Arma 3
PC
- Vyprodáno, zapněte si Hlídacího psa a my vás informujeme, až bude produkt opět skladem
-
Minimální požadavky
Ověřte si zda splňujete HW požadavky
(stránka v angličtině)ARMA 3 je komplexním taktickým simulátorem života vojáka. Na rozdíl od svých předchůdců se nespoléhá v první řadě na kampaň, nýbrž na sandboxový systém, v němž si hráči tvoří herní náplň sami. Stahujte si mise, scénáře nebo celé příběhové části, zkoušejte obrovskou plejádu zbraní a vozidel a zapojte se do multiplayeru, kde proti sobě mohou v jednu chvíli jít desítky hráčů. Celistvý systém rozhraní uživatelských přídavků, skrz který si můžete stahovat nový a nový obsah zaručí, že ve světě ARMA III bude vždy dostatek zábavy. Autoři navíc plánují po vydání hry podporovat komunitu regulérními singleplayerovými kampaněmi. V balení navíc naleznete kooperativní mise přímo od tvůrců hry.
-
Diskuze dočasně vypnuta
Své dotazy k objednávkám prosím směřujte na email xzone@xzone.cz. Děkujeme.
Komentáře (89)
-
Recenze (8)
Conflig (Xzone.cz)Ověřený nákupHodnoceno: 18.6.20154.55- - Grafika
- - Atmosféra
- - Editor
- - Podpora steam workshopu
- - zvuky!
- - Při více techniky a NPC extrémní náročnost na CPU (U hry se plánuje podpora DX12 který by měl problém pravděpodobně vyřešit)
Ultimátní vojenský simulátor
TheKempar (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 16.5.201415- -Grafika
- -přimořské prostředí
- -editor (oproti armě 2 je líp rozdělený)
- -Letadla
- -inventář
- -Soundtrack
- -Hra vyžaduje Steam
- -Vozidla za NATO jsou na podvozku Merkavy a jejich vyzbroj je na všech shodná
- -střelecký model(5x zásah do hlavy a furt nic)
- -kampan(příběh není chytlavý,,,zápletkna" na konci není odhalena)
- -nefungující některé herní funkce(např. laserové navádění)
- -AI (trochu chytřejší než v Arme 2 ale né o moc)
- -multiplayerové mise
- -mod Zeus
- -cena
Cena teto hry je až moc vysoká a neopovídá kvalitě produktu. Hra ničím zvlášt neuchvátí a při hraní často buguje. Koupi nedoporučuju
Tose (Xzone.cz)Ověřený nákupHodnoceno: 29.9.201345- Grafická stránka
- Rozlehlost
- Vojenská technika
- Podpora steamu hráčské komunitě
- Absence kampaně
- Zmatený Multiplayer
Je velice zvláštní vydávat hru bez kampaně. (zvláštní je jí pak i hodnotit :)) BI mohla vydání posunout o ten měsíc, do kterého má tedy první DLC vyjít, nyní to zachraňují tzv. ukázky a hráčská komunita, která může přispívat vlastními misemi, které pak stačí stáhnout ze steamu. To ale úplně nezasytí. Mrzí mě multiplayer od kterého jsem čekal více, přijde mi velice zmatený, ale je to asi tím na jaký server narazíte. Co se týče bugů, jimiž by bylo možné značku Army tagovat, tak osobně jsem na žádný závažný (který by mě vytočil) nenarazil, ale uvidíme u kampaně, kde to bude stěžejní. Dal bych 90 ale ta kampaň mě mrzí.
TarogarCZ (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 22.9.201345- - Grafika (GTX680 má problémy)
- - Editor
- - Simulace
- - Obsáhlé nastavení a tuna možností
- - Mise nejsou omezeny mapou, můžete si protivníka obejít
- - AI (někdy HARDCORE jindy NOOB
- - Fyzika vozidel a celkový pocit z řízení
- - Střelba má být sice simulace ale i tak je divná
- - Střelba z tanků a lafetovaných zbraní je jako bych střílel z kuličkovky a 120mm kanon udělá o něco málo větší prach po dopadu jako moje airsoftka :(
Celkově velice poutavá hra ale potřebuje ještě dodělat a opravit, ale je to vina nátlaku po brzkém vydání.
