2010 asi
hra vyjde nejspíš až v roce 2011
Melete tu hovadiny.
taky se už těším!!...konečně to bude souboj jen člověk x vetřelec :-)...jen doufám,že mi to PC rozjede :-P
Jakožto fanoušek filmové série se opravdu těším =)
No ja jse na tuhle hru brutalně těšim alieni,AVP to sjou proste moje best hry !!!!! akorat bych byl rád kdyby to stihli v tom roce 2010 doufam :)
tak prej že aliens colonial maries je při životě a má to bejt pry pořádná pecka tak jsem zvědavi :)
A posledni vec, v dobe, kdy komercne uz jedou jiny tituly, alieni jiz davno nepredstavuji takovy tahak - proto jdou takoveto projekty stranou a prednost dostavaji komercneji ladeny hry ...Uvidite, ze jsem mel pravdu, pri trose stesti vyjde AvP3, a toto bude definitivne ofic. zruseno, tak jako bylo nedavno Aliens RPG - doporucuji si precist nejake prispevky z cizojazycneho fora k temto hram, z tech to vyplyva zcela zjevne o co tu jde "az" na prvnim miste...
To je porad a stale stejna pisnicka - pry ze "vyjde ale nevi se kdy", to tomu opravdu verite? Ja Vam povim kdy tato hra vyjde - az vyjde Duke Nukem Forever, jak vtipne poznamenal jeden clovek...
tak to je dobře :)
tak prejže aliens colonial marines výde ale neví jse kdy
story: Nevim co bys chtel objednavat, ta hra nejen ze nevysla, ale ani se nevi KDY potazmo zda-li VUBEC KDY vyjde - osobne tomu neverim. To to jiz vidim optimisticteji s AvP 3, ktera vypada jako uz v notne pokrocile fazi vyvoje, a snad jiz i "predbezne" datum vydani existuje...Ovsem vse se muze zmenit, vsak to zname.
tahle hra nevide??????chtél jsem si to objednat aůe tedka nwn tady hodně lidí říká že to nevíde a druzí že vyjde tak co ?????
paŕmen asi každej vý že avp3 nemá nic společneho s aliens colonial marines který pochybuji že vubec vyjde
já to vidím bud na vánoce nebo až za dva roky
Vy všichni co říkate že avp3 je přejmenovaná po aliens colonial marines tak se pletete.
viz.video http://www.youtube.com/watch?v=s0Xc7OTktWg&feature=related
Da se vubec necemu na tema "alienich her" a jejich vydani verit?, ja myslim ze uz ne - viz: http://bonusweb.idnes.cz/zurnal/pc/vetrelci-rpg-definitivne-u-ledu-dnc-/clanek.A090628_202607_bw-zurnal-pc_das.idn; Za sebe rikam dokud nektera z nich nebude met z vice overenych zdroju a doujisteni rekneme do mesice vyjit, tak do te doby me jiz veskera jejich lziva a neverohodna prohlaseni az jiz vyvojaru , vydavatele ci obou ohledne vydani a dalsich veci jiz nezajimaji...:/ Vazne mam pocit ze si z hracu delaji srandu a z huby trhaci kalendar.
Takze dalsi info do kotle vyjde/nevyjde: http://bonusweb.idnes.cz/zurnal/pc/aliens-rpg-je-pry-stale-ve-vyvoji-d4s-/clanek.A090617_202518_bw-zurnal-pc_osk.idn
ja byl z AvP (1 i 2) na svoji dobu celkem dost vydrenej, ze sem ji za marinaka ani nehral v noci (na nejlehci obtiznost), osobne znam jen jednoho cloveka, kerej to dohral za vsecky 3 rasy dokonce (a ja to nejsem ;), takze o nejake trapnosti tu nemuze bejt rec ani smykem!
imho si myslim, ze AvP3 vytahli az kdyz videli ohlas kolem Aliens a vzpomeli si, ze by mohli zase neco trhnout (a nahodou maj dost prachu na vyvoj..), takze AvP3 je jasna vykradacka Aliens, a vsad se, ze jim to bude kazdej predhazovat!
Tak jsem dnes videl prvne dve plnohodnotna in game videa AvP3 a myslim, ze "colonial marines" budou mit hodne tuhou konkurenci, otazkou je jestli ji vubec vydychaji a nebude to posledni hrebicek do rakve nad tim zda-li CM vydat ci nikoliv...Re: Valis; To je ciste tvuj nazor, pro me i spousty dalsich hracu byl AvP2 kultovni hrou a o nejake trapnosti nemuze byt vubec rec, ta atmosfera a hratelnost za vsechny 3 rasy nemela chyb, ve sve dobe revolucni grafika.