Bubak75 (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 20.9.201355- - optimalizace
- - více možností na bojišti
- - komplexní bojová simulace
- - vynikající editor
- - prolínání polygonů
- - animace při ošetřování spolubojovníka nejsou synchronizované
- -
Považuji se za veterána série od dob Operation Flashpoint až po Arma 3 a musím uznat, že kluci ušli dlouhou a trnitou cestu, ale na jejím prozatimním konci je vymakaná simulace, která nemá ve světě obdoby a konkurenci. Pro skalní fandy je to ráj a splněný sen. Nejlepší na tom je editor. Kde i celkem průměrný uživatel dokáže sestavit jednoduchou misi se vším co k tomu patří. A to za velmi krátkou dobu. Pravděpodobný tlak na urychlené vydání hry způsobil absenci single player příběhu, ok, bude jako DLC zdarma pro majitele hry. Co si budeme nalhávat, většina hráčů stejně využívala editor nebo hrála multiplayer. Z mého pohledu velká pochvala pro vývojáře. Cena je také v normálu, takže není co řešit.
Prostě: hrrr na ně a na množství nehleďme :)
Mechromancz (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 14.9.201325- Grafika
- Bugy ve hře
- Fyzika vozidel
- Nejhorší jsou tanky,vozidla jsou na stejných podvozkách,nejsou vidět žádné rozdíly.Krásné klony vozidel!!
- FUJ!! Arma2 jela na 4jádra procesoru.ARma3 2 jádra,neumim si přectavit hru pro více hráčů,asi to bude nehratelné!!Po prvním dni hraní,jsem ve dvě hodiny ráno vodešel s pocitem hnusu.ARMA2 zatím vede.
celkově na mě působí hra,nedodělaná a odfláknutá.Vracím se k Armě2 k edici od rubbera!!! Arma3,je to tuctovka pro 12-16cti leté děti.
Pro mě Arma3 velké sklamání.BaDe (Xzone.cz)Ověřený nákupHodnoceno: 14.9.20134.55- - grafika
- - audio
- - fyzika
- - možnost potápění
- - ostrov a okolí
- - technika
- - zbraně
- - nic jsem nenašel, snad jen, že se čeká na kampaň, která bude časem dostupná ke stažení
Je tam obrovský skok oproti starším dílům. Hold budou zase některé večery propařeny u monitoru :) Doporučuji !
Sroty (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 12.9.201345- - Grafika
- - Plynulé animace
- - Bojové postoje
- - Potápění
- - Výcviky
- - Editor
- - Komunita
- - Chybějící kampaň (bude obsažena v DLC)
- - Občas hapruje AI
- - Grafické bugy
Při prvním spuštění a zjištění, že hra nemá kampaň ani SP mise jsem se ptal, co sakra Bohemka poslední rok dělala? Pak jsem zapnul editor a pochopil jsem. Hra je skvěle optimalizovaná, nový engin je skvělý. Oproti Armě 2 je znát opravdu citelný pokrok, vše je plynulejší a lépe to vypadá. Hra má ten správný feeling srovnatelný s COD nebo BF, ale stále je to taktický vojenský simulátor (nikoliv střílečka). A pokud se jedná o ten chybějící obsah v podobě kampaně a misí, stačí zabrousit na steamworkshop, případně armaholic.com a tam naleznete hromady misí a addonů. Vydáná beta verze byl od Bohemky skvělý tah. Zajistili si tak obsah od komunity pro dobu vydání hry a mohli se soustředit na technickou stránku hry, která je (na verzi 1.00) skvělá. Arma a Flashpoint vždy byly a jsou moje srdcovky, a i když mi zasazení do Jižní Evropy příliš nesedí (za nejlepší považuji Severní Čechy alias Černarus z Arma 2), ale i tak mě arma opět chytla za srdíčko a konečně opět můžeme být hrdí na tu naši malou zemi. Alespoň v tomhle. Bohemko, tleskám a military nadšencům hru jednoznačně doporučuji.
Celkové hodnocení vypočítáváme z ověřených i neověřených hodnocení.
Ověřený nákup - zákazník prokazatelně zakoupil produkt u nás v obchodě.
Neověřený nákup - nemůžeme ověřit, zda zákazník produkt zakoupil. - - Grafika
Arma 3 mi připomíná call of duty
Dobrý den,rád bych se zeptal jak to funguje s updatema díval jsem na jedno video na YT kde ukazoval nový patch a to bylo střílení z vozidel,takže si třeba pak někde mám stáhnut patch na tu verzi nebo tak,Předem děkuji za odpověď.
nevite nekdo, jestli uz konecne spravili bug z army 2, kde boti v co-op multiplayeru strileli jak s aimbotem i skrz nektery zdi a hlavne stromy, kere atd. ?
Dobrý den měl bych dotaz, píše se tam tričko k předobědnávce, která už není, takže když si např koupím hru na prodejně v Lounech, dostanu k tomu to tričko?
Dobrý den,bude mě běžet tato hra na GeForce GT630. Dík
Hrál jsem na win 8 a nyní na 8.1 bez obtíží
Rozjedu to na win8 nevíte někdo ?
Ahoj, jak je to s optimalizaci hry? Mám AMD Phenom II X4 B50, 4gb ram a MSI 6850, Arma 2 mi běží hezky.Četl jsem, že Arma III je na tom s optimalizaci ještě lépe než dvojka. Zvažuji koupi
@Urna: Sklopné dvojnožky byly vždy jen na okrasu, nejinak tomu bude asi u třetíhodílu. V Armě 2 tuším tuhle funkci zavedl ACE mod, tak snad to autoři udělají i pro trojku, ale to bude ještě nějakou dobu trvat.
Zdaravím, chtěl jsem zeptat na jednu věc, všiml jsem si, že pár zbraní ve hře má namontovanou sklopnou dvojnožku je nějaká možnost jí sklopit kvůli větší stabilitě zbraně? Jestli ano mohl by mi někdo poradit jak se tato funkce v nastavení jmenuje? Pač to zaboha nikde nemůžu najít. Předem díky za odpověď
@BaDe: Díky za podporu. Obyčejně nad takovými názory mávnu rukou, ale u Army to prostě nešlo překousnout. Pročítal jsem recenze na Metacritic (průměr zatím 73) a je hodně stížností na nesplněné sliby ze strany Bohemky. S tím souhlasím, obsah je poněkud chudý, ale hru bych oppravdu viděl na 80. Já ty čtyři bodíky přidal za komunitu. Těmhle recenzentům uniká ten obrovksý potenciál, který hra má. Do roka z ní bude pecka, za to ručím. Jak jsem psal, Arma je vždy běh na dlouhou trať. Tak komplexní hru nejde vydat najednou. Buď chcete mít vojenský simulátor nebo se soustředíte na kampaň ala COD. U MMO se obsah také doplňuje postrupně a třeba Secret World v recenzích zabodoval, i když nebyl dodělaný a stále do něho přibývá obsah. Je to daleko lepší politika než vydat nehotovou hru, a pak na ní už nesáhnout. Rockymu taky trvalo, než se dostal do formy, ale stačilo se na něho jen podívat a věděli jste, že tenhle chlapík to zvládne. Stejně tak Arma 3.
ok, diky
bizzi: Slaba grafika a procesor taky neni nejnovejsi!
bizzi:máš slabou grafickou kartu,která nestačí na novější hry
zdarec
Koupil jsem si Armu 3. Moje sestava je
win 7
CPU: QuadCore AMD Phenom II X4 3700MHz
GPU NVIDIA GeForce 9800 GT
RAM: 8 GB
Hra mi beží jen na nízké rozlišení. Nevíte čím to může být? Podotýkám, PC moc nerozumím. Díky
Sroty: Přesně tohle jsem mu chtěl tady taky napsat, ale byl jsi rychlejší. Tudíž ti děkuji. Evidentně dotyčný (mechromancz) bude právě mít věk, který sám uvedl v recenzi.