Vzpominam na AvP2, tak trapnou hru jsem jeste nevidel. Napr. kdyz se objevila poprve snajperka za marinaky tak byl konec hry, do dneska se tomu musim tlemit. Mapy v multaku tak maly, ze se "vesli pomalu cely do rozliseni 1024x768"
Pripravovany AvP3 by nemel mit s Colonial Marines krome samotnych "aliens" nic spolecneho
To je jenom prejmenovany ne ?
hmmm tak tahle hra asi nevyjde to už spíš čekma na to noví aliens vs predator 2
A z jake a odkud tedy informace vychazite, ze by hra mela vyjit v prosinci 09? Pripadne nahodte nejaky link, rad budu informovan, je-li to neco skutecne overeneho a nejlepe i oficialne potvrzeneho.
Frater Omega: Momentálně se držíme informací, které se dostávájí k nám, ale nemohu potvrdit či vyvrátit budoucí změnu termínu.
Pro admin: Kde jste prisli s terminem vydani hry na prosinec 2009? Nikde jsem zadne takoveto potvrzene datum vydani nenasel a dle meho neni.
Taky se bojim, i kdyz vlastne mozna i predcasne, vime vsichni jak to s oznamenyma hrama na tema "aliens" dopada...
No jestli studio Rebellion predvede stejne tragicky vykon jako u tvorby Shellshock 2 tak se nemame moc na co tesit.
hej tak asi alin colonial marines jse z kopce ale za to jse už ďelá na novím AVP který ma vyjit začátkem roku 2010 jse brutálně na to těším
no zatím zmínka o multyplayeru je že bude se prý moc hrát coo-p ale pokud ta hra vubec výjde ale bylo by to gooood kdyby vyšla
jen se trápím kdy to bude ,a zda to bude stát za to a hlavně multiplayer
bi bil super
ja to vidim cerne myslim ze tahle hra pude k ledu protoze jaksi jse uz na vetrelce zapomina i holowodu to byt hit ale tedka uz to ncic extremniho neni
ja taky :(
Zacinam mit pocit ze tahle hra skonci jako ten bajny jednorozec,mluvi se o nem ale nikdo ho nikdy nevidel.
tahle hra určo víde ale hodně pozdě ja to tak počítam tak ten rok 2010-2011 v týhle době by to tak mohlo vyjít
Nechci byt pesimista, ale podle meho nazoru tato hra nikdy nevyjde, bude dlouhodobe ticho po pesine pro hrace v domneni, ze je jen casove odlozena, a pak se jednoho krasneho dne na hernich webech kratouckou zpravickou oznami, ze co bylo tzv. ulozeno k ledu se k nemu uklada "nadobro". Velice rad bych se mylil, ale vidim to z touto hrou vice nez cerne. Podle meho proste nebyli spokojeni s konceptem jakym se vyvoj hry ubiral ci postupne se vyjevujici kvalitou a projekt odsunuli do pozadi, co z toho vyplyva a jak to se samotnou hrou vypada, se neni tezke dovtipit. Vsechno ma svuj duvod. Jak uz jsem rekl, rad bych se mylil...
hej an tiscali píšou že alinc colonial marines výde 2010 v říjnu tak kdy to teda výde tento rok nebo až ten další já bych řek že až ten příští rok protože jsem někde četl že sega dodélává nějakou hru takže počítam až ten další rok
at už tahle hra výde do prosince jse mi čekat nechce proč zase ty goooood hry musí vycházet během listopadu a prosince tedka je to voničem
hra neni zrusena, ale odlozena, v tom je rozdil
pokud vim, tak tahle hra je uz zrusena, tak je tu furt k videni? ..
Jasne, vzdyt to jsem mel na mysli - onen clanek/recenzi na TG k Shellshock 2 potazmo k Rebellionu a novemu Rebellionem pripravovanemu AvP3 a obavu recenzenta na konci kdo ze by ho mel po fiasku s touto hrou pripravovat...No uvidime, jedna zmatecna zprava strida druhou, snad se hry s alieni tematikou v obstoje kvality nekdy dockame...