@Mechromancz: Nechci spamovat recenze, tak píšu sem. To, co napsal Mechromancz není recenze, ale výkřik do větru, naprosto nekorespondující s hrou. Auta nemají reálnou fyziku, dobře, ale koho to zajímá? Tohle není NFS (které má do reality také daleko) nebo Forza. Hra na dvoujádru běží lépe než Arma 2. Hra více hráčů běhá bez problémů. Arma je vždy běh na dlouhou trať. Arma 2 ve verzi 1.0 byla zabuglá až na půdu. Projel jsem celý obsah, žádné bugy jsem nenašel. Mohl bys být konkrétnější, o jaké bugy přesně jde?
P.S: Nauč se česky. Až vyjdeš základku, budeš jí potřebovat.
@Serza:
nevim jak to tu je s reklamou na jine obchody (ne herni), ale bohemka udelala nejake predmety na prodej zde:
http://www.zazzle.co.uk/gifts?ch=bohemia_interactive
Tričko samotné asi nebude co :-D
Já jen že jsem již v březnu vyplázl prachy za Supporter edici (abych podpořil, že ano, jinak kromě DLC zdarma ta edice neměla nic co bych neměl), a teď to vypadá, že triko holt nebude... (což je pešek, páč právě teď na sobě mám to staré oblíbené od 27th MEU) - což mě vede ještě jednou k otázce, neví někdo zda bude triko někde i samostatně?
Omlouvám se Honzovi, že jsem se vydával za něj :-D Ten příspěvek pod tímto komentářem je můj, ale měla to být reakce na pravého Honzu. Omlouvám se, tento a předchozí příspěvek napsal blb jménem Geogar! :-D
Přesně! Ty světové firmy všechno okoukaly právě od Bohemky a dalších českých vývojářů, kteří dneska ani neexistují. Hodně lituju toho, že jsem svý peníze vrazil do Battlefieldu 3. Aemu jsem ještě nehrál, ale rád bych jí zkusil. A trojka, ta vypadá fakt luxusně. Bohužel nemám pořádný PC, na kterym bych to rozjel. Šetřil jsem si na MAcbook Air, abych se při práci nemusel patlat s těma Windowsama. Teď jsem bez peněz a bez herního počítače :-D Mám Xbox, bohužel naa to Arma nevyjde. Ono by to ani nešlo. :-D
No jasně že warezovka, pač sem chtěl kupovat hru dvakrát, a chtěl sem krabicovku, a yea, chci pařit MP :D Hry jsem si nekoupil už pár let a tohle je po dlouhý době kousek, kterej za to stojí, zas ale né tak, abych si koupil alfu/betu a pak ještě krabicovku... ale stylem "zaplatíš hru, dostaneš SN a můžeš si ze steamu stáhnout betu" by nebyl marnej :D
Tejk: "Betu i Alfu sem povinně stáhl,...." když sis to stáhl tak na co chceš přístup znovu do bety ?
asi máš nějakej Warez a nejde ti MP že ? :D :D GJ
.
Byl jsme mezi prvními co hráli Armu už od Alfa verze mám koupenou na Stemu Supported Edici za 1800 a ted si koupím i krabicovku za 900, jsu blázen, pro někoho možná ale Arma je prostě Arma a stojí mě za ty peníze a aspoň podpořím české vývojáře (BIS) a ne nějaký přiblblí DICE nebo ještě hůř Activision
Možnost, že bych to zaplatil a dostal nějak přístup do bety asi není co? :D Betu i Alfu sem povinně stáhl, ale když už sem si předobjednal krabicovku, tak bych to chtěl oficiálně hrát konečně :D
Super, díky :)
Dobrý den, platíte to, co je tu ukázané bez ohledu na předobjednávku, dokud hra není na skladě, cena platí pro všechny objednávky, takže 899
Když jsem ARMA III objednával za 1099,- budu za ní platit jen těch 899,-?