To Dejw: Kdyz jsem hovoril o teto hre,mel jsem na mysli Aliens: Colonial Marines a tom psali ze to Sega v pokrocile fazi vyvoje presunula do jineho studia,udajne puvodni tvurci nesplnily ocekavani. AvP dela Rebellion ale na Tiscali pisou ze i zminovany Shellshock 2 a ten pry dopadnul katastrofalne a proto ta obava o uroven noveho AvP.
Njn, tak je to tak, normalne na tento web nelezu ale vypada to ze toto se Rebellionu opravdu nepovedlo, coz vzbuzuje opravnene obavy i s dalsim AVP3...
Re: Milan; Na novem AvP3 dela snad puvoni vyvojarska firma dilu prvniho Rebellion preci?
No ja s toho vseho mam dost spatny pocit. Dnes na Tiscali game recenzovali Shellshock 2 a pry je to zoufali. Coz mi je celkem fuk,ale co mi neni fuk je ze autor recenze se s obavou pozastavuje nad tim ze studio ktere stvorilo tuhle hruzu dela na novem AvP. Navic pry Sega presunula tuhle hru do jineho studia,Gearbox pry nesplnily ocekavani.Takze ja jsem velky skeptik.
Meli bychom udelat anketu - VYJDE ci NEVYJDE???, tot otazka o kterou tu jde :) Popravde, osobne radeji uvitam nedavno oznamenou AvP3 nez Colonian marines, otazka vsak aby vyslo vubec neco s tematikou Aliens a za neco to skutecne co do kvalit posleze stalo, to je to oc tu bezi...Jak rikam, uvidime.
tak sje prý alien RPG a ani aliens colonial marines nerusi
jj, tohle hned tak nevyjde
"Aliens Colonial Marines od Gearboxu a Aliens RPG od Obsidianu odloženi až po Predatorovi, na později v roce 2010."
Problem je ze diky tomu se Colonial Marines odklada a udajne bude az pote co uvedou zminovanou Alien versus Predator.Aspon tak to zminuji na Tiscali game,tim padem si letos nic nezahrajem.
mam zajimavou novinu , bude dalsi hra Alines Versus Predator , je tvorena od tymu Rebelion-tvurci prvni klasiky AvP hry z roku 1997,takze tu budeme mit od gearboxu Colonial marines a od starych znamich AvP , parada.
Taky tomu neverim ale na hre se dela dal,ted pry poradaji nejake focus testy pro vybrane zajemce.Na Tiscali games je i odkaz na nejaky formular pro prihlaseni.
Re: Michal; Tomu moc neverim ze vyjde v cervnu, na abcgames si mohou napsat co chteji (otazka take ze kdy je ten clanek, v prispevcich je posledni datum prosinec 08), protoze vsude jinde je psano bud jine datum jako tady na prosinec 09 co do pripadneho vydani a nebo odklad na neurcito...
ta ma vyjit uz v cervnu http://www.abcgames.cz/?p=hry_zobraz&ID=11976
Co to ? jsem četl, že tuhletu gamesu odložili takže už zase na ní pracuji ?
nj na gamehuas jsem cetl že jse hra bude jěště posnovat tak byhc řekl že kolem toho začátk roku 2010 by to už mohlo být na prodeji
Hmm, a to mela puvodne vyjit ted v brzku na jare :/
hra určo podle mně bude ale v tomhle roce jse ji asi jeŠtě nedočkáme
No jak tuto hru ohlasily tak jsem si rekl : bomba konecne po dlouhe dobe zase Alien hra , pak zacaly vyplouvat na povrh informace o 5ti clennem tymu ,stridani partaku tim padem se nezzijeme s hlavni postavou , pak autoheal , nejake minihry na rychle kliknuti cudliku na klavesnice pri setkani s vetrelcem coby minihre..atmosfera tim asi hodne utrpi ,pak se bojim taky konzoloidni hratelnosti,no uvidime , ale mam strach.
Ja mam pocit ze to s touto hrou dobre nedopadne, rad bych se mylil, ale v podstate od doby co oznamili ze se hra rusi/ pozdeji ze se odklada, tak v podstate ticho po pesine, zadne video, zadna nova infa, buhvi jak to s ni dopadne, a i pokud hra vyjde tak v jakem bude stavu (rozumej nakolik bude hra bomba) kdyz vyvojari udajne prioritne uprednostnili jine tituly? No uvidime, rad bych se mymil.
doufam že už sje posunovat datum nebude protože na tuhle hru jse fakt hodně těším konečne někdo nezapomněl na AVP akroat je škoda že do toho nedali predatora no kdo ví
Jo, super, akorát by to nemuseli k*rvit auohealem a dementníma minihrama, kdy jak opice budu mačkat v určitou chvíli určitou klávesu... To je fakt pecka, je mi na blití...