Objednáno ještě za 1100,- a dnes sleva na 900 to je paráda a navíc mi to vyjde přímo na den přesně na narozky :)Takže není co řešit
Yea, tak kvůli tomu triku to beru :D napsal sem že chci L, tak doufám, že to budou brát v potaz a nepošlou mi XS nebo podobnou blbost :D
I když jsem čekal, že se předpokládají úspěchy, přecejenom Arma ne? :D Battlefield si může na*rat :D
-> Tejk
Promo věci jsou pokud má hra předpokládané prodejní úspěchy.
jasně že bude triko, opět ve velikosti pro pořádné chlapy a to S :-))
Hele, nevíte, jestli se bude prodávat zas nějáká special edice, třeba steelbook, triko, přívěšek, M4 nebo tak? :D
@reno: Že by zatvrzelý hráč COD nebo BF?
Já teda hraju alfu úplně bez problému. Jasný, chyby tam jsou asi jako v každý předešlý armě, ale nejde o nic fatálního a ba naopak mi to přijde docela vyvážený už teď. Otravný bugy jako, že nejde bokem projít dveřma nebo, že pokaždý při brždění se ozve pískot pneumatik a je vlastně jedno, že jedete po prašný cestě nebo trávě :-))) což je blbost, že ! :-)
@reno: ty vůbec nevíš o čem mluvíš
ty opravdu v té hře hledáš jen mínus a tím si kompenzuješ svoji blbost a neschopnost spustit hru
já osobně jsme taky nahlásil už nespočet bugu http://feedback.arma3.com/my_view_page.php a to že ti na to nikdo neodpověděl ještě neznamená že se nepracuje na opravě, posloupnost oprav a důležitost opravy chyb se řadí podle hlasování lidí kteří hlasují jestli je chybu nutno opravit nebo ne
a na vrcholu seznamu jsou ty nejdůležitější chyby a požadavky hráčů
http://feedback.arma3.com/plugin.php?page=Vote/list_bugs
je to jen Alfa verze, veř tomu nebo ne ale potom budeš ještě beta a až potom bude plná hra
a věř tomu že jsou lidi tak věrní této hře že si koupil již ted i přes tu řadu bugu tu nejvyšší verzi hry SUPPORTER EDICI za 1800 v alfa verzi třeba jako já
@xerox - zatím platím jenom já za nic, kdo by asi byl ochoten platit za negativní reklamu na produkt, kterej nemá žádnou konkurenci..?
Pravda je, že se 24.99 EUR za alfu dá brát jako investice do budoucna (cena se časem zvýší) - dobrý pro ty, kdo maj teď strach ukládat $$ na Kypru.. :)
Jinak k podpoře - trouble ticket odeslán 1.4.13, stále bez odpovědi..
xerox: On v tom jen hledá mínusy protože to nerozjede :D
@reno - kdo tě za tohle platí? :D
reno: tak je jasný, že tam bude hodně chyb, když je to ALPHA verze...
Pozor - alfa není vůbec funkční s nainstalovaným Zone Alarmem (vypnout nepomůže, nutno odinstalovat), plus je tam 1000+1 dalších chyb, stovkám lidí to vůbec nejde spustit, podpora prakticky neexistuje - tzn. doporučení je NEKUPOVAT.
Jo, tak já jsem taky neodolal, zatím je to super, ještě jsem toho moc neprozkoumal, ale dnes toho skusím prozkoumat co nejvíc.
dant:tak to jsi asi neprolezl celí ostrov, jsou tam vesničky stejně jako i v A2
co se týká umístění hry, tak si myslím že textury a grafika odpovídá Řecku, to že je hra umístěná na řeckém ostrově je myslím ze stejného důvodu jako Operace Arowhead a to že na pouštních mapách není tolik grafiky a objektů, výkon PC se muže zaměřit na výpočet ostatních detailů a krajiny navíc války na blízkém východě je už ohraná a myslím že toto nebyl zase tak špatný nápad a aspon se podíváme taky někam jinam
Jo já to koupil včera a chvilku jsem s tím blbnul. Je to pěkné, prozkoumal jsem ostrov a i když ta podzimní krajina ve dvojce byla hodně fotogenická, tak i ten řecký ostrov není úplně špatný, má to hezké skály a trávu, ze stromů tam je asi nejvíc borovic, jenom staveb je málo, kromě jednoho přístavního města jenom ruiny a vojenské posty.
Mužu vědět proč to tady stojí 850 ? http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10514532J3LJ0001SGZ
Tak co ? už si to někdo koupil ?(myslim na steamu)
na hru už čekám půl roku, a kupovat ji budu i přes to že počítám s tou nekonečnou řadou bugu, Armu bych si koupil i kdyby to byla ta největší sra*ka už jen z toho principu že je to nejlepší bojovej simulátor a vůbec pro mě nejlepší hra,
kam se hrabe nějaký FPSko BF3 Moh nebo Cod,
mám všechny Arma verze tak budu mít i A3.
btw když to koupím ted v předprodeji tak mám už zaplacenou i plnou verzi, kupovat budu Supporter Edici vzhledem k tomu že nabízejí možnost garantující přístup ke všem dalším DLC co vyjdou a budu je mít zadarmo, i kdyby vyšlo jen 1 DLC tak v přepočtu na naše stála hra €70 je 1800 zde ji máte za 1100 tak to dlc by mělo přesně tu cenu 700, takže mě je jedno jestli ted dám 1100 a za rok dalších 700 nebo to zaplatím ted hned
Co se týče koupě hry v krabici, tak většinou to funguje tak, že dostaneš aktivační klíč pro Steam, přes který hru musíš nakonec zaktivovat. Nicméně díky krabici můžeš tu hru rovnou rychle instalovat z přiloženého media a nemusíš čekat na stažení ze Steamu. Nehledě na to, že xzone většinou mívá nějaké bonusové předměty, ale to se uvidí, s čím případně přijdou. Hru čeká po alfa fázi ještě beta a až teprve pak bude ostrá verze. Mělo by to být letos, ale klidně až ke konci roku.
BlindCZ: Rozjedeš :)
Sory, ta grafika:
Nvidia GTX 660 2GB DDR5
Klubajs: Jo no, taky jsem se na to díval a asi bych to i koupil, ale radši počkám, protože mě přesně v úterý příjde arma 2 a taky dostanu novej pc, takže jsem se rozhodoval jestli arma 2 nebo 3 v te testovaci verzi, ale rikal jsem ze arma 2 je lepsi nez arma 3 v testovaci verzi kterou nikdo nebude kupovat, jako myslím moje kámoše a sám to hrát nechci :)
Jinak kdokoliv: Myslíte že Armu 3 rozjedu tak nějak přijatelně na této sestavě ? :
Intel core i5 3450 4x 3,5 Ghz
Nvidia GTX 660
8 GB ram
Windows 7 64 bit
Děkuju předem za odpověď :)
To k těm verzím - http://www.eurogamer.cz/articles/2013-02-26-arma-3-v-placene-alfaverzi-priti-tyden
na tu optimalizaci jsem zvědavý, zatím to byl vždy dost značný problém. snad to tentokrát zvládnou na jedničku!
To s těma různejma verzema by mě taky zajímalo.
jakou verzi budete prodávat? na stránkách arma3.com se jiš ted objevilo několik verzí
http://www.arma3.com/buy#buy
Hra se bude prodávat i v krabicové verzi, kterou si pak aktivujete na Steamu
Zdravím, chtěl bych se zeptat Xzone, nebo kohokoliv, kdo o tom něco ví, v nejmenovaném článku jsem se dočetl, že by Arma 3 měla být pouze exkluzivně na Steamu. Znamená to tedy, že hra pude koupit pouze přes Steam, anebo bude možnost zakoupit i krabicovou verzi, kde se hra přes Steam po té nainstaluje? Děkuji předem za odpověď
Pitrs: Tak Physx pujde zcela jiste vypnout, takze toho bych se tolik nebal. Ale samotny engin bude zcela jiste narocnejsi, to mas pravdu.
Gagarin: Pojede ti to urcite, jen ti nedokazu rict. V jakych detailech, dokud hra nebude venku. Slibovali lepsi optimalizaci, ale u her s otevrenym svetem to nikdy neni jiste, dokud nevyjdou.