No tak na Aliens se porad v poradku pracuje podle poslednich zprav a mohli bychom se ho dockat nekdy na podzim..zadny strach :-)
neví nědko nějaký novinky o aliens colonial marines uź by mohl byt nějaký ten trailer neeeeee???????
Mam obavu ze hry se jen tak nedockame,a kdo vi zda vubec? Ale nadeje nikdy neumira.
Mno, v kazdem pripade je to odlozeno na neurcito a zadne nove zpravy zatim nejsou, tak je to vsechno dost ve hvezdach, kdy a zda-li vubec hra vyjde
Tak to je prima:-)
jj to je goood sprava pokud to je pravda taky jsem si říkal že rušit takovou goood hru je ohromná blbost akorát ted jsi počkat než to bude na skladě :)))))
Kluci hra zrušená neni.Jen se vyhazovalo v jejich teamu, protože už nemakaj na tolika hrách....ale todle nezrušili díkybohu.taky na to čekááám :)
Popravde: Zprava, ze je hra "ulozena k ledu" napsali jako prvni pouze na Tiscali, na BW nebo na Hodnoceni pote byly zpravy dalsi, ze se na hre stale pracuje. Tak uvidime, dokud to neni 100% zreseny tak je tu sance. Viz: http://bonusweb.idnes.cz/zurnal/pc/vyvoj-aliens-colonial-marines-pokracuje-fff-/clanek.A081124_114203_bw-zurnal-pc_osk.idn
ach jo a já sje tak těšil proč rušijou tak dobrý hry a dávaj místo toho samí blbosti :(((((((((((
No jasne 12 leti Amici by na to nestacily nebo by jim to rodice nekoupily a tak to davaji k ledu. Nevyditelna ruka trhu opet zasahla,jsou to vsivaci nic jineho.
To mi povidej, dnes jsem to na TG cetl...Ach jo, kdejake ptakoviny a tisickrat proflakle hry ze 2. svetova (viz. BIA) v ramc hernich serii vznikaji stale, a her s podobnou tematikou jako safranu...Management kdo nad tim rozhoduje by potreboval asi kopnout nekam. Holt penize nade vse.
Bohuzel . hra byla ulozena k ledu , jen tak brzy se ji nedockame , tak jsem se tesil jezisi.http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=30398&r=top
víte že u multyplayeru bdue mcot si zahrát celou kampaň s kámośema to bude pařba aspoň
Pokud tuto hru nezmrvi a stane se prijemnym hororovym prekvapenim (podobne jako Dead Space)jara 2009, jez snese srovnani s predeslymi velikany serie AvP jen s prihlednutim k novemu engienu, tak to bude ma prvni hra kterou zakoupim v okamziku jejiho vydani a zrecenzovani za uvedenou cenu 899 Kc, coz je castka, kterou normalne za hry nikdy nedavam (vzdy jen zlevnene edice apod., zkratka po case po zlevneni). Pro jednou a jen kvuli teto hre bych byl ochoten udelal vyjimku, kez to vyjde a neni to zklamani.
Nekde jsem cetl ze ten odklad by mohl mit neco spolecneho s physix kterou nvidia zavadi a tak pry autori potrebovali vic casu aby to aplikovali do hry,prej.
já bych jsi ot taky rád zapařil ale nevím proč to posunuli na jaro 2009 jinak to mohlo vyjít už na vánoce ale to je jedno
Kurňa, kdy to vyjde?!, ZEJTRA TO CHCI, tak se SNASTE VYVOJARI!!!
Ja se nejvic tesim na zminovanou moznost hrani v kooperaci.Pekne si to projit s NPC a pak porovnat rozdil v hrani s zivymi partaky. Kdo bude lepsi?! Pocitam ze komu beha Crysis,Stalker CS atd.tak by nemel mit problem.
Potažmo púočítám s HW požadavky jako u Stalkera C.S.+-
Už se těšim, bude to fajn pařba.
Nevi nekdo na jakem to ma byt engienu (snad UE 3.0), potazmo jake by to mohlo mit predbezne HW naroky, nedocetl se to jiz nekdo nekde n nejakych newskach apod.?. Dik.
No trailer,tak bych to nenazval.Nic moc se s toho clovek nedozvi ale protoze to ma vyjit az na jare do te doby nas jiste jeste neco predhodi ke shlednuti.
lol jenom jeden je 50 sekund který ani není ze hry a druhej 10 sekund kde je vsechno pif paf a ani nic jsem s toho nepohopil
Už je novy trailer!
Tezko nejaky najdes,kdyz jeste zadny nevydali,jen par obrazku tot vse.Co jsem cetl,i MP bude za marinaky.Melo by jit hrat kooperaci ale na aliena zapomen.
neví někdo nějakej trailer ze hry pořád nemuˇu najít nejakej trailer ze hry
Odklad byl nejspíše kvůly podpoře PhysX, někde jsem četl že to hra bude obsahovat.
Zajimalo by mě jestli bude v multiplayeru možné pak hrat za Aliena, když to nejde v single?
Kdysi když jsem hrál s kamarádem po síti AvP2, zásadně jsem hrával jen za alíka. Nejvíc jsem se mohl potrhat když jsem vysel na zdi, on podemnou prošel (jako predátor), já na něj spadnul, začal mu skákat na hlavě. Po chvilce jsem na něj zasyčel, on se leknul, střelil po mě tou pistolkou, sice mě dostal, ale usmažil se mojí kyselinou. Nebo se mě stalo přez int. že si takhle běžím takovou delší chodbou kde nakonci byly schody do horního patra a polootevřené vrata ven, a když jsem právě probíhal okolo těch vrat rychlostí 30m/s tak mi tam přesně vletěla rakata......po schodech pak vyběhly jem mé vnitřnosti. Na tuhle hru si fakt počkám.
nn kampaň má byt za marinaky což mně trochu sere škoda že ty tvurce nenapadlo místo alien colonial marines udělat aliens vs predator 3 to by podle mně bylo lepši než nejakej alien colonial marines kde se da hrat jenom za marinaky podle mně v alien colonial marines bude nejlepši multyplayer jinak nic
Hele kampaň asi bude jen za marinaka nebo bude aji za alieni
me osobne naposledy napada redneck rampage (a mozna prey)
hele Wampyre, to si asi moc fps nezahrajes, vid :D
tak to ti preju hodne zabvy s tema par co mas (imho kery to sou ?? :D)
komutitu=komunitu
zabve=zabavne
:D
Ach ty preklepy. :-)
Milan:
Co se tyce dead Island, tak ma oficialni stranky i s forem, kde Techland pise, ze se na hre stale pracuje. Obcas uklidni komutitu tim, ze o hre neco malo sdeli. Pry z toho chteji udelat nejen zabve, ale i graficke orgie. Znacne modifikovali svuj Chrome engine, takze pry bude podporovat vsechny vychytavky DX 11, ktery je jeste ve vyvoji. Mozna i diky tomu vyjde Dead Island zrejme nekdy koncem pristiho roku. Ale kdo vi, do Call Of Juarez dali tvurci podporu DX 10 v ramci updatu, takze je mozne, ze Dead Island vyjde s podporou DX 10 a DX 11 tam pote dodatecne daji updatem. Jedine co vim, ze se na nej hrozne tesim. ted jsem cetl o vyvoji celkem dlouhy clanek a vydel jsem nektere uverejnene veci a musim konstatovat, ze Dead Island se smele muze rovnat s Crysis, co se grafickeho zpracovani tyce. A to je pro me velike +. :) Ja jsem sice zastancem deje a o grafiku me az tolik nejde, ale kdyz to bude dobre a jeste to bude vyborne vypadat, tak proti tomu nic nemam. A na to, ze nejsem typicky hrac FPS, me tahle zalezitost silene okouzlila. V pripade Aliens Colonial Marines, se zatim toto okouzleni kona take. Tak doufam, ze ze hry nezbude jen torzo bez deje a atmosfery-rozumej strachu. To bych byl velice nerad, kdyby se to zvrtlo v obycejnou strilecku, byt zbesilou, ktera nema hraci co rict a po 2 dnech hrani omrzi a bude odlozena na polici, kde shnije ve znetisti prachu, jako treba u me novy Turok. Jeste dnes si trham vlasy a vsechny udy, ze jsem do takove blbosti investoval realne, tvrde vydrene penize. Hry, jako jsou Turok by nikdy nemely spatrit svetlo sveta. Ohledne Turoka se se slzou v ocich nemohu smirit s tim, ze jsem takovy spatny obchod podstoupil. Byla to nejhorsi investice za poslednich 5 let. Dalsi takovou slataninou je Black Site-Area 51. Jeste stesti, ze jsem mel moznost vyzkouset Warez verzi. Kdybych ji nevyzkousel, zrejme bych si tuto zalezitost take koupil, ale asi bych tu dnes jiz nebyl mezi Vami. Jelikoz takovou kravovinu bych zrejme jiz neprezil, kdybych do ni investoval sve penize. Ja jsem na FPS tituly velice opatrny, protoze 99% jsou blbosti, ktere zabavi jen hloupe a nechapave lidi a to jeste k tomu na velmi kratkou dobu. Doufam, ze jsem nekoho neurazil, ale ne vsechny FPS jsou spatne. :)
Take me nakrklo ze vydani posunuli ale co se tyce Dead Island kolem nej je nejak mrtvo. Stejne studio melo vydat nejakou FPS o zoldacich nekde ve St.Americe ale to se take nekam vytratilo o Death Island psali neco ve Score ale to uz bude nejaky patek.