Gagarin: No co vím já, tak ArmA 3 má být lépe optimalizovaná, než ArmA 2, ale zase bude obsahovat PhysX a trochu vylepšený engine, takže přece jenom nároky budou o trošičku vyšší, ale myslím si že to rzojedeš na ty střední detajly určitě.
Chtěl bych položit "kombinovaný dotaz": na obchod i na hráče.
Zaprvé: Odhadovaná cena je 1099Kč. Když výrobce (BI) nastaví cenu pro zákazníky např. 800Kč (prostě se to bude za 800Kč prodávat), zaplatím nakonec tuto reálnou částku, nebo 1099Kč? A když hru objednám, je možné ji v době vydání zaplatit a vyzvednout na prodejně?
Zadruhé: Myslíte, že ta hra slušně poběží na CPU Intel Core i5-760 (2.8 GHz, boost 3.33 GHz) a VGA nV EVGA GTX 460 - 1GB SC? RAMky mám 4GB.
Ještě dodatek: Upravte si minimální požadavky. Jsou trochu jiné než oficiální. Například procesor je min. Intel Dual-Core 2.4 GHz, vy máte 3200MHz.
tom: Je to mozny, i kdyz prave u army se mi UI moc nezdala a celkove mi nikdy neprisla dotazena, je ale mozny, ze se to v tomto dile zmeni. Kazdopadne musim souhlasit i s tim, ze v FP obcas UI delala psikusy.
erixe: u Flashpointu mi přišla divná UI, měla hrozně moc chyb, spíš mi připadá, že ti ARMA X připadá jednoduší kvůli tomu, že už jsi zkušený z Flashpointu a tak jsi měl jednoduchý přechod mezi hrami.
Je ale fakt, že ve Flashpointu občas UI viděla nemožné a stejně tak i střílela, tohle mi u ARMy přijde lepší.
Serza: Jediny pro me dobry dil od BIS byla Operace Flashpoint,to byla hra opravdu pro hardcore. Od prvni Army se mi zda, ze to jde vsechno do kopru.
Zdravím, neznáte už přesné datum vydání?
Momentálně nemáme info od dodavatele.
Zdravíčko, chci se zeptat nevíte jestli bude v nabídce take speciální edice Army 3? Díky moc
Nebojte, DayZ nebude v Arma 3. Pravda je že to je fakt mor, a měli by jste si to vzít někam jinam.
DayZ bude standalone, začne jako otevřená alpha a udělá to stejnýá jako Minecraft.
Puvodne sem ti chtel vynadat. Ale proc, ze ano, kdyz ti muzu vysvetlit, ze DayZ je mor, ktery zabil farmu. Jestli ve trojce bude DayZ, tak to nekoupim. Nestaci ze budou delat standalone hru, nebo co?!
Spousta lidi si hraje na hardcore fanousky presne od ty doby kdy vyslo DayZ, a sou velci frajeri, ze maj supr hru. Ale pred DayZ ohrnovali nos. A vis kdo je nakonec ten hardcore fanousek? To je clovek, ktery si predobednal jeste prvni dil, nasledne datadisk, a i pres ten bugfest bych ochotny si predobednat i dvojku. Proc? Protoze BIS ten bugfest zatim vzdy spravili.
That said, bude teda sberatelska, nebo to mam konecne obednat?
Lidi nevíte jak to bude s Dayz v Armě III? Prý trojka měla Dayz už obsahovat...? Díík za info
Haha: no tyu jsu bodrý stratég
Seržo, ty jdi odbrej tragéd :D
Undersnake: www.102-pzpr.com
CZ/SK A2 klan, schazime se v uterky, ctvrtky a nedele, + kdyz je par lidi kteri maj naladu tak i jine dny, od 8 hodin, ve chvili kdy A3 vyjde planujeme prechod.
Mimochodem, BUDE sberatelska edice? Muj jediny duvod proc sem dosud nepredobednal je, ze ocekavam prave sberatelskou...
Bude někdo pak chtít někdo se pravidelněji scházet na coop??:-)
Lovecrossed:Pokud vím tak třeba spec ops si na akce mohou vybrat libovolný vybavení...