Me stve, ze to jeste nemam doma. :D Ale na tohle se tesim, asi stejne hodne, jako na Dead Island, o kterem nevim, kdy to ma vyjit. Alieni maji alespon priblizne predpokladane datum vydani, ale to odsunuti na rok 2009 me radost tedy neudelalo.
take mne stve ze se tam neobjevi predator vzdit ve filmu predator 2 mel ve sve sbirce i Aliena!:D
Nejlepsi vetrelci film netocil Cameron,ale Scott...AvP byly super hry,ale nejakou ciste pribehovou single za marinaky,tak jak se prezentuje tato bych si nechal libit,snad se povede,Vetrelce mam moc rad a na tuhle hru se tesim...
predatori???? bozeeee
co by tam meli delat predatori????
Radsi jdi do kina na stupidni shit AvP... ale predator a Alien ve stejny hre uz mi stacil bohate znicit co se dalo...
nastesti verim ze tuhle hru nezkazej protoze by je jinak James Cameron mel nakopat nekam :p
Doufam jen ze to nebude tak konzoloidni jako Jericho......
škoda že tam nebudou predátoři a blbý je že kampaň bude jen za marinaky
Re: Ivan; Co je na tom tak k nepochopeni kdyz se pta zda-li nekdo nevi kdy se budou znat hw naroky? Pro spousty lidi co nemaji dvoujadro, 4 giga ramek a nejakou tu 8800 gts je to docela dulezity udaj, nemyslis? Nicmene pravdou je ze pul roku pred vydanim hry je opravdu jeste brzo soudit.
Ice: Jo jo tu:-) Nutno podotknout, že AvP jedna mě odnaučil se bát v hrách, protože děs, co jsem zažíval při hraní téhle věci jen tak něco nepřekoná. Jestli Colonial marines ano, budu rád, ale mám obavy z nízké obtížnosti:-(
Myslis tu klasickou 2D vyvrazdovacku videnou shora? :) Tyhle hry jsou klasika,ale dnes uz komercne neuspeji,dnes je cas na hry typu Colonial Marines,snad se to povede,jak uz jsem rekl,v realu bych aliena potkat nechtel,ale ve hre si ho rad najdu...pokud si on nenajde driv me :)
A jaké to bude mít HW nároky? Dělám si srandu:-) Jsou tam alieni a tak je to jedno. Kde jsou alieni a střílí se do nich, to nemůže být bad game. Pamatuje někdo Alien Breed?
Archon
To si snad delas prdel,ne?Hra vyjde za pul roku a tebe zajimaji HW naroky,to snad neni mozny...Apeluji na X-zone aby misto nazvu her uvadeli jejich HW naroky a kousci typu Archon si mohli vybirat podle HW naroku...
a kdy se budou vědět HW nároky?
uff tak toto je pre mna pecka ... dlho dlho pradlho som cakal na pokracovanie nejakej verzie Alienov.
Tak ci onak, ak to bude aspon z 1/2 dobre ako Aliens a AvP , tak to bude hardcore a uz sa neviem dockat na nocne hranie , plne infarktov :D
Crytek , Aliens , Predator . jo jo to by bola hra , najma pri tej fyzike .