NE nebude. Jak je vidět tak vůbec nesledujete info o Armě3:
http://games.tiscali.cz/oznameni/bohemia-interactive-oznamuje-arma-3-55791
"Z výše uvedené informace vyplývá, že se bude Arma 3 soustředit na příběhově semknutější kampaň, v jejímž průběhu byste se měli proměnit z osamělého bojovníka na velitele, což potvrzuje i Ivan Buchta, kreativní ředitel Arma 3"
"Vašeho hrdinu si budete moci totálně upravit k obrazu svému od uniformy až přes výzbroj, což bude zjevně nutnost s ohledem na prostředí, kde se bude vše odehrávat. Má být jako vždy rozsáhlé a jako obvykle i detailnější, než v předchozích hrách."
Diego
Příliš nechápu z čeho tak usuzuješ... Asi se zase bude hrát za víc charakterů a určitě se bude hrát také za vojáky NATO (nebo něco v tom smyslu), takže půjde o normální vojenský simulátor, stejně jako u předchozích her od Bohemky...
Diego_ jak už naznačil serža tak tak jako v ostatních hrách arma nebo ofp si zahraješ za všechno možné a vyzkoušíš všechno možné. btw .. už se těším jak tam v kampani bude nějaký spergbug, který mě nepustí dál :))
Lovecrossed_ Nechci aby to vyznělo špatně ale pokud se nepletu tak v téhle hře půjde spíše o partyzánskou válku (verbování civilistů krádeže výzbroje..) takže asi výběr vlastního vybaveni nebude tak vadit ne?
Undersnake_ Jistě to tak v armádě normálně chodí, že si vybereš svůj bágl, chrániče, uniformu atd.... :) Snad se budou držet toho čeho mají, to jest tak jak to v armádě chodí :)
Datum vydání se posunulo na Q4 2012
když někdo píše požadavky typu CPU 3,4GHz, GPU 512MB RAM, tak mám chuť ho přetáhnout holí, to jsou nic neříkající údaje
Tys asi moc serii nehral co? Asi ani necetl popisy ke hre? Jsou mise, kde jsi samotny zapomenuty vojak za nepratelskou linii, a jsou mise, ve kterych velis cele armade. A pak jsou mise, kdy jsi mala soucast giganticke operace. Potom jsou jeste mise, kde velis male jednotce. Jsou mise, kde provadis leteckou podporu... koukni prosimte na www.armaholic.com, a uvidis co vsechno existuje.
Lidi, bude to opět jako v Armě 2? Tedy že tam bude tým ? Nebo tam budete hrát za jednoho vojáka bez svého týmu?
Omluv mou drzost, ale s GPU o 256MB VRAM jsi mel zaslzene oci (nepochybne radosti, ze ano) a spatne si neco precetl? u ArmA 2 si doslova vyrizen pri mene nez 512MB VRAM
Ty HW nároky vypadají jako na high grafiku.HW nároky na minimalní grafiku podle mě budou:
CPU: 3400 mhz
RAm: 2 gb
Gpu: 256 mb nebo 512 mb
Os:XP,vista,7 (a jestli v tom roce už výjde Win 8 tak i 8)
Uvítal bych kdyby sme si mohly vytvořit svého vojáka...různé helmy,chrániče,maskování,bágly atd.
nepřijde mi to jako sestava pro min detaily, pokud ano, tak si mohli odpustit podporu direktX 10, též min. 4 jádra u CPU je na min detaily trochu dost, mě to přijde jako sestava pro online hraní
toto uz muj comp nerozjede ani za boha, toto jsou naroky jak ho**** u Army 2 mi to slo bez problemu ale tady to fakt nerozchodim :-[[[
Oficiální sestava
OS - Windows 7 / Vista
CPU - Intel Core i5 nebo AMD Athlon Phenom X4 a vyšší
GPU - Nvidia Geforce GTX 260 nebo ATI Radeon HD 5770, shader Model 3 a 896 MB VRAM
RAM - 2 GB
HDD - 15 GB volného místa na disku
Mechanika - podpora dvouvrstvých disků
DirectX - 10
už sa teším !