Tak ci onak ... tesim sa ako male babo :D
To Ice: Verim ze Crytek by si s vizualni strankou hry dokazal dobre poradit a engin pouzity v Crysis by se na to nejspis hodil ale nejak nemam paru jak by se mi libilo aby byl postaveny pribeh.
Milan: Mimochodem kdyz uz jsi nakousl ten Crytek,nevidim jine vhodnejsi vyvojare,kteri by dokazali prevest atmosferu prvniho filmoveho Predatora lepe nez oni... :)
Souhlas,i kdyz prilis si nedovedu predstavit ze by me mel ve hre lovit predator,sance na preziti by byla asi znacne omezena. Staci kdyz si vzpomenu jak ze me korejci v Crysis byli vykuleni kdyz jsem byl neviditelny. V jejich kuzi bych byt nechtel. Jsem zvedavy jak se autori se hrou poperou,pocitam ze bud to bude bomba,nebo propadak. Samozrejme osobne bych byl za tu prvni moznost. Jsem zvedavy na tu kooperaci v tymu a snad by i MP mel byt hratelny vice lidmi soucasne. Tam bude zalezet na koho narazis,jak nebude vule spolupracovat tak to bude o nicem. Jestli misto kousnuti od vetrelce chytnes kulku od zbesileho spoluhrace pak to bude opruz.
Admin
V to doufam,dalsi horky adept na koupi,pro me osobne neni mnoho temat pritazlivejsich nez je universum Vetrelcu...
Naprosto uzasne vymyslene stvoreni,pan H.R.Giger by za toto monstrum nemel nikdy upadnout v zapomneni...
Milan
V tom se shodnem,nejradeji mam prvni a druhy dil filmovych vetrelcu a z tech hernich,hlavne AvP a AvP 2 protoze Predator je muj druhy nejoblibenejsi emzak... :)
Nemas pravdu vetrelci jsou moje krevni skupina ale zatim neni moc o cem debatovat,tech par kusych informaci co se dostalo ven prilis prostoru k seriozni debate nenabizeji.
Ice: do vydani jeste daleko, vsak si povime, az bude par tydnu do vydani :-)
Teda jak tak koukam Alieni lidi nejak moc neberu,diskuze se nepohla uz radnou dobu,kdyby se hra jmenovala treba Pikachu in sweet and sour marinade asi by se sem podivalo vice deti,ale vetrelci uz dneska asi tolik netahnou,skoda!!!!
btw k tem nize se zajimavou starou:
asi maji chlapci designeri dobry kamarady v rock staru a davali si hodne Hot Coffie :D asi uz jim to leze na mozek (a nebo se s designerem facehugeru rozesla stara.... :D )
a kdyz porovnam screnshoty tenkrat s AvP1 a timhle dneska, kdo najde 10 rozdilu ? :D
a co tohle, kdo to pamatuje ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Alien_Trilogy
v ty dobe vetsina lidi tady jeste prdela do gati :D
(no, ja, kdyz na mne tenkrat poprve vyskocil face-hugger, mel hnedo taky :D )
jestli se nepletu, bezelo to jeste na build enginu z duke nukema :D
Pry ne,ale to by nemuselo byt na skodu,alespon by byla za marinaka solidni kampan a ne tri polovicni jako u AvP2...Na tohle se fakt tesim,snad ne zbytecne...
bude sa moct hrat aj z Aliena?
Ted vazne,ta hra ma obrovsky potencial,tezko hledat atmosferictejsi prostredi a zakernejsiho nepritele...Pral bych si,pokud bude hra kvalitni,aby mela i prodejni uspech,aby se k nam ty krasne odporne potvory vracely casteji,posledni Alien na PC byl snad AvP2,tusim rok 2001/2 nebo tak nejak,a je skoda,ze je tak vynikajici universum nechavano ladem...
Tak me napriklad prilepeni podobne casti tela na xicht nevadi,ale jestli je vam milejsi do toho strilet :) proti gustu...
jj budu se této partii raději vyhýbat,člověk nikdy neví co po něm skočí a přilepí se mu na ksicht. :DD
jj, vzdyt se rika, ze zensky pochazeji z jiny planety, ne? Tzn, ze Alieni jsou Venusane pripadne Venusanky. :D
Ta podoba je neuveritelna.
RedDwarf Cz:
Dej si na starou bacha, muze byt v budoucnosti celkem nebezpecna. Ja bych se te urcite partie radeji vzdal, byt tebou.
:D
Taky se někdy nestčím divit,čím se inspirují.Jak jsem se podíval na starou a pak na ten obrázek a zas na starou(určitá partie),tak jsem čuměl. :D
hej red dwarf jn mas pravdu takove sprostarny uz davaj aj do her :)
creen jak skáče ta malá potvůrka na hráče co po ní střílí,tak co vám ta potvůrka připomíná?? :D
Osobne jsem nic z vyse uvedeneho nehral ale vetrelci mi prirostli k srdci vzpominam ze na prvnim dile jsem byl jeste za tezkeho totace v kine a par bezesnych noci mi pripravil.Patri mezi moje favority pro tento rok,tak uvidime jaky bude nakonec vysledek.
jestli ta hra bude tak dobrá jako AVP pro PC a jestli to bude vypadat takto a vyjde to teda v nějakém rozumném termínu tak to bude ňůňo hra :-)
Jeste pamatuju Alien Trilogy na PSX a PC z roku 1996. A hlavne na hru ALIENS z C64 (asi rok 1988) a takovou odnoz jako Alien Breed 3D z Amigy. Jo to byli parby.....
dělají na tom kluci z Gearboxu (např. Brothers in arms, HL Oposing force), což je předpoklad dobré kvality. V jednom rozhovoru, který jsem s nimi četl, říkali, že s vývojem hry čekali až budou mít k dispozici odpovídající žlezo, aby ji předvedli v plné kráse - obrovský důraz kladli na počítaní umělé inteligence. Tak uvidíme...
Tam me se treba serie AvP libila a druhy dil byl super hlavne kvuli skvele ovladatelnosti aliena se kterym se daly delat veci...Jinak pokud by to mel byt survival horor,tak tezko najdeme atmosferictejsi prostredni nez nakladni lod Nostromo pripadne planetu LV-426...Kazdopadne nasypat trochu olova do alieni predele nemuze byt nikdy spatna zabava...Alien je s velkym odstupem nejlepe vymysleny a propracovany mimozemsky predator jakeho znam...
Narq:
Nevim proc bych si mel vzpominat spatne. Ja AVP hral a k srdci me neprirostla. Na playstationu jsem hral daleko atmosferictejsi hru Alien Resurrection. Je to muj pocit, ale AVP bylo proti tomu dost slaba hra.
Tady mas jednu z recenzi na AR, kterou si bohuzel zrejme nehral:
http://www.doupe.cz/h/Konzole/AR.asp?ARI=8275&CAI=2131
Ja se jen modlim, aby tuhle hru panove nejak nezkazili. Pac se na to moc tesim.
:)
Jo jo, AvP1 byla super rezba. Zejmena, co se atmosfery tyce, je tato hra urcite na spici zanru (hrat na nejvyssi obtiznost byla skoro povinnost ;-)).
AvP2 uz mne tak moc nenadchnul. Snad jen multiplayer si obcas jeste zahraju ...
Rozhodne by mne zajimalo co se vyklube z Colonial Marines (absence predatora mi az zas tak nevadi - spis je skoda, ze tam nebude kampan za vetrelce :-/ ). A je otazka jak dopadne port z konzole ...
ikdyz je fakt, ze s Alienama si moc her vybirat nemuzem :(
kazdopadne lepsi neco, nez dratem do oka
vzpominas spatne, na pc vysla kdysi daavno Aliens vs Predator (pak i dvojka) a to BYLA rezba (priznam se, ze sem ji ani nedojel do konce, pac sem mel fakt bobky, kor v noci) a na nejtezsi obtiznost to dohrali asi 2 lidi co znam (zadny lekarny, malo naboju, vic potvor atd..)
pokud bude tohle alespon z poloviny stejne dobry jako AvP, tak to bude supr, ale jestli to bude jenom port z xboxu nebo psx, tak ruce pric :/
Tak na tuhle gamesu se tesim. Matne si vzpominam na jedinou vybornou gamesu na tema Alienu, ktera vysla na Playstationa. Bylo to Aliens Ressurrection. To byla ohromne tezka rezba. Pokud to autori nezkazi, tak tohle bude dalsi titul do moji sbirky. Navic na tema, ktere by si skutecne zaslouzilo nejake dustojne zpracovani. Treba serie Aliens vs. Predator me osobne az tolik k srdci neprirostla. Proti Aliens Ressurrection to byl slaby odvarek bez atmosfery